Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.

Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.
Ἄν νιώθεις τὰ κότσια σου μεῖνε στὶς γραμμές μας, ἄν νιώθεις τὸ καθῆκον σου πράξε τὸ μαζὶ μᾶς εἶναι χιλιάδες τὰ ἄστρα μέσα μᾶς πρέπει νὰ γίνουν δικά μας. Από τη συλλογή “Οι γειτονιές του κόσμου”, Μακρόνησος, Αη-Στράτης, 1949-1951

Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΟΛΑΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ Γ.ΡΙΤΣΟΣ:ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ

Πληροφορίες: Παπαδοπούλου Ελισάβετ Τηλ: 2732082682/6978697160 Fax:2732082682 E-mail: paremvasimolawn@gmail.com Ιστολόγιο:http://paremvasimolawn.blogspot.com


14.9.2017


ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ!

ΠΡΟΣ

ΑΙΡΕΤΟΥΣ ΠΥΣΠΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

ΚΟΙΝ.:ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΔΟΕ



ΘΕΜΑ:Γνωστοποίηση ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς σε όλους τους κλάδους



Ως Αγωνιστική Ριζοσπαστική Παρέμβαση Μολάων  του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Γ.Ρίτσος  (εκλεγμένη συνδικαλιστική παράταξη )ζητάμε άμεσα από τους αιρετούς εκπροσώπους μας να προσδιορίσουν τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς σε όλους τους κλάδους (ειδική και γενική αγωγή) στο ΠΥΣΠΕ Λακωνίας σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου :
Απαιτούμε:
1. ένας/μία δάσκαλος/α για κάθε τμήμα 
2. για κάθε δύο τμήματα ολοημέρου, ορισμός ενός/μίας δασκάλου/ας υπεύθυνου/ης  ώστε να μην μετατραπεί σε φύλαξη όπου κάθε ώρα θα μπαίνει και διαφορετικός δάσκαλος
3. Κάλυψη συνολικά των κενών από τις αναγκαίες ειδικότητες
4. ένας/μία δάσκαλος/α σε κάθε τμήμα ένταξης
5. ένας/μία δάσκαλος/α σε κάθε τμήμα υποδοχής
6. τις απαραίτητες ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας στα τμήματα
7. με δύο νηπιαγωγούς για κάθε ολοήμερο νηπιαγωγείο
8. ένταξη όλων των προσφυγόπουλων στα πρωινά σχολεία και νηπιαγωγεία
9. Χωρισμός όλων των πληθωρικών τμημάτων με βάση τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος 



Πανελλαδικά χιλιάδες εκπαιδευτικοί είναι άνεργοι ,τα σχολεία υπολειτουργούν.Μέσω της δημοσιοποίησης των κενών θα πιέσουμε το ΥΠΠΕΘ ΑΜΕΣΑ να πραγματοποιήσει προσλήψεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου