Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.

Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.
Ἄν νιώθεις τὰ κότσια σου μεῖνε στὶς γραμμές μας, ἄν νιώθεις τὸ καθῆκον σου πράξε τὸ μαζὶ μᾶς εἶναι χιλιάδες τὰ ἄστρα μέσα μᾶς πρέπει νὰ γίνουν δικά μας. Από τη συλλογή “Οι γειτονιές του κόσμου”, Μακρόνησος, Αη-Στράτης, 1949-1951

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ!ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ 02.10.2014

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ                                      Αριθ.πρωτ: 348
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                            Μολάοι  25/09/2014
«ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ»                                    
Πληροφ:  Παπαδοπούλου Ελισάβετ                                    ΠΡΟΣ:
Δ/νση:      Μολάοι                                                   Τα μέλη του Συλλόγου
Ταχ.Κωδ: 230 52                                    Κοιν.:1.Αιρετοί ΑΠΥΣΠΕ Πελοποννήσου
Τηλ:  2732082682/6978697160                        2.Αιρετοί ΠΥΣΠΕ Λακωνίας       
Fax:2732082682                                              Email:syllogosgritsos@gmail.com                                                
                                                                               
                                                                                

Θέμα: «Έκτακτη Γενική Συνέλευση».
Το ΔΣ του Συλλόγου, παίρνοντας υπόψη τις γενικότερες εξελίξεις σχετικά με την αξιολόγηση, το νέο μισθολόγιο, το ασφαλιστικό, τον (ΕΝΦΙΑ), το νέο αντισυνδικαλιστικό νόμο, την ανάγκη οργάνωσης της αντίστασης των εργαζομένων και μαχητικής απάντησης του κινήματος καθώς και την απόφαση του ΔΣ της ΔΟΕ για έκτακτες ΓΣ και ολομέλεια προέδρων:


 καλεί σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014 ,
στο 6/θ Δημοτικό Σχολείο Ασωπού-Φοινικίου στις 18.00
(Τρίτη συνέλευση).
Επισημαίνουμε την ανάγκη για μαζική παρουσία ώστε να μπορούμε να πάρουμε συλλογικές αποφάσεις και το σωματείο μας να συμμετέχει με απόφαση στην Ολομέλεια Προέδρων στη Δ.Ο.Ε (Αθήνα 06/10/2014).


Το ΔΣ  της ΔΟΕ προτείνει στις Γενικές Συνελεύσεις :

Α.ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
  •     Επιδίωξη άμεσης συνεργασίας με την ΟΛΜΕ για διαμόρφωση κοινού προγράμματος αγωνιστικών κινητοποιήσεων, με κλιμάκωση και διάρκεια, με πρώτο βήμα την οργάνωση συλλαλητηρίων για την παιδεία μέσα στο μήνα Οκτώβριο. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσέγγιση και στενή συνεργασία των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. με τις κατά τόπους ΕΛΜΕ καθώς και η συνεργασία με τους συλλόγους και τις ενώσεις γονέων.
  •  
  •    Πολύμορφες αγωνιστικές κινητοποιήσεις του Κλάδου με την προοπτική κλιμάκωσης τους των οποίων τη μορφή δε συγκεκριμενοποιεί ως εισήγηση και ζητά από τις Γενικές Συνελεύσεις των Συλλόγων να αποφασίσουν με βάση την εκτίμηση που θα διαμορφωθεί στις διαδικασίες τους.

Β. ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ
·       Κατάργηση όλου του θεσμικού πλαισίου που διέπει την αξιολόγηση.
·       Ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη.
·       Πραγματοποίηση, άμεσα, μαζικών διορισμών στη εκπαίδευση.
·       Κατάργηση του Ν. 4093/2012 (Μεσοπρόθεσμο) και των Ν. 4111/13 (νόμος Μανιτάκη) και 4057/12.
·       Το Υπουργείο παιδείας να αποσύρει άμεσα τη συγκεκριμένη απαράδεκτη και επικίνδυνη για τη Δημοκρατία, εγκύκλιό του, με την οποία επί της ουσίας, επιβάλλεται πειθαρχική ποινή πριν την εκδίκαση και την οριστική καταδίκη του εκπαιδευτικού.
·       Την επαναφορά των αιρετών εκπροσώπων του κλάδου στα Πειθαρχικά Συμβούλια
·       Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία στο 5% του ΑΕΠ.
·       Έκτακτο κονδύλι για να καλυφθούν οι λειτουργικές ανάγκες των σχολείων.
·       Ορθολογική κατανομή των κοινοτικών πόρων ιδιαίτερα για θεσμούς που αφορούν στην Π.Ε., τη σημασία και την αξία της οποίας όλοι αναγνωρίζουν και αποδέχονται.
·       Ούτε ένα ευρώ από τις τσέπες των γονιών για πληρωμή λειτουργικών εξόδων σχολείων, π.χ. οργάνωση ολοήμερου, εκπαιδευτικές εκδρομές κτλ.
·       Κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών των σχολείων.
·       Αναβάθμιση των θεσμών αντισταθμιστικής αγωγής.
·       Μισθοί αξιοπρεπούς διαβίωσης για τον εκπαιδευτικό.
·       Άμεση και ουσιαστική οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών στα εισαγωγικά κλιμάκια.
·       Απόσυρση όλων των μνημονιακών περικοπών.
·       Αφορολόγητο στα 12.000€.
·       Κατάργηση του Νόμου  4024/2011.
·       Χορήγηση ενοικίου στους νεοδιόριστους και αναπληρωτές συναδέλφους μας.
·       Επίδομα θέρμανσης για όλους τους χαμηλόμισθους.
·       Επίδομα παραμεθορίου περιοχής και στους ωρομίσθιους.
·       Μέτρα στήριξης των υπερχρεωμένων νοικοκυριών.
·       Καμία περικοπή στις συντάξεις, άρση των μειώσεων που επιβλήθηκαν με τις μνημονιακές πολιτικές.
·       Πλήρης σύνταξη για τους εκπαιδευτικούς στα 35 χρόνια υπηρεσίας, ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας,  με υπολογισμό της σύνταξης στα 35/35.
·       Αποκατάσταση όλων των αδικιών στο εφάπαξ, στα επίπεδα των χρόνων πριν τη ληστρική επιδρομή του μνημονίου.
·       Αποκατάσταση των αποθεματικών των ταμείων στα προ του υποχρεωτικού κουρέματος των ομολόγων επίπεδα.
·       Άμεση καταβολή των συντάξεων (βασική και επικουρικά ταμεία).
·       Να λήξει η ομηρία των συναδέλφων αναπληρωτών της Ειδικής Αγωγής.
·       Να γίνει τώρα διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους αποφοίτους των Π.Τ.Ε.Α.
·       Να ισχύσει στους πίνακες αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής το ίδιο θεσμικό πλαίσιο που ισχύει για όλους τους αναπληρωτές της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
·       Να αλλάξει τώρα η καταστροφική διάταξη του Ν.3699/2008 όπου οι διδακτορικοί/μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών προηγούνται του βασικού τίτλου σπουδών στην Ειδική Αγωγής και της προϋπηρεσίας.
·       Άμεση πρόσληψη ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού σε όλες τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε
·       Αντιμετώπιση των καταστροφικών συνεπειών των προβλέψεων του άρ. 39 του Ν. 4115/2013, με την εφαρμογή κανονιστικού πλαισίου που θα αξιοποιεί την εμπειρία των ΚΕΔΔΥ και θα εμπλέκει όλες τις ειδικότητες ΕΕΠ στην υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία στο γενικό σχολείο.
·       Ισότιμη αντιμετώπιση σε όλα τα θέματα όλων των εργαζομένων στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση και ιδιαίτερα όσον αφορά την υπηρεσιακή εξέλιξη, την δυνατότητα κατάληψης θέσεων ευθύνης.
·       Επιμόρφωση, εισαγωγική και δια βίου σε θέματα και μεθόδους ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης για όλο το προσωπικό.
·       Λήψη μέτρων για την μεταφορά των μαθητών στα ειδικά σχολεία.
·       Ενίσχυση και όχι διάλυση των ΚΕΔΔΥ με εργαλεία διαφοροδιάγνωσης για άμεση διάγνωση και πρώιμη διάγνωση για όλα τα παιδιά με αναπηρία.
·       Οι υπηρεσιακές μεταβολές να γίνονται μόνο από το Κ.Υ.Σ.Π.Ε. και το Κ.Υ.Σ.Δ.Ε με παράλληλη κατάργηση των ΥΣΕΕΠ και ΠΥΣΕΕΠ.
·       Επαναλειτουργία μετεκπαίδευσης για τη Γενική και την Ειδική Αγωγή.
·       Λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων ώστε οι οικογένειες των ΑμΕΑ και των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, να μην καταβάλλουν ούτε ένα ευρώ από την τσέπη τους για διάγνωση, διαφοροδιάγνωση, συμβουλευτική και αντιμετώπιση.


