Πληροφορίες: Παπαδοπούλου Ελισάβετ Τηλ: 2732082682/6978697160 Fax:2732082682 E-mail: paremvasimolawn@gmail.com Ιστολόγιο:http://paremvasimolawn.blogspot.com
Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.

Ἄν νιώθεις τὰ κότσια σου μεῖνε στὶς γραμμές μας, ἄν νιώθεις τὸ καθῆκον σου πράξε τὸ μαζὶ μᾶς εἶναι χιλιάδες τὰ ἄστρα μέσα μᾶς πρέπει νὰ γίνουν δικά μας. Από τη συλλογή “Οι γειτονιές του κόσμου”, Μακρόνησος, Αη-Στράτης, 1949-1951
Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016
ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ ΛΑΚΩΝΙΑΣ 15.9.2016
Ο διευθυντης δεν εδωσε καμια απαντηση στους προεδρους κ εκπροσωπων σωματειων ΠΕ
και αιρετης Παπαδοπουλου κ ζητησε να καταγραφουν τα αιτηματα εγγραφως.
Ο συλλ εκπ πε Γυθειου κατεθεσε ψηφισμα διαμαρτυριας για την εκπαιδευση.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Οι
μόνιμοι εκπαιδευτικοί και οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί(εσπα κ δημ επενδυσεων)
που υπηρετούν στο ΠΥΣΠΕ Λακωνίας έχουν δικαίωμα να καταθέσουν αίτηση για να βελτιώσουν
τη θέση που υπηρετούν.
Προσοχή ενόψει πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών (β' φάση) αν επιθυμείτε
καταθέτετε αίτηση για να βελτιώσετε τη θέση σας και θα εξεταστεί από το ΠΥΣΠΕ
Λακωνίας(στο φαξ 2731363419).
Η ΑΙΡΕΤΗ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ
ΑΙΤΗΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕΣΩ ΔΗΜ.ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ.
ΣΑΣ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΥΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕΣΩ ΔΗΜ.ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ.
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕΣΩ ΔΗΜ.ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ.
Η ΑΙΡΕΤΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΜΕ
ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΠΕ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ
ΤΗΛ./ΦΑΞ:2732082682 ΚΙΝ: 6978697160
e-mail:paremvasislak@gmail.com
ιστολόγιο: paremvasislak.blogspot.com
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ
ΤΗΛ./ΦΑΞ:2732082682 ΚΙΝ: 6978697160
e-mail:paremvasislak@gmail.com
ιστολόγιο: paremvasislak.blogspot.com
ΑΙΤΗΣΗ
ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ
ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ
Τ........
.................................................................................................
εκπαιδευτικού κλάδου
ΠΕ ......... ......................................................................................
με οργανική θέση στο ...... ......../θέσιο
..................................................................................................................................
εκπαιδευτικού κλάδου
ΠΕ ......... ......................................................................................
με οργανική θέση στο ...... ......../θέσιο
..................................................................................................................................
ΘΕΜΑ: «Βελτίωση Θέσης».
……......……......……...... ……...... ……......……......……......
20.........
ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ:
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
Π Ρ Ο Σ : ΤΟ ΠΥΣΠΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ
(Δια του .................................................................................................
........................................................................................................................ )
(Δια του .................................................................................................
........................................................................................................................ )
Σας παρακαλώ να εγκρίνετε την βελτίωση θέσης μου από
το………………………………..
που υπηρετώ οργανικά σε ένα από τα παρακάτω, κατά σειρά προτίμησης, σχολεία:
που υπηρετώ οργανικά σε ένα από τα παρακάτω, κατά σειρά προτίμησης, σχολεία:
1. ……………………………………………………………………………………..….
2. ……………………………………………………………………………………..….
3. ……………………………………………………………………………………..….
4. ……………………………………………………………………………………..….
5. ……………………………………………………………………………………..….
6. ……………………………………………………………………………………..….
7. ……………………………………………………………………………………..….
8. ……………………………………………………………………………………..….
9. ……………………………………………………………………………………..….
10. ……………………………………………………………………………………..…
11. ……………………………………………………………………………………..…
12. ……………………………………………………………………………………..…
13. ……………………………………………………………………………………..…
14. ……………………………………………………………………………………..…
15. ……………………………………………………………………………………..…
16. ……………………………………………………………………………………..…
17. ……………………………………………………………………………………..…
18. ……………………………………………………………………………………..…
19. ……………………………………………………………………………………..…
20. ……………………………………………………………………………………..…
2. ……………………………………………………………………………………..….
3. ……………………………………………………………………………………..….
4. ……………………………………………………………………………………..….
5. ……………………………………………………………………………………..….
6. ……………………………………………………………………………………..….
7. ……………………………………………………………………………………..….
8. ……………………………………………………………………………………..….
9. ……………………………………………………………………………………..….
10. ……………………………………………………………………………………..…
11. ……………………………………………………………………………………..…
12. ……………………………………………………………………………………..…
13. ……………………………………………………………………………………..…
14. ……………………………………………………………………………………..…
15. ……………………………………………………………………………………..…
16. ……………………………………………………………………………………..…
17. ……………………………………………………………………………………..…
18. ……………………………………………………………………………………..…
19. ……………………………………………………………………………………..…
20. ……………………………………………………………………………………..…
........... Εκπαιδευτικός
.......................................................................................................
ΕΠΕΙΓΟΝ!
ΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ
ΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΥΣΠΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ
ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 19.9.2016 ΤΟ ΠΡΩΙ(ΦΑΞ:2731363419), ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ
ΜΕΡΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΥΣΠΕ .
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Η ΑΙΡΕΤΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΜΕ
ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΠΕ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ
ΤΗΛ./ΦΑΞ:2732082682 ΚΙΝ: 6978697160
e-mail:paremvasislak@gmail.com
ιστολόγιο: paremvasislak.blogspot.com
ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ:Να ακυρωθούν οι απολύσεις των εκπαιδευτικών του συνδικάτου Εgitim Sen.
Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στους εκπαιδευτικούς του Συνδικάτου Egitim Sen που βρίσκονται αντιμέτωποι με μαζικές διώξεις, απολύσεις, απαγορεύσεις εξόδου από τη χώρα και κατάσχεση διαβατηρίων. Αυτές τις ώρες, στην Τουρκία, διώκονται οι δάσκαλοι, ο ανθός της εκπαίδευσης γιατί αγωνίστηκαν να μάθουν όλα τα παιδιά γράμματα, χωρίς να τα διαχωρίζουν ανάλογα με τη θρησκεία και την εθνικότητά τους, το φύλο και τη φυλή τους, γιατί στάθηκαν στο πλευρό των μαθητών τους και δεν εγκατέλειψαν τις θέσεις τους όταν οι βόμβες κατέστρεφαν σχολεία και άπλωναν παντού πόνο και αίμα, γιατί τόλμησαν να διαφωνούν με την κυβέρνηση του Ερντογάν, γιατί αγωνίζονται συλλογικά για την Ειρήνη, τη Δημοκρατία και την Ελευθερία!
Η διευθυνση ΠΕ Λακωνιας αποκρυπτει κενα στους αναπληρωτες εκπαιδευτικους κλαδου πε08 κ πε32 !!!
Διαβαστε ενσταση αναπληρωτη εκπαιδευτικου κλαδου πε32(θεατρολογος) προς διευθυντη ΠΕ λακωνιας.
Ο διευθυντης πε λακωνιας μονος του προσδιορισε τα κενα κ μονος του τοποθετησε τους αναπληρωτες εκπαιδευτικους κλαδου πε08 κ πε32 χωρις να συνεδριασει το ΠΥΣΠΕ
ΕΝΣΤΑΣΗ
ΠΡΟΣ
Διευθυντή ΠΕ Λακωνίας και Πρόεδρο του ΠΥΣΠΕ, κ. Νταλιάνη Πέτρο
Κοιν.: Γραμματεία ΠΥΣΠΕ Λακωνίας
Και Μέλη του ΠΥΣΠΕ Λακωνίας
Σπάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016
Κύριε Διευθυντή
Ενίσταμαι ως εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ32 (θεατρικής αγωγής) διότι δήλωσα δύο ομάδες σχολείων κοντά στη Σπάρτη για να τοποθετηθώ προσωρινά ως αναπληρωτής εκπαιδευτικός θεατρικής αγωγής, για το διδακτικό έτος 2016-17. Μου ανακοινώθηκε από την υπηρεσία σας ότι δεν τοποθετήθηκα σε καμία από τις σχολικές μονάδες που δήλωσα στην αίτηση προσωρινής τοποθέτησης, αλλά ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ τοποθετήθηκα από τον διευθυντή ΠΕ Λακωνίας σε σχολικές μονάδες που δεν δήλωσα.
Σημειώνω ότι σύμφωνα με τον πίνακα πρόσληψης 2016 του υπουργείου Παιδείας, όπου ήδη έχουν συνυπολογιστεί σε μόρια όλα τα αντικειμενικά κοινωνικά και εκπαιδευτικά κριτήρια των διορισθέντων, πως είμαι δεύτερος σε σειρά προτεραιότητας από τους διορισθέντες αναπληρωτές Π32 στον νομό Λακωνίας. Θυμίζω ότι η αρχική αίτηση διορισμού κάθε υποψηφίου και η επιλογή περιοχών/περιφερειών κατά προτεραιότητα προς το υπουργείο Παιδείας, γίνεται ακριβώς για να εκτιμήσει κάθε υποψήφιος, τη δυνατότητα ανταπόκρισης στα καθήκοντά του. Είναι επιλογή σημαντική δεδομένου ότι ο μη διορισμός επηρεάζει δραματικά την θέση του στην μοριοδότηση και τις μελλοντικές πιθανότητες διορισμού του ή όχι. Γι’ αυτό περιέλαβα την Λακωνία στις προτιμήσεις μου για διορισμό, ύστερα από εκτίμηση μιας σειράς διαθέσιμων για όλους κι από όλους στοιχείων, γνωρίζοντας ταυτόχρονα, ότι θα ήμουν για τη Λακωνία σε υψηλή θέση κατάταξης.
Σας γνωστοποιώ ότι αν δεν με τοποθετήσετε σε μια από τις κάτωθι άλλες επιλογές μου όπως -7ο Δημ. Σχολείο Σπάρτης. -Δημοτικό Σχολείο Μυστρά Αγ.Ιωάννη. -Δημοτικό Σχολείο Μαγούλας. -4ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης, δεν θα αποδεχτώ την πρόσληψη, διότι έχω σοβαρούς οικογενειακούς και οικονομικούς λόγους, διαθέτω σπίτι στη Σελλασία και δεν δύναμαι να τοποθετηθώ εκτός Σπάρτης:
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ: Γνωρίζω πολύ καλά ότι κανείς δεν έχει προσληφθεί στον κλάδο ΠΕ32 στον Νομό Λακωνίας πέραν από τους 5 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που προσλήφθηκαν από ΥΠΠΕΘ στις1.9.2016. Ως εκ τούτου δεν επιτρέπεται τα ανωτέρω κενά να μη μας γνωστοποιηθούν και με βάση την υπουργική απόφαση του αρμόδιου υπουργού κ. Νίκου Φίλη (26-4-2016 Αρ. Πρωτοκόλλου: Φ12/657/70691/Δ1) αν δεν προσληφθούν θεατρολόγοι μόνο τότε η θεατρική αγωγή ανατίθεται στους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ70 και όχι πριν την πρόσληψή μας.
"Αισθητική Αγωγή: Περιλαμβάνει τα Εικαστικά, τη Μουσική και τη Θεατρική Αγωγή. Το μάθημα των Εικαστικών διδάσκεται για 2 ώρες στις Α΄ και Β΄ τάξεις και για 1 ώρα στις Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις. Το μάθημα της Μουσικής διδάσκεται για 1 ώρα εβδομαδιαίως σε όλες τις τάξεις και το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής για 1 ώρα στις Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεις.
