Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.

Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.
Ἄν νιώθεις τὰ κότσια σου μεῖνε στὶς γραμμές μας, ἄν νιώθεις τὸ καθῆκον σου πράξε τὸ μαζὶ μᾶς εἶναι χιλιάδες τὰ ἄστρα μέσα μᾶς πρέπει νὰ γίνουν δικά μας. Από τη συλλογή “Οι γειτονιές του κόσμου”, Μακρόνησος, Αη-Στράτης, 1949-1951

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. Γ.ΡΙΤΣΟΣ(ΜΟΛΑΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ):ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣ ΝΙΚΟ ΡΩΜΑΝΟ ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΗ ΚΩΣΤΑΡΗ. Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗ.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ                        Αριθ.πρωτ: 451
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ              Μολάοι  06/12/2014
«ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ»                                    
Πληροφ:  Παπαδοπούλου Ελισάβετ                                    ΠΡΟΣ:
Δ/νση:      Μολάοι                                                          
Ταχ.Κωδ: 230 52                                   
Τηλ:  2732082682/6978697160                              Τα μέλη μας
Fax:2732082682                                                        Κοιν.:1.Δ.Ο.Ε.
Email:syllogosgritsos@gmail.com                               2.Σύλλογοι Π.Ε.
Ιστολόγιο:syllogosgritsos.blogspot.com                       3.Μ.Μ.Ε.
 
 
 
ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΣΤΟΥΣ  ΑΠΕΡΓΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣ
ΝΙΚΟ ΡΩΜΑΝΟ ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΗ ΚΩΣΤΑΡΗ.
Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ
ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗ.
 
            Οι κρατούμενοι Νίκος Ρωμανός και Ηρακλής Κωστάρης βρίσκονται σε απεργία πείνας από 10/11 και 29/10 αντίστοιχα, διεκδικώντας εκπαιδευτική άδεια για να παρακολουθήσουν τη σχολή στην οποία πέρασε φέτος με πανελλαδικές εξετάσεις ο πρώτος και φοιτά ήδη εδώ και τρία χρόνια ο δεύτερος. Το συμβούλιο των φυλακών Κορυδαλλού όπου κρατούνται απέρριψε το καθ’ όλα νόμιμο αίτημά τους, εφαρμόζοντας στην περίπτωσή τους ένα απαράδεκτο καθεστώς εξαίρεσης και διακρίσεων. Όλοι οι εκπαιδευτικοί από όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, επισημαίνουμε κατ’ αρχάς τον κίνδυνο να απαξιωθεί και να ακυρωθεί στην πράξη ο πολύτιμος όσο και πολύπαθος θεσμός του σχολείου εντός της φυλακής. Πάνω απ’ όλα όμως, θεωρούμε απαράδεκτο να φτάνουν δυο άνθρωποι να διεκδικούν ένα τόσο βασικό και αυτονόητο δικαίωμα, όπως η πρόσβαση στην παιδεία, χρησιμοποιώντας ως έσχατο μέσο το σώμα τους και βάζοντας σε κίνδυνο τη ζωή και την υγεία τους. Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Γιάννης Ρίτσος» ζητά να δοθεί στους δύο απεργούς πείνας άμεσα, πριν να είναι αργά, η εκπαιδευτική άδεια την οποία δικαιούνται και να εξασφαλισθεί η απρόσκοπτη παρακολούθηση των μαθημάτων τους.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΑΠΕΡΙΦΡΑΣΤΑ την συγκυβέρνηση που παραβιάζει στοιχειώδη δικαιώματα των κρατουμένων και αδιαφορεί για κάθε έννοια ανθρώπινης αξιοπρέπειας.
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ το δικαίωμα του απεργού πείνας Ν. Ρωμανού και του Ηρ. Κωστάρη στις εκπαιδευτικές άδειες και, συνολικά, τα δικαιώματα που έχουν ως κρατούμενοι.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ.
Και δηλώνουμε πως για οτιδήποτε συμβεί στην υγεία του απεργού πείνας Ν. Ρωμανού αποκλειστικός υπεύθυνος είναι η κυβέρνηση.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ  ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗΣ .
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ  ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ.
ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ!
ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΤΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ!
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ.
ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗ «ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ».
 
 
ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ.

Αξιολόγηση προϊσταμένων νηπιαγωγείων: Πανωλεθρία

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
 
Συναδέλφισσες-οι
Η συντριπτική πλειοψηφία των Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων συμμετέχουν στην απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης!
Ούτε πήγαν σε προαξιολογικές συναντήσεις, ούτε δέχτηκαν να ενημερωθούν  τηλεφωνικά ,ούτε πήραν μέρος σε  τηλεδιάσκεψη, ούτε μπήκαν στην πλατφόρμα ,ούτε  πήραν προσωπικούς κωδικούς ,ούτε καταχώρισαν portfolio ή άλλα στοιχεία…
Οι πιέσεις από τα στελέχη  εντείνονται τις τελευταίες μέρες  με άμεσο ή έμμεσο τρόπο αλλά εμείς
ΔΕΝ ΥΠΟΚΥΠΤΟΥΜΕ ΣΕ ΠΙΕΣΕΙΣ !
Για τους λίγους που επέλεξαν να διαχωρίσουν τη θέση τους από τη συλλογική στάση  και προχώρησαν στη διαδικασία αξιολόγησης  έληξε χθες Τετάρτη 3/12 η προθεσμία για την καταχώριση  στην πλατφόρμα αξιολόγησης εκείνων  τα στοιχείων  που θεωρούσαν  ότι θα πρέπει να θέσουν υπόψη των αξιολογητών τους (portfolio). Από την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2014, οι αξιολογητές θα καταχωρίζουν στη πλατφόρμα αξιολόγησης τις αξιολογήσεις τους, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του Υπουργείου Συνεπώς τα αρχεία των στοιχείων του portfolio κ.α στην πλατφόρμα  που είναι τώρα σε word θα  μετατραπούν άμεσα σε pdf για την τελική αξιολόγηση.
Οι αξιολογητές ειδικά των Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων  έπαθαν πανωλεθρία! Τόσον καιρό ετοιμάζονταν γι αυτή την ώρα της αξιολόγησης και αποστήθιζαν το – ομολογουμένως δύσκολο – ΠΔ152/13 για την αξιολόγηση, αλλά τώρα όλα γκρεμίστηκαν!  Άφαντες οι Προϊσταμένες…
Σε ολόκληρες περιφέρειες σχολικών συμβούλων προσχολικής αγωγής δυναμικότητας 100 και περισσοτέρων Προϊσταμένων εμφανίστηκε μονοψήφιος αριθμών Νηπιαγωγών κυρίως από ιδιωτικά σχολεία! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ!
Οι σύμβουλοι περίμεναν  στα γραφεία τους τις-τους Νηπιαγωγούς που είχαν προσκαλέσει , αλλάζοντας ημερομηνίες για «ημετέρους» αλλά δεν εμφανιζόταν Νηπιαγωγός, ούτε για δείγμα!
Μάλιστα έχουμε και περιπτώσεις όπως αυτή που πήγε Νηπιαγωγός για ενημέρωση και έφυγε τρέχοντας στα πρώτα λεπτά! ενώ η σύμβουλος την κυνηγούσε για  να υπογράψει ότι ενημερώθηκε!
Αξίζει πραγματικά  όλη η εκπαιδευτική κοινότητα  να παραδειγματιστεί από τη δύναμη ψυχής που δείχνουν  οι Νηπιαγωγοί αυτή τη στιγμή, που διανύουμε ένα από τα κρισιμότερα σημεία της διαδικασίας της αξιολόγησης. Αξίζει να σημειωθεί ότι  αρκετοί συνάδελφοι αποχωρούν ακόμα και  τώρα  από τη διαδικασία  , ενισχύοντας το ρεύμα αντίστασης  κατά  της επιβολής της αξιολόγησης-διάλυσης του Δημόσιου Σχολείου
ΟΙ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ  :
Ø αγνόησαν την όλη διαδικασία αξιολόγησης  η οποία προσβάλλει την προσωπική και την εκπαιδευτική τους αξιοπρέπεια και δήλωσαν συμμετοχή στην απεργία-αποχή. 
Ø σημειώνουν ιστορικά ποσοστά  συσπείρωσης και  συλλογικής δράσης  και δημιουργούν  νέα δεδομένα για την εκπαίδευση και τους συλλογικούς αγώνες 
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ !
Προσοχή!
 Καμιά νηπιαγωγός προϊσταμένη δεν πρέπει να απαντήσει πάνω σε φόρμα εντύπου της Διεύθυνσης για προαξιολόγηση ή αξιολόγηση ή ενημερωτική συνάντηση ή οτιδήποτε σχετικό ή  να συμπληρώσει κάποιο  έντυπο. Σε απάντηση των εγγράφων που αποστέλλονται από κάποιες Διευθύνσεις στην Ελλάδα στις Προϊσταμένες με βάση  τις αποφάσεις της ΔΟΕ, προτείνουμε, όλες οι νηπιαγωγοί που καλούνται  εγγράφως να απαντούν με το παρακάτω κείμενο.
ΘΕΜΑ : Απάντηση σε έγγραφο.
ΣΧΕΤ : (αναγράφεται ο αρ.πρ. και το θέμα του εγγράφου)
Απαντώντας στο ανωτέρω σχετικό έγγραφό σας, σας γνωρίζω ότι δεν θα ανταποκριθώ στην πρόσκλησή σας γιατί απέχω και δεν συμμετέχω στις διαδικασίες της αξιολόγησης, υλοποιώντας την με αρ. πρωτ. 1201/31-10-2014  απόφαση του Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας  η οποία εξωδίκως κοινοποιήθηκε στους κ.κ. Υπουργούς Παιδείας και Οικονομικών
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε ενωμένοι στηρίζοντας τις συλλογικές αποφάσεις!
   Καλούμε τη ΔΟΕ να συγκεντρώσει τα στοιχεία συμμετοχής στην απεργία-αποχή  των Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων σε όλη την Ελλάδα και να τα δημοσιοποιήσει άμεσα.
 