 Υποσημείωση: Σας επισυνάπτουμε την εισήγηση του ΔΣ της ΔΟΕ προς τις Γενικές  Συνελεύσεις των Συλλόγων Π.Ε.
Επιπλέον,συναδέλφισσες και συνάδελφοι μπορείτε να θέσετε στη συνέλευση όποιο άλλο θέμα σας απασχολεί και εμείς θα το  μεταφέρουμε στο ΔΣ της ΔΟΕ(6/10/2014-Ολομέλεια Προέδρων) μέσω της Προέδρου μας κ.Παπαδοπούλου Ελισάβετ.
 Η Πρόεδρος                                                  Ο Γεν. Γραμματέας
Παπαδοπούλου Ελισάβετ                               Συμεών Τζούβαλης

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.:Δεν θα συμβιβαστούμε με το σχολείο των ελλείψεων, της εργασιακής ανασφάλειας, της υποταγής! Αγώνας διαρκείας στην εκπαίδευση και όλο το Δημόσιο! Ξεσηκωμός παντού!



ανεξάρτητες  αυτόνομες  αγωνιστικές  ριζοσπαστικές
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.
www.paremvasis.gr                                                                                                                                           Σεπτέμβρης  2014


«Πρέπει όλοι να συμβιβαστούμε με την ιδέα ότι φέτος τα σχολεία μας θα λειτουργήσουν με 500(;) κενά εκπαιδευτικών…»
υπουρ. Παιδείας Α. Λοβέρδος στη συνάντηση με το Δ.Σ. της ΔΟΕ (9/9)

Δεν θα συμβιβαστούμε με το σχολείο των ελλείψεων,
της εργασιακής ανασφάλειας, της υποταγής!
Αγώνας διαρκείας στην εκπαίδευση και όλο το Δημόσιο! Ξεσηκωμός παντού!