⦁ Η διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων της Αισθητικής Αγωγής, της Φυσικής Αγωγής, των ΤΠΕ και της Ξένης Γλώσσας στο νέο ωρολόγιο πρόγραμμα ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων. Μόνο σε περιπτώσεις αδυναμίας κάλυψης του προγράμματος από εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων, η διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων της Αισθητικής Αγωγής και της Φυσικής Αγωγής δύναται να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70".
Επιφυλασσόμενος κάθε δικαιώματός μου.
Ο ενιστάμενος
Απόστολος Πλαχούρης του Ιωάννη
Προσωρινός αναπληρωτής εκπαιδευτικός Π32
Πτυχιούχος Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Πτυχιούχος Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών
Σελλασία Λακωνίας
Η Ελισάβετ Παπαδοπούλου μέλος ΔΣ Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Γ.Ρίτσος(Μολάων) και αιρετή στο ΠΥΣΠΕ Λακωνίας με τις Παρεμβάσεις στον αέρα του FLY
https://www.youtube.com/watch?v=TNDABZKHqaE&feature=share
Σύλλογος Περικλής : στάση εργασίας και συγκέντρωση διαμαρτυρίας του Συλλόγου μας για την πειθαρχική δίωξη της συναδέλφισσας Ν. Ορφανοπούλου
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/KΩΝ Π.Ε.
«Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ»Γιαβάση 7 -15242
Αγία Παρασκευή
Τηλ-Fax: 2106399318
|
Αγ. Παρασκευή, 15 Σεπτεμβρίου 2016
Αρ. Πρωτ.:123Προς: Τους συναδέλφους μέλη του συλλόγου μας
ΔΟΕ
Μ.Μ.Ε.
|
Θέμα : Συγκέντρωση διαμαρτυρίας του Συλλόγου μας για την πειθαρχική δίωξη της συναδέλφισσας Ν. Ορφανοπούλου
Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου, ώρα 10π.μ. Αίθουσα του Β/θμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016 και ώρα 10 π.μ εκδικάζεται από το Β΄θιο Πειθαρχικό Συμβούλιο η υποθεση της συναδέλφισσας Ορφανοπόύλου Νατάσσας .
Η συνάδελφισσά μας μας είχε παραπεμφθεί στο Α/θμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο και είχε ήδη τεθεί σε αυτοδίκαιη αργία από τον Απρίλιο του 2014 με το αδίκημα της « Άσκησης κριτικής των πράξεων της Προϊσταμένης Αρχής », το οποίο συνιστά παράλληλα « αναξιοπρεπή ή ανάρμοστη ή ανάξια για υπάλληλο συμπεριφορά », με την ενεργοποίηση του Νέου Πειθαρχικού «Δικαίου», επειδή ζήτησε την προστασία της Διοίκησης απέναντι σε άδικες και αβάσιμες κατηγορίες από τις οποίες είχε απαλλαγεί κατά τη διενέργεια ΕΔΕ .
Ο Σύλλογός μας αντιμετώπισε εξ αρχής τη δίωξη της συναδέλφου μας, ως δίωξη εναντίον όλου του Συλλόγου μας, εναντίον ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας. Πραγματοποίησε μεγάλες κινητοποιήσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας όπου συμμετείχε σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα της Β’ Αθήνας και εκπρόσωποι των Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΑΔΕΔΥ, οι γονείς εκπρόσωποι των φορέων του γονεικού κινήματος. Αλληλέγγυα στάθηκε και η τοπική κοινωνία με την υιοθέτηση ψηφίσματος από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αγίας Παρασκευής, το οποίο κατέθεσε ο Σύλλογός μας .
Το άδικο της δίωξής της αλλά και το τεράστιο κύμα αλληλεγγύης των συνδικαλιστικών συλλογικοτήτων των εκπαιδευτικών και των γονέων είχε ως αποτέλεσμα την απαλλαγή της από τις κατηγορίες .