52 Σύλλογοι εκπ/κών Π.Ε. και ΕΛΜΕ προτείνουν με κοινό κείμενό τους τα πρακτικά βήματα για τη μη εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης και την αξιολόγησης.

 ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε.  ΚΑΙ Ε.Λ.Μ.Ε.

Συντονίζουμε τη δράση μας
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Ε.Λ.Μ.Ε.: Νότιας Αθήνας, Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής,   Β’ Αθήνας, Γ’ Αθήνας, Ε’ Αθήνας, Ε’ Ανατ. Αττικής, Α΄Δυτικής Αθήνας, Β΄Δυτικής Αθήνας, Γ’ Δυτικής Αθήνας, Α’ Δυτικής Αττικής, Καλλιθέας – Νέας Σμύρνης – Μοσχάτου, Έβρου, Α’ Κυκλάδων, Ημαθίας, Α' Θεσ/νίκης, Γ΄ Θεσ/νίκης, Ε΄ Θεσ/νίκης, Ημαθίας, Κέρκυρας, Πάρου-Αντιπάρου, Χανίων, Φθιώτιδας  


Σύλλογοι Εκπ/κών Π.Ε.: Α’ Αθηνών, Αιγάλεω, Άνδρου-Κέας-Κύθνου-Σερίφου «Θ. Καΐρης», Αμαρουσίου, Άνω Λιόσια-Ζεφύρι-Φυλή, «Αριστοτέλης», «Γληνός», Δ. Αττικής, Ιεράπετρα «Μ. Λιουδάκη», «Κ. Σωτηρίου», Καλλιθέα-Μοσχάτου, Κερατσινίου – Περάματος «Ν. Πλουμπίδης», Α΄ Πειραιά "Ρήγας Φεραίος", «Πρόοδος», Κορινθίας, Κύμης, Λαγκαδά, Λευκάδα «Αγγ. Σικελιανός», Ν. Σμύρνη, Νίκαιας, Παρθενώνας, «Περικλής», Αργοσαρωνικός, Σαλαμίνα, «Γ. Ρίτσος» (Μολάων), Πάρου-Αντίπαρου, Σύρος-Τήνος-Μύκονος, Χαϊδάρι, Χανίων, Ηρακλείου «Δομ. Θεοτοκόπουλος»

Πρακτικά βήματα
για τη μη εφαρμογή της αξιολόγησης-αυτοαξιολόγησης

ΑΠΕΡΓΙΑ–ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

 Σε όλη τη διάρκεια της περσινής χρονιάς δόθηκε ένας μεγάλος αγώνας για την αποτροπή της εφαρμογής της Α.Ε.Ε. η οποία σαφώς συνδέεται με την αξιολόγηση των νόμων 3848, 4024 και του ΠΔ 152. Στον αγώνα αυτό, εκτός όλων των άλλων, αναδείχτηκε ο κυρίαρχος ρόλος του συλλόγου διδασκόντων ως του οργάνου που αποκλειστικά αποφασίζει για τη στάση που ακολουθεί η σχολική μονάδα.

Τα Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και της Ο. Λ. Μ. Ε.  έχουν ήδη κηρύξει απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία που αφορά την αξιολόγηση και την Α.Ε.Ε. από 2-11-2014 μέχρι και 23-12-2014 και η οποία ανανεώνεται κάθε δίμηνο.


Σύμφωνα με την κοινή  ανακοίνωσή ΟΛΜΕ-ΔΟΕ καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί να απέχουν από όλες τις διαδικασίες Α.Ε.Ε. και αξιολόγησης, να μην δεχθούν να αξιολογήσουν αλλά και να αξιολογηθούν. Δεν διατρέχουν κανένα πειθαρχικό κίνδυνο με το να μην συμμετέχουν στην όποια διαδικασία αξιολόγησης και δεν τίθεται θέμα παρακράτησης χρημάτων αφού εκτελούν πλήρως το εκπαιδευτικό τους έργο και όλα τους τα καθήκοντα ως εκπαιδευτικοί και απέχουν μόνο από τις αξιολογικές διαδικασίες.

Τι σημαίνει απεργία-αποχή;


Aπέχουμε από το συγκεκριμένο κάθε φορά αξιολογικό έργο και όχι από κάθε έργο. Δεν είναι στάση εργασίας. Εκτελούμε όλα τα υπόλοιπα καθήκοντά μας (διδακτικά και διοικητικά) εκτός από αυτά που απορρέουν από τις διαδικασίες της αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης. Με βάση αυτό καλούμε:

 Α. τους/τις Διευθυντές/ντριες  Δημοτικών, Γυμνασίων, Λυκείων και τους/τις προϊστάμενους/ες Νηπιαγωγείων:

Ø  Να δηλώσουν  απεργία-αποχή και να μην συμμετέχουν σε καμιά διαδικασία αξιολόγησης.
Ø  Να μην συμμετέχουν στις διαδικασίες αξιολόγησής τους και να μην καταθέσουν το portfolio (προσωπικό φάκελο) στην πλατφόρμα αξιολόγησης
Ø  Να μην συμμετέχουν στις δια ζώσεις και εξ αποστάσεως επιμορφώσεις και ενημερώσεις για την αξιολόγηση κι όσοι/ες συμμετείχαν να αποσύρουν τις εργασίες τους.
Ø  Να μην αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς και να μην πιέζουν τους εκπαιδευτικούς του σχολείου τους να συμμετέχουν σε όποια σχετική με την αξιολόγηση διαδικασία.

Β. Τους εκπαιδευτικούς συνολικά:

Ø  Να μην κάνουν αίτηση για εθελοντική αξιολόγηση.
Ø  Να δηλώνουν απεργία-αποχή και να μην παραδίδουν έκθεση ατομικής αξιολόγησης, να μη δέχονται κανέναν αξιολογητή στην τάξη.
Ø  Να μην αναρτούν τίποτα στο Παρατηρητήριο της αξιολόγησης, να μην συναινούν στην ανάρτηση του προγραμματισμού, να μην δέχονται την εκπόνηση του σχεδίου δράσης και τη συμμετοχή τους στις σχετικές ομάδες, να μη συμβάλλουν στη διαφοροποίηση του σχολείου μας με οποιονδήποτε τρόπο.

Για τις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων:

1.   Όταν καλούμαστε σε συνεδρίαση συλλόγου διδασκόντων όπου έχει θέμα σχετικό με την αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση, δηλώνουμε προφορικά τη συμμετοχή μας  στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΔΟΕ – ΟΛΜΕ. Η συμμετοχή μας στην απεργία-αποχή αφορά το συγκεκριμένο και μόνο θέμα, της ημερήσιας διάταξης. Αν δηλ. ο σύλλογος διδασκόντων έχει κι άλλα θέματα, συμμετέχουμε σε όλα τα υπόλοιπα και απέχουμε στο θέμα που αφορά την αυτοαξιολόγηση

Όταν η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας συμμετέχει στην απεργία-αποχή, δεν υπάρχει απαρτία και ο σύλλογος διδασκόντων δεν προχωρά στην υλοποίηση της όποιας διαδικασίας σχετίζεται με την αυτοαξιολόγηση, ακόμη και αν κάποια μειοψηφία εκπαιδευτικών θέλει να συμμετέχει. Σε αντίθετη περίπτωση ο κάθε συνάδελφος, ανεξαρτήτως του αν η πλειοψηφία συμμετέχει στην αυτοαξιολόγηση, έχει το δικαίωμα να απέχει στο πλαίσιο της συμμετοχής του στην απεργία-αποχή.

Στην περίπτωση που η πλειοψηφία του συλλόγου διδασκόντων συμμετέχει στην απεργία-αποχή

>ο διευθυντής/ντρια του Δημοτικού σχολείου, του Γυμνασίου ή Λυκείου και η/ο προϊσταμένη/ος Νηπιαγωγείου γράφει στο βιβλίο πράξεων του διευθυντή/προϊσταμένης ότι λόγω της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΔΟΕ με την απόφασή της με Α.Π. 1201/31-10-2014 ή η Ο. Λ. Μ. Ε. με την απόφασή της με την από 7/10/2014 απόφαση της ΓΣ προέδρων και με το εξώδικο που απέστειλε προς τον Υπουργό Παιδείας και Οικονομικών, ο σύλλογος διδασκόντων που καλέστηκε με θέμα την εγκύκλιο «Υλοποίηση της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας- Διαδικασίες αυτοαξιολόγησης κατά το σχολικό έτος 2014-2015», ουδεμία διαδικασία που αφορά την αυτοαξιολόγηση δεν προχωρά και τίποτα δεν αναρτάται στο Παρατηρητήριο.