Η κυβέρνηση της κοινωνικής καταστροφής, πιστή στις εντολές Ευρωπ. Ένωσης, Δ.Ν.Τ. και κεφαλαίου, συνέχισε και μέσα στο καλοκαίρι το “έργο” της. Με νέες φορομπηχτικές ρυθμίσεις (ΕΝ.Φ.Ι.Α), νέες επιθέσεις στα κοινωνικά δικαιώματα (“ρυθμίσεις” Βορίδη για την υγεία κ.ά.) οργάνωση του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας και των αγαθών (αιγιαλοί, γη, ρεύμα κ.ά.) και σχέδια νέας επίθεσης σε μισθούς (νέο μισθολόγιο το Νοέμβρη, με καταβαράθρωση εισαγωγικών μισθών και άμεση σύνδεση μισθού με αξιολόγηση) και τις συντάξεις (διάλυση των ταμείων, σύνταξη στα 360ευρώ), αποζητούν το ξεπέρασμα της καπιταλιστικής κρίσης, βυθίζοντας την κοινωνική πλειοψηφία στην ανεργία, την απόλυτη φτώχεια και την εξαθλίωση.
Στο Δημόσιο αυτή τη χρονική περίοδο η επίθεση εκφράζεται με την προσπάθεια επιβολής της αξιολόγησης, η οποία έχοντας ως βασικό της στοιχείο ότι το 15% των εργαζόμενων θα πρέπει να χαρακτηριστούν “άχρηστοι”, οδηγεί στη διάλυση ολόκληρων δομών-υπηρεσιών του Δημοσίου και στη διαθεσιμότητα-απόλυση χιλιάδων εργαζόμενων. Όμως η μαζική και δυναμική αντίδραση και ανυπακοή των εργαζόμενων, με όπλο την απεργία-αποχή της ΑΔΕΔΥ και μέσα από Γεν. Συνελεύσεις, καταλήψεις υπηρεσιών και καθολική σχεδόν άρνηση υποβολής των “αξιολογόχαρτων”, απονομιμοποίησε τη λογική της αξιολόγησης και ανάγκασε την κυβέρνηση σε συνεχείς αναδιπλώσεις («δεν θα έχει βλαπτικές για τους εργαζόμενους μεταβολές στη φετινή χρονιά»… Την επόμενη;), μετατοπίσεις καταληκτικών ημερομηνιών (από τον Ιούνιο στον Οκτώβρη) και προσφυγές (χαμένες μέχρι τώρα για την κυβέρνηση) στα δικαστήρια.
Στην εκπαίδευση η έναρξη της σχολικής χρονιάς σφραγίζεται από τα χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών που μαζί με την υποχρηματοδότηση (από το έτσι κι αλλιώς χαμηλό 3,18% του Α.Ε.Π. το 2009 στην πρόβλεψη για 2,79% του Α.Ε.Π. το 2014…) καθιστούν αδύνατη τη λειτουργία των σχολείων. Οι μηδενικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών  (μετά τους 272 συνολικά διορισμούς της τελευταίας 4ετίας κατά την οποία συνταξιοδοτήθηκαν 9000 εκπ/κοί μόνο στην Π.Ε.) και η “μονιμοποίηση στην αδιοριστία ” με την πρόσληψη χιλιάδων αναπληρωτών (που εργάζονται ήδη έως και 13 χρόνια ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι), η προσπάθεια  υποχρεωτικών μετακινήσεων εκπαιδευτικών από νομό σε νομό για την κάλυψη των κενών, οι συγχωνεύσεις σχολείων και τμημάτων, η υποβάθμιση έως καταργήσεως δομών της εκπαίδευσης όπως η ειδική και η αντισταθμιστική αγωγή, έρχονται να δέσουν με την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας (εγκύκλιος για υποβολή σχεδίων δράσης μέχρι 30/9) και της ατομικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού (ξεκινώντας από την αξιολόγηση των δ/ντών σχολικών μονάδων μέσα στο μήνα) που με πολύ πιο γοργούς ρυθμούς τη φετινή χρονιά επιχειρεί να επιβάλει το Υ.ΠΑΙ.Θ.
Η μόνη διαφορά τελικά της νέας πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. συνίσταται στα πιο επικοινωνιακά χαρακτηριστικά παρουσίασης της ίδιας ακριβώς πολιτικής, (ίσως και καλύτερα) στοχοπροσηλωμένης στη διαμόρφωση του σχολείου της αγοράς. Ενός σχολείου στο οποίο η αμφισβήτηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών πάει αντάμα με την κατάργηση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, αφού δεν έχει ανάγκη από παιδαγωγούς με μόνιμη και σταθερή εργασία, με συνέχεια και συνοχή στο εκπαιδευτικό τους έργο αλλά καλύπτει τις ανάγκες του και με “επισκέπτες” εκπαιδευτικούς που προσφέρουν κατάρτιση αντί για γνώση, δεξιότητες αντί για ολοκληρωμένη ανάπτυξη της προσωπικότητας, αποσπασματική πληροφορία αντί για παιδεία. Ένα σχολείο απόλυτα προσαρμοσμένο στις κάθε φορά ανάγκες της αγοράς, με εκπαιδευτικούς-εργαζόμενους υπό αίρεση, υποχρεωμένους να αποδεικνύουν κάθε λίγο, μέσα από τις πιο διαβλητές διαδικασίες (ΑΣΕΠ, αξιολόγηση), ότι είναι ικανοί να κάνουν αυτό ακριβώς που ήδη κάνουν, ανασφαλείς και φοβισμένους, χαμηλά αμειβόμενους δούλους ενός σχολείου που λειτουργεί με βάση τους νόμους της αγοράς, για να παράξει νέους εργαζόμενους με παρόμοια χαρακτηριστικά, σε μια κοινωνία που τα πάντα στοχεύουν στην αύξηση των κερδών του κεφαλαίου. Ένα σχολείο ενταγμένο στη συνολική προσπάθεια αντιδραστικής αναδιάρθρωσης του κράτους –υπηρεσίες  που θα ιδιωτικοποιούνται ή θα λειτουργούν με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια– και απορρύθμισης των εργασιακών σχέσεων.