Για την ιστορία, ας υπενθυμιστεί, ότι η παραπομπή της στο Πειθαρχικό Συμβούλιο η οποία είχε ως αποτέλεσμα να τεθεί σε αυτοδίκαιη αργία , προκάλεσε την ψυχική και οικονομική της ταλαιπωρία καθώς επίσης και την αναστάτωση ολόκληρης της σχολικής κοινότητας
Ενώ η συνάδελφός μας απαλλάχθηκε των κατηγοριών από το Α/θμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο παραπέμπεται ενώπιον του Β/θμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου μετά από ένσταση έναντι της αθωωτικής απόφασης του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και η υπόθεση εκδικάζεται την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016.
Παρά το γεγονός ότι η συναδέλφισσα πρωτοδίκως αθωώθηκε, καλείται να αντιμετωπίσει μία ακόμη δοκιμασία . Δηλώνουμε ότι θα βρισκόμαστε κι αυτή τη φορά δίπλα της.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας καλεί τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες
σε συγκέντρωση συμπαράστασης την Τρίτη 20-9 και ώρα 10π.μ στην Αίθουσα του Β΄θμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου (Σπινθάρου και Φιλοξένου 2 στο ύψος της λεωφόρου Βουλιαγμένης 101-103) και κηρύσσει 4ωρη στάση εργασίας 8π.μ. -12.00
Δηλώνουμε για άλλη μια φορά ότι δεν θα επιτρέψουμε να επικρατήσουν τα φαινομενα του αυταρχισμού και της καταστρατήγησης στοιχειωδών ελευθεριών και δικαιωμάτων, που επιδιώκουν με κάθε τρόπο και κάθε μέσο να επιβάλλουν κλίμα φόβου και τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών.
Θα είμαστε όλοι εκεί
Για το Δ.Σ. του Συλλόγου
Η Πρόεδρος Η Γεν. Γραμματέας
Άννα Μάγια Σταυροπούλου Γεωργία Γιανναρά
Δήλωση των εκπροσώπων των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ-ΚΙΝΗΣΕΩΝ –ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΔΟΕ Σταύρου Καλλώνη και Αιμιλίας Τσαγκαράτου για τη συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας : Στο ίδιο έργο θεατές !
Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της
απεργιακής κινητοποίησης της ΔΟΕ μεταξύ του υπουργού Παιδείας και του ΔΣ της
Ομοσπονδίας, για άλλη μια φορά έγινε σαφής η πρόθεση του υπουργείου και
της κυβέρνησης να συνεχίσει και να βαθύνει την ίδια πολιτική. Με καθαρό τρόπο ο
Υπουργός παιδείας δήλωσε ότι η εκπαίδευση δεν μπορεί να λειτουργεί «ερήμην της
ανάπτυξης». Παρόλο που προσπάθησε να ντύσει με παιδαγωγικό μανδύα
το όργιο των περικοπών και της ελαστικότητας που ζούμε φέτος στα σχολεία, δήλωσε
ότι μόνιμοι διορισμοί δεν πρόκειται να γίνουν στο κοντινό μέλλον. Η
αδιοριστία, οι εκπαιδευτικοί- κομμάτια, («μόνο στην πρωινή βάρδια θα υπάρχει
σταθερή εργασιακή σχέση»), ένα σχολείο και ένα ολοήμερο που θα λειτουργεί
με ότι και όποιον υπάρχει, αυτό είναι το παιδαγωγικό «όραμα» του
υπουργείου Παιδείας.
Περήφανος νιώθει για το έργο του ο υπουργός Παιδείας. Μέσα
σε όλα αυτά κάνοντας κριτική στον τρόπο που αποφασίζονται οι απεργίες,
προανήγγειλε έμμεσα το άνοιγμα της συζήτησης για την αλλαγή του συνδικαλιστικού
νόμου, αμφισβητώντας ότι η απεργία αποτελούσε απόφαση του της συντριπτικής
πλειοψηφίας των αντιπροσώπων στην 85ηΓενική Συνέλευση της ΔΟΕ.