ή

>συντάσσεται πρακτικό του συλλόγου διδασκόντων στο οποίο αναφέρεται: «Συγκλήθηκε σύλλογος διδασκόντων με θέμα την εγκύκλιο “Υλοποίηση της Αξιολόγησης του Εκπ/κου Έργου της σχολικής μονάδας- Διαδικασίες αυτοαξιολόγησης κατά το σχολικό έτος 2014-2015”. Οι εκπαιδευτικοί (ομόφωνα ή κατά πλειοψηφία) δήλωσαν ότι συμμετέχουν στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΔΟΕ με την απόφασή της με Α.Π. 1201/31-10-2014 ή η Ο. Λ. Μ. Ε. με την απόφασή της με την από 7/10/2014 απόφαση της ΓΣ προέδρων και με το εξώδικο που απέστειλε προς τον Υπουργό Παιδείας και Οικονομικών. Ως εκ τούτου, ουδεμία διαδικασία που αφορά την αυτοαξιολόγηση δεν προχωρά και τίποτα δεν αναρτάται στο Παρατηρητήριο»
Το πρακτικό αυτό, υπογράφεται από όλους αλλά δεν γράφονται τα ονόματα των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στην απεργία-αποχή, εκτός κι αν οι ίδιοι το ζητήσουν.

2.   Οι αποφάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων είναι  δεσμευτικές για τον/τη διευθυντή/ντρια, προϊστάμενο/η της σχολικής μονάδας να μην αναρτήσει ΤΙΠΟΤΑ στο Παρατηρητήριο. Οτιδήποτε αναρτάται στο Παρατηρητήριο θεωρείται συμμετοχή στην αυτοαξιολόγηση αλλά και αξιολογήσιμο υλικό για τις επερχόμενες 5μελείς Επιτροπές Εξωτερικής Αξιολόγησης. Οποιαδήποτε ανάρτηση που παραβιάζει την απόφαση του συλλόγου διδασκόντων είναι παράνομη (υπενθυμίζουμε και τη σχετική απόφαση του Δ.Σ. της ΔΟΕ). Οι σύλλογοι διδασκόντων δικαιούνται και πρέπει να ελέγχουν την τήρηση των αποφάσεών τους.
Στο Παρατηρητήριο δεν μπορούν να αναρτηθούν ατομικές δράσεις ή απόψεις που δεν έχουν εγκριθεί από το σύλλογο διδασκόντων γιατί η αυτοαξιολόγηση, με βάση την υπάρχουσα νομοθεσία, αποτελεί την  κατά πλειοψηφία αποτίμηση της σχολικής μονάδας και όχι ατομική άποψη.

3.   Οι διευθυντές/τριες και προϊστάμενοι/ες των σχολικών μονάδων δε συγκροτούν ομάδες εργασίας μόνοι τους ούτε ισχύει το περσινό «εντέλλεσθε». Σε οποιαδήποτε περίπτωση καλύπτονται από την απεργία-αποχή που έχουν κηρύξει οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες.

4.   Οι σύλλογοι διδασκόντων δε δεσμεύονται από την περσινή απόφαση τους, ακόμα και αν είχαν αποφασίσει–προγραμματίσει σχέδιο δράσης. Τους καλούμε να συμμετέχουν στην απεργία-αποχή και να μην προχωρήσουν φέτος καμία διαδικασία που να αφορά την αυτοαξιολόγηση.

5.   Στα πλαίσια εφαρμογής της αξιολόγησης, ήδη, Δ/ντές Εκ/σης και    σχολικοί σύμβουλοι, καλούν τους Διευθυντές/τριες των σχολικών μονάδων, προϊσταμένους/ες ολιγοθέσιων σχολείων και νηπιαγωγείων σε ενημερωτικές συναντήσεις. Δηλώνουμε απεργία-αποχή και δεν συμμετέχουμε ενώ οι Σύλλογοι Π.Ε.-ΕΛΜΕ με παραστάσεις διαμαρτυρίας των Δ.Σ. και στάσεις εργασίας (ώστε να καλύπτονται και οι υπόλοιποι συνάδελφοι και να συμμετέχουν στις συγκεντρώσεις) οργανώνουν τη ματαίωση των προαξιολογικών συναντήσεων.