Σ’ αυτό το σχολείο, σ’ αυτό το Δημόσιο, σ’ αυτή την κοινωνία της καπιταλιστικής βαρβαρότητας πρέπει να πούμε το μεγάλο όχι! Ξαναπιάνοντας το νήμα από κει ακριβώς που τ’ αφήσαμε, την πολύμηνη μάχη της περσινής χρονιάς ενάντια στην αξιολόγηση-αυτοαξιολόγηση, δυναμωμένοι από τον αντίστοιχο αγώνα των εργαζόμενων στο Δημόσιο, να οργανώσουμε τα βήματά μας για να μην περάσει η αξιολόγηση-αυτοαξιολόγηση, να επιβάλουμε τους μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών, να διεκδικήσουμε αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις τώρα, ν’ ανατρέψουμε συνολικά αυτή την πολιτική που μας στερεί το όνειρο, μας κλέβει τη ζωή!
Σ’ αυτή τη συγκυρία γίνεται ακόμη πιο έντονη η απουσία ενός συνδικάτου αποφασισμένου να ξεκινήσει ανένδοτο αγώνα για την ανατροπή της αντιλαϊκής-αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, καθημερινά γίνεται όλο και πιο φανερό ότι η πλειοψηφία του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και οι παρατάξεις της (ΔΑΚΕ, ΠΑΣΚ/ΔΗΣΥ), δέσμιες της πολιτικής των κυβερνητικών κομμάτων που υπηρετούν μα και της διασύνδεσης των στελεχών τους με την εκπ/κή ιεραρχία, ούτε θέλουν ούτε μπορούν να οργανώσουν νικηφόρους αγώνες. Μένει σ’ εμάς τους εκπ/κούς να πάρουμε τα πράγματα στα χέρια μας, να αγωνιστούμε για την αλλαγή του γενικού προσανατολισμού του συνδικαλιστικού κινήματος και της Δ.Ο.Ε. ειδικότερα, ώστε το εκπαιδευτικό κίνημα να συμβάλλει στην αναγκαιότητα για ένα πλατύ, ενωτικό, κοινωνικοπολιτικό και αγωνιστικό μέτωπο με ξεκάθαρους στόχους και πρόγραμμα ανατροπής κυβέρνησης–ΕΕ–ΔΝΤ, μνημονίων, μεσοπρόθεσμων και όλης της αντεργατικής– αντιεκπαιδευτικής πολιτικής! Μέσα από μαζικές Γεν. Συνελεύσεις των τοπικών Συλλόγων και το συντονισμό τους, άμεσα, να αναδείξουμε τα ζητήματα στην κοινωνία και να οργανώσουμε τον αγώνα με προτάγματα:
>Όχι στη αξιολόγηση-αυτοαξιολόγηση, το κλείσιμο σχολείων και την κινητικότητα-διαθεσιμότητα-απολύσεις – Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο
>Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών στην εκπαίδευση (γενική και ειδική), με βάση την προϋπηρεσία και το χρόνο λήψης του πτυχίου – Μονιμοποίηση  των αναπληρωτών, χωρίς όρους και προϋποθέσεις – Άνοιγμα των πινάκων προϋπηρεσίας των αναπληρωτών από 30/6/2010 – Κατάργηση  του αντιεκπαιδευτικού νόμου 3840/2010 – Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους
>Θεσμοθέτηση οργανικών θέσεων για όλα τα διδακτικά αντικείμενα του σχολείου
>Καμιά υποχρεωτική μετακίνηση εκπαιδευτικού
>Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις ώστε να ζούμε με αξιοπρέπεια – Κατάργηση της φορομπηχτικής πολιτικής των μνημονίων και των χαρατσιών
>Ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή – Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία στο 5% του Α.Ε.Π.
Με βάση την απόφαση του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ που επεκτείνει την απεργία-αποχή και στις αξιολογικές διαδικασίες της εκπαίδευσης
 -να καλέσουμε τους διευθυντές σχολικών μονάδων να δηλώσουν ότι δεν θα συμμετέχουν σε καμιά αξιολογική διαδικασία και καταθέτουν τις υπηρεσιακές τους παραιτήσεις στη διάθεση της ΔΟΕ και των Συλλόγων. Σ’ αυτή την κατεύθυνση, οργάνωση από ΔΟΕ και Συλλόγους συσκέψεων διευθυντών στις μεγάλες πόλεις και τις περιφέρειες
-να συνυπογράψουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί κείμενο που θα δηλώνουμε ότι δεν θα συμμετέχουμε σε καμιά αξιολογική διαδικασία και με συλλογικές διαδικασίες δεν θα δεχτούμε κανένα αξιολογητή στην τάξη
-να ανοίξουμε ξανά τη συζήτηση στα σχολεία και να μπλοκάρουμε τις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης

Ταυτόχρονα η απεργία-αποχή πρέπει να συνοδευτεί από αποφάσεις συνολικής σύγκρουσης με την κυβερνητική πολιτική, από τα απαραίτητα απεργιακά βήματα: Kήρυξη απεργιακού αγώνα διαρκείας που θα ξεκινά με τριήμερη απεργία, η οποία θα εκδηλωθεί στις αρχές του Οκτώβρη και συνέχισή της με επαναλαμβανόμενες απεργίες που θα αποφασίζονται από τις Γ.Σ. των Συλλόγων και την ολομέλεια των προέδρων. Επιδιώκουμε τον κοινό βηματισμό με την ΟΛΜΕ και την επέκταση της απεργίας σε όλο το Δημόσιο με στόχο το γενικευμένο απεργιακό αγώνα διαρκείας σε όλη την εκπ/ση, το δημόσιο κι όλη την κοινωνία για να ακυρώσουμε στην πράξη και να ανατρέψουμε συνολικά την πολιτική του μαύρου μετώπου κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ και τους εκφραστές της.