Επίσης ήταν σαφής η ενόχληση του υπουργού για τις δυναμικές
κινητοποιήσεις των σωματείων στα υπηρεσιακά συμβούλια που δεν επέτρεψαν
στη διοίκηση να κάνει απρόσκοπτα τις παρανομίες που προέβλεπαν οι
εγκύκλιοι του υπουργείου….
Για τον υπουργό λοιπόν υπάρχουν δάσκαλοι που «περισσεύουν»,
«δεν υπάρχουν κενά», «δεν μπορούμε να σπαταλάμε έτσι τα χρήματα του ελληνικού
λαού», «η εκπαίδευση μπορεί να λειτουργήσει με λιγότερους εκπαιδευτικούς», «
του χρόνου μπορούμε να μαζέψουμε κι άλλο τα πράγματα…». Δήλωσε
ότι στην πρωτοβάθμια απομένουν ελάχιστες πιστώσεις αναπληρωτών για να
διατεθούν, κυρίως ειδικοτήτων και ειδικής αγωγής. Προσλήψεις
δασκάλων γενικής αγωγής απ’ ότι φαίνεται δεν χρειάζονται πολλές ακόμα, και όπως
είπε «όσοι είχαν πολλά χρόνια προϋπηρεσίας δουλεύουν» – όσο για τους υπόλοιπους
ας πρόσεχαν. Για τις ειδικότητες είπε ότι θα δούμε τι χρειάζεται αφού μας
στείλει η δευτεροβάθμια τα δικά της «πλεονάσματα», όσο για την παράλληλη
στήριξη «είναι αδύνατο να ικανοποιήσουμε όλα τα αιτήματα». Τα τμήματα του
ολοήμερου θα ελέγχονται κάθε μήνα και θα δούμε τον Οκτώβρη πόσα θα συνεχίσουν
να λειτουργούν. Οι οργανικές θέσεις είναι πολλές , ειδικά στην Αθήνα και στη
Θεσσαλονίκη, πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε με αυτές. Όσο για τις οργανικές
θέσεις των μεταταγμένων δήλωσε πώς αυτές θα δοθούν στις διευθύνσεις, όσοι όμως
«περισσεύουν» θα τίθενται σταδιακά στη διάθεση της Περιφέρειας.
Για τα νηπιαγωγεία, ο ίδιος και οι σύμβουλοί του
υπερασπίστηκαν τον «ενιαίο τύπο του νηπιαγωγείου», αφού θεωρούν ότι οι αντιδράσεις
υπάρχουν «γιατί ξεβολεύονται οι νηπιαγωγοί». «Επιτέλους ικανοποιήθηκε το αίτημα
του ωραρίου των νηπιαγωγών», «τώρα έχουμε λίγα πολυδύναμα
νηπιαγωγεία αλλά στόχος μας είναι να αυξηθούν». Όσο για τα παιδιά των
προσφύγων, βαφτίζει ψευδεπίγραφα ένταξή τους στα σχολεία τη δημιουργία «δομών
υποδοχής» τα απογεύματα στα σχολεία, μακριά από τα υπόλοιπα παιδιά.