6.   Σε κάθε κλήση ατομικής αξιολόγησης απαντάμε οργανωμένα, δεν πηγαίνουμε ο/η καθένας/καθεμία ξεχωριστά αλλά όλοι μαζί οι υπό αξιολόγηση δ/ντές και προϊστάμενοι/ες και στα πλαίσια κινητοποίησης όλου του Συλλόγου Π.Ε.-ΕΛΜΕ και δηλώνουν ότι συμμετέχουν στην απεργία-αποχή που έχουν κηρύξει οι ομοσπονδίες

7.   Οι διευθυντές/ντριες και οι προϊσταμένες/οι δηλώνουν τη συμμετοχή στους στην απεργία – αποχή στο βιβλίο πράξεων διευθυντή – προϊσταμένου ως εξής: «Δε συμμετέχω στις διαδικασίες της αξιολόγησης, υλοποιώντας την με α.π. 1201/31-10-2014  απόφαση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. την οποία εξωδίκως κοινοποίησε στους κ.κ. Υπουργούς Παιδείας και Οικονομικών.» 

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Το επόμενο διάστημα θα ενταθούν οι πιέσεις από το διοικητικό μηχανισμό της αξιολόγησης για να αλλάξουν οι αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων και σε πολλές περιπτώσεις για να γίνουν παραβιάσεις στην πλατφόρμα. Το ΥΠΑΙΘ προτρέπει έμμεσα σε εκβιασμούς, θεωρώντας τη συμμετοχή ή όχι της σχολικής μονάδας στην αυτοαξιολόγηση προσόν ή μειονέκτημα για την ατομική αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης! Θα βρεθούν διάφορα πρόθυμα στελέχη εκπαίδευσης που θα προσπαθήσουν με εκβιασμούς, ακόμα και αναρτώντας στην πλατφόρμα της ΑΕΕ, διαφορετικά στοιχεία από αυτά που αποφάσισε ο σύλλογος διδασκόντων για να εξασφαλίσουν καλούς βαθμούς στην αξιολόγησή τους! Κάθε εκβιασμός και παραβίαση των αποφάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων από όπου κι αν συμβεί θα καταγγελθεί επώνυμα.

Μπορούμε να μπλοκάρουμε την αυτοαξιολόγηση και την αξιολόγηση. Αυτό έχει γίνει στο υπόλοιπο δημόσιο, όπου ΔΕΝ προχωρά καμία απολύτως διαδικασία αξιολόγησης του προσωπικού ενώ με βάση την ψηφισμένη νομοθεσία θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί από τον Ιούνιο του 2014.

Αγωνιζόμαστε ενάντια στο σχολείο της αγοράς, ενάντια στην αυτοαξιολόγηση και την αξιολόγηση, που οδηγεί στο κλείσιμο σχολείων και προωθεί τη διαθεσιμότητα-κινητικότητα-απόλυση των εκπαιδευτικών, ενάντια  στη δουλεία των ελαστικών-ευέλικτων εργασιακών σχέσεων, τη συρρίκνωση της δημόσιας εκπαίδευσης και την προώθηση του σχολείου της αγοράς, τον εγκλωβισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας στις ανάγκες των επιχειρήσεων και των μετρήσιμων δεικτών που αυτές επιβάλλουν, ενάντια στην κατάρτιση, μαθητεία, φτηνή εργασία για τους μαθητές μας.


ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ 12ΧΡΟΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ για όλα τα παιδιά
Ενάντια στις απολύσεις, την αξιολόγηση, τις περικοπές, τη διάλυση του δημόσιου σχολείου



Αλληλεγγύη στο Ρωμανό – Καταλήψεις και κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα

πηγή:alfavita.gr
Ενώ ο Νίκος Ρωμανός συνεχίζει την απεργία πείνας για 26η ημέρα και η ζωή του έχει τεθεί άμεσα σε κίνδυνο, η αλληλεγγύη δυναμώνει σε όλη την Ελλάδα.  Κινητοποιήσεις, πορείες και καταλήψεις κτιρίων γίνονται σε πανελλαδική κλίμακα. 
Σήμερα είναι προγραμματισμένη η συγκέντρωση έξω από το νοσοκομείο Γεννηματάς, όπου και νοσηλεύεται ο Νίκος Ρωμανός.Παρακάτω παρουσιάζουμε όλες τις κινητοποιήσεις και ανανεώνουμε συνεχώς. Παράλληλα η ΕΛ.ΑΣ. με έκτακτη ανακοίνωση της την Πέμπτη, απαγορεύει κάθε πορεία και συνάθροιση από 06:00 ώρα της Παρασκευής 05/12 μέχρι και την 15:00 ώρα του Σαββάτου 06/12.
Κινητοποιήσεις στο “Γ.Γεννηματά”
Σε συγκέντρωση αλληλεγγύης στις 12 το μεσημέρι καλούν σήμερα οι εργαζόμενοι στο «Γεώργιος Γεννηματάς».
Συγκέντρωση στο νοσοκομείο είναι προγραμματισμένη και για τις 5 το απόγευμα 
Καταλήψεις
Αθήνα: Πολυτεχνείο

Αθήνα: κτίριο διοίκησης ΤΕΙ Αθήνας
Αθήνα: ΑΣΟΕΕ
Αθήνα: ΓΣΕΕ (απο 04/12)
Αθήνα: δημαρχείο Αγίας Παρασκευής (από 05/12)
Αθήνα: Δημαρχείο Βύρωνα  (από 05/12)
Αθήνα: Δημαρχείο Αγίας Παρασκευής
Θεσσαλονικη: Θέατρο Ολύμπιον (από 04/12)
Θεσσαλονικη: Πρυτανεια ΑΠΘ
Χανιά: Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο (από 01/12)
Ηράκλειο: Δημαρχείο (από 03/12)
Ρέθυμνο: Δημαρχείο (από 04/12)
Κομοτηνή: δημαρχείο (απο 04/12)
Πάτρα: Μαραγκοπούλειο
Πάτρα: Παράρτημα  (απο 04/12)
Πάτρα: 13 σχολεία
Λάρισα: Ιατρική Σχολή
Βόλος: Κτίριο διοίκηση Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (απο 04/12)
Μυτιλήνη: Δημαρχείο (από 5/12)
Υπό κατάληψη παραμένει το κτίριο της ΓΣΕΕ στην Πατησίων από αλληλέγγυους στον Ν. Ρωμανό 
ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΣΕ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ
 Θεσσαλονίκη:
- Yπό κατάληψη το Ολύμπιον, 
 
- Νέα συνέλευση θα γίνει στις 2 το μεσημέρι. 
Συγκέντρωση αλληλεγγύης στο Ν. Ρωμανό πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Πέμπτης:
 
Πάτρα: 
Υπό κατάληψη βρίσκεται το  Παράρτημα στην Πάτρα το οποίο  που λειτουργεί ως « κέντρο αγώνα, αντιπληροφόρησης, οργάνωσης και δράσης»
12.00 Συγκέντρωση στο Παράρτημα με μικροφωνική αντιπληροφόρησης  
 18.00 Ποδηλατομηχανοκίνητη πορεία   20:30 Συνέλευση αλληλεγγύης μετά την πορεία
Χανιά: Συγκέντρωση αλληλεγγύης στο Ν. Ρωμανό
Συγκέντρωση αλληλεγγύης στο Ν. Ρωμανό, την Παρασκευή 5/12/2014 στην πλατεία αγοράς στις 18.30, στα Χανιά.
 

Ρεύμα ανυπακοής στην αξιολόγηση – λαιμητόμο!