Ας χαίρεται ο υπουργός για το «έργο» του. Θα τα πει και
στους θεσμούς με τους οποίους έχει σήμερα 16 Σεπτέμβρη συνάντηση, για να πάρει
και από αυτούς «άριστα 20» όπως πήρε από τον πρωθυπουργό. Χαρούμενη είναι και
συνολικά η κυβέρνηση, που στο δρόμο για τη δεύτερη αξιολόγηση τάζει
«ανάπτυξη» και φιλοδωρήματα στους εξαθλιωμένους εργαζόμενους. Όμως οι
εκπαιδευτικοί και οι εργαζόμενοι δεν μπορούν να συμμεριστούν τη χαρά τους. Και
να είναι σίγουροι ότι σύντομα θα το δείξουν στο δρόμο…
Ελεύθερη πρόσβαση στην Παιδεία για όλα τα παιδιά! άρθρο της Ντίνας Ρέππα

Οι ενέργειες της κυβέρνησης δικαιώνουν τον Σύλλογο Γονέων στο Ωραιόκαστρο, παρότι τον μέμφεται επικοινωνιακά
Σάλος δημιουργήθηκε με την απόφαση του Συλλόγου Γονέων του 5ουΔημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου. Η κυβέρνηση μάλιστα, προχώρησε σε καταδίκη των ρατσιστικών και ξενοφοβικών αντιδράσεων. Στην πραγματικότητα ο κυβερνητικός σχεδιασμός διευκολύνεται εξαιρετικά από αυτές! Είναι το άλλοθί του! Οι νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης σχετικά με την εκπαίδευση των προσφυγόπουλων δεν διαφέρουν στην ουσία τους από τις αντιδράσεις αυτές, με τη διαφορά ότι οι δικές της είναι επικοινωνιακά συγκεκαλυμμένες και αδρά χρηματοδοτούμενες από ΕΣΠΑ. Τα περισσότερα προσφυγόπουλα μένουν στα στρατόπεδα, αυτά που η κυβέρνηση παραπλανητικά ονομάζει «κέντρα φιλοξενίας»! Με απόφαση της στις 29/8, αποφάσισε ότι τα παιδιά αυτά δεν θα ενταχθούν στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης που γνωρίζουμε, μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά, αλλά σε ένα παραπρόγραμμα που προσχηματικά εντάσσεται διοικητικά στις σχολικές μονάδες. Έτσι, ιδρύονται για χιλιάδες προσφυγόπουλα νηπιακής ηλικίας (4-6 ετών) τμήματα νηπιαγωγείου που θα λειτουργούν μόνο μέσα στα στρατόπεδα, ενώ για τα υπόλοιπα παιδιά (6-18 ετών) δημιουργούνται τμήματα αποτελούμενα μόνο από προσφυγόπουλα των στρατοπέδων που θα λειτουργούν μετά και έξω από τις ώρες λειτουργίας του σχολείου (2-6 μ.μ.), σε αίθουσες σχολείων που βρίσκονται κοντά στα στρατόπεδα και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν, τότε μέσα στα στρατόπεδα.
Η βασική υπογράμμιση αυτού του νομοθετήματος, παρ’ όλες τις επικοινωνιακές του φιοριτούρες, είναι η γκετοποίηση! Γιατί γκετοποίηση είναι η δημιουργία τμημάτων αμειγώς με προσφυγόπουλα, τις ώρες που δεν λειτουργούν τα σχολεία, «εκτός υφιστάμενου ωρολογίου προγράμματος», όπως ξεκαθαρίζει η απόφαση! Μάλιστα, το ζήτημα παίρνει πολύ μεγαλύτερες διαστάσεις γιατί τα περισσότερα στρατόπεδα είναι στη μέση του πουθενά και άρα, με βάση τη νομοθεσία, τα τμήματα αυτά θα ιδρυθούν μέσα στα στρατόπεδα, λόγω «ανυπέρβλητων δυσκολιών». Ήδη στο Σχιστό τα τμήματα θα δημιουργηθούν μέσα σε αυτό, μιας και όπως ανακοινώνουν οι αρμόδιοι, δεν υπάρχουν τα απαιτούμενα κονδύλια για τη μεταφορά των μαθητών!