Χορός εκατομμυρίων ευρώ έχει στηθεί για την αυτοαξιολόγηση–αξιολόγηση των εκπαιδευτικών όπως αντίστοιχα παρουσιάζεται στις ιστοσελίδες του ΕΣΠΑ και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Tην ίδια ώρα που το υπουργείο Παιδείας έχει εξαπολύσει την επιχείρηση «αυτοαξιολόγηση–αξιολόγηση των εκπαιδευτικών» έχοντας στήσει έναν χορό εκατομμυρίων ευρώ, την ίδια ακριβώς ώρα, εκατοντάδες σχολικές μονάδες και χιλιάδες εκπαιδευτικοί δηλώνουν ότι, με κάθε κόστος, δεν θα γίνουν συνένοχοι στα σχέδια του υπουργείου Παιδείας να κλείσει σχολικές μονάδες και να εξοστρακίσει χιλιάδες μαθητές και δασκάλους.
Από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη κι από την Κέρκυρα μέχρι τη Ρόδο οι εκπαιδευτικοί αποφασίζουν μαζικά τη συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή της ΔΟΕ-ΟΛΜΕ, ενώ την ίδια στιγμή ακυρώνονται δεκάδες προ-αξιολογικές και αξιολογικές συναντήσεις των διευθυντών/ριών και προϊστάμενων σχολικών μονάδων. Ο προγραμματισμός του ΥΠΑΙΘ για την επιβολή της αξιολόγησης φαίνεται να τινάζεται για άλλη μια φορά στον αέρα.
Από την άλλη, με μια απλή επίσκεψη στην ιστοσελίδα του προγράμματος ΕΣΠΑ αλλά και στον χώρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) στη Διαύγεια, μπορεί κανείς, με μια πρόχειρη ματιά, να διαπιστώσει τον χορό των εκατομμυρίων ευρώ που έχει στηθεί γύρω από την αυτοαξιολόγηση–αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
1. Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης – Προϋπολογισμός: 7.200.000 ευρώ.
2. Προκαταρκτικές Ενέργειες για την Εφαρμογή Συστήματος Αξιολόγησης – Προϋπολογισμός: 1.490.000 ευρώ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τη στιγμή που οι εκπαιδευτικοί έχουν εξαθλιωθεί οικονομικά, με μισθούς πείνας, χωρίς διορισμούς, αποσπάσεις και μεταθέσεις, οι «αξιολογητές» τους αμείβονται με προκλητικούς μισθούς.
Στην προσπάθειά τους να προχωρήσουν την αξιολόγηση με κάθε τρόπο, κάποιοι αξιολογητές γίνονται ιδιαίτερα ευφάνταστοι. Οπως καταγγέλλει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Γ. Σεφέρης», «σε πολλές περιπτώσεις οργανώνονται σεμινάρια διευθυντών για την αξιολόγηση, όπου οι διευθυντές καλούνται ένας ένας ή δύο δύο, σε άλλες περιπτώσεις βάζουν τσίλιες έξω από τα σχολεία όπου κάνουν το σεμινάριο, ενώ σε κάποιες τους καλούν για άλλα θέματα και τελικά συζητούν την αξιολόγηση».
Προ-αξιολογικές συναντήσεις
Αλλού, όπως καταγγέλλει ο Α΄ Σύλλογος Αθηνών Π.Ε., σε παράσταση διαμαρτυρίας στα γραφεία των σχολικών συμβούλων την ώρα που ήταν προγραμματισμένες από τους σχολικούς συμβούλους προ-αξιολογικές συναντήσεις με διευθυντές σχολικών μονάδων, είχαμε παρέμβαση της αστυνομίας. Σε άλλη περίπτωση, όπως καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Χανίων, η σύμβουλος Παιδαγωγικής Ευθύνης σχολείου της περιοχής απειλεί όλο τον Σύλλογο Διδασκόντων μαζί με τον διευθυντή ότι «θα τους κάνει να μην ξέρουν πού να σταθούν» αν τολμήσουν να καταγγείλουν τη συμπεριφορά της.
Την απάντηση στα παιχνίδια που παίζονται στις πλάτες των εκπαιδευτικών δίνουν καθημερινά χιλιάδες δάσκαλοι και καθηγητές με ενότητα και αγώνα. Ηδη περίπου 2.000 εκπαιδευτικοί (δάσκαλοι, νηπιαγωγοί και καθηγητές) ενυπόγραφα δηλώνουν ότι συμμετέχουν στην απεργία-αποχή που έχουν κηρύξει ΟΛΜΕ-ΔΟΕ από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (Π.Δ. 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου η οποία πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (Ν. 4024/11, Ν. 3848/10, Ν. 4142/13, Ν. 3679/10).
Με τη δήλωσή τους αυτή (τα ονόματα στη διάθεση της εφημερίδας) τονίζουν ότι «δεν πρόκειται να δεχτούμε: Την αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας – Να αξιολογηθούμε ή να αξιολογήσουμε». Παράλληλα, 46 ΕΛΜΕ και Σύλλογοι Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που εκπροσωπούν πάνω από 30.000 δασκάλους, νηπιαγωγούς και καθηγητές πήραν την απόφαση να προτείνουν πρακτικά βήματα μη εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης.
Την ίδια ώρα, 77 διευθυντές και προϊστάμενοι λένε όχι σε κάθε αξιολογική διαδικασία, επισημαίνοντας ότι «λόγοι προσωπικής αξιοπρέπειας και συνείδησης μας υπαγορεύουν την άρνηση να αξιολογήσουμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσές μας καθώς και να αξιολογηθούμε στο πόσο ικανοί-επαρκείς είμαστε να κάνουμε αυτό το ατόπημα».
Προσλήψεις 1.000 αναπληρωτών
Λίγο πριν από τα Χριστούγεννα εξασφαλίστηκαν 1.000 θέσεις αναπληρωτών για τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πρόκειται για τις πιστώσεις από τις άδειες άνευ αποδοχών που είχε προαναγγείλει ο υπουργός Παιδείας στο πλαίσιο της κάλυψης των -πολύ περισσότερων- κενών που ακόμα υπάρχουν στα σχολεία.
Πάντως, ακόμα και γι’ αυτές τις 1.000 θέσεις, όπως ανακοίνωσε και ο υφυπουργός Παιδείας, χρειάστηκαν «μαραθώνιες διαβουλεύσεις» με τα υπουργεία Οικονομικών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης, καθώς το σχετικό αίτημα «προσέκρουε» στη μνημονιακή δέσμευση 1:10 (προσλήψεις: αποχωρήσεις). Αξίζει να σημειωθεί ότι αρκετοί από τους εκπαιδευτικούς που πήραν τις άδειες άνευ αποδοχών εντάσσονται σ’ εκείνους που δεν μπορούσαν να αντεπεξέλθουν στις αντίξοες συνθήκες απασχόλησης (μετακινήσεις σε περιοχές μακριά από την οικογένεια και με πρόσθετα οικονομικά βάρη)

πηγή: εφημερίδα των Συντακτών