Η συνολική φιλοσοφία της απόφασης αυτής διαπνέεται από τη λογική να κρατηθούν οι πρόσφυγες μακριά από τις κατοικημένες περιοχές, σε συνθήκες οριακής απομόνωσης, αποκλεισμένοι από τον ντόπιο πληθυσμό και με τρόπο που τους αντιμετωπίζει ως προσωρινούς. Την ίδια στιγμή με τη συμφωνία ΕΕ-Τουρκίας και την πολιτική των κλειστών συνόρων, τους κρατά κυριολεκτικά εγκλωβισμένους, φυλακισμένους και αιωνίως πρόσφυγες, χωρίς δικαιώματα σε μια σχετικά «κανονική» ζωή. Ταυτόχρονα, οι πρόσφυγες αποκλείονται από το σύνολο των μορφωτικών δικαιωμάτων που χρειάζεται να έχει κάθε παιδί μιας και παρακολουθούν το απόγευμα μόνο την εκμάθηση της γλώσσας, μαθηματικά και καλλιτεχνικές δραστηριότητες. Επίσης, είναι φανερό ότι δεν αποτελεί προσωρινό μέτρο για την τελική ένταξη των προσφυγόπουλων, παρ’ όλο που το ευαγγελίζεται. Η έναρξη ακόμα και αυτού του προγράμματος πάει από παράταση σε παράταση, η διάρκειά του δεν είναι δεδομένη και η ένταξη στο κανονικό σχολείο μετά την ολοκλήρωση της φοίτησης δεν είναι καθόλου εξασφαλισμένη! Η απόφαση αναφέρει ότι τα προσφυγόπουλα θα ενταχθούν στις κανονικές τάξεις μετά από μερικούς μήνες, ίσως ένα χρόνο ή ακόμα και πολύ περισσότερο, με βάση την αξιολόγηση της γλωσσικής ικανότητας των μαθητών. Αν συνυπολογίσουμε σε αυτό ότι θα διδάσκονται μια ώρα την ημέρα την ελληνική γλώσσα και θα κατοικούν στο γκέτο των στρατοπέδων, δύσκολα θα μάθουν τα παιδιά αυτά τη γλώσσα.
Η πολιτική της κυβέρνησης είναι βαθιά ρατσιστική και αντιπροσφυγική για έναν ακόμα λόγο: Γιατί δημιουργεί τεράστια εμπόδια και αρνείται να εγγράψει τα προσφυγόπουλα στις κανονικές τάξεις των δημοσίων σχολείων, ακόμα και τα προσφυγόπουλα που διαμένουν σε κατοικίες, ξενοδοχεία, καταλήψεις χώρων κλπ. Παραβιάζει όλες τις διεθνείς συμβάσεις, ακόμα και τη νομοθεσία του ελληνικού κράτους που ορίζουν με απόλυτη σαφήνεια ότι πρέπει να διευκολύνεται η απρόσκοπτη πρόσβαση των προσφύγων, και γενικότερα των ευπαθών ομάδων, στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης. Ένα «εξ. επείγον» έγγραφο του υπουργού Παιδείας (07/09/2016, Αρ. Πρωτ. : Φ1/143733/Δ2), αναφέρει ότι όταν υπάρχει προσέλευση μεγάλου αριθμού αλλοδαπών μαθητών για εγγραφή στις σχολικές μονάδες ΠΕ και ΔΕ, απαγορεύει στα σχολεία να κάνουν εγγραφές και απαιτεί το αίτημα να γίνεται στο διευθυντή εκπαίδευσης και όχι στη σχολική μονάδα. Πιο σαφής ρατσιστικός διαχωρισμός δεν μπορεί να υπάρξει! Τα αλλοδαπά παιδιά γίνονται θύματα ρατσιστικής διάκρισης με βάση την εθνικότητά τους. Η κυβέρνηση με τις αποφάσεις αυτές δικαιώνει τον Σύλλογο Γονέων στο Ωραιόκαστρο, την ίδια στιγμή που τον μέμφεται επικοινωνιακά. Γιατί αυτός ο διαχωρισμός; Ο λόγος είναι ένας και μοναδικός: Να μπλοκάρει τις εγγραφές οι οποίες ξεκίνησαν τον Ιούνιο με πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών σωματείων, του Συντονισμού και άλλων αλληλέγγυων συλλογικοτήτων! Δε θα το επιτρέψουμε! Τα εκπαιδευτικά σωματεία και η μαχόμενη εκπαίδευση θα συνεχίσουν να πρωτοστατούν και να αγωνίζονται ώστε όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από οικονομική θέση, εθνικότητα, γλώσσα, θρησκεία, φύλο και φυλή να έχουν ελεύθερη πρόσβαση στο δημόσιο αγαθό της παιδείας!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)