Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.

Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.
Ἄν νιώθεις τὰ κότσια σου μεῖνε στὶς γραμμές μας, ἄν νιώθεις τὸ καθῆκον σου πράξε τὸ μαζὶ μᾶς εἶναι χιλιάδες τὰ ἄστρα μέσα μᾶς πρέπει νὰ γίνουν δικά μας. Από τη συλλογή “Οι γειτονιές του κόσμου”, Μακρόνησος, Αη-Στράτης, 1949-1951

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ Γ.ΡΙΤΣΟΣ(ΜΟΛΑΩΝ) «Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ Γ.ΡΙΤΣΟΣ(ΜΟΛΑΩΝ) ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑ!»



Με ευθύνη του προέδρου του συλλόγου και του ενωτικού  ψηφοδελτίου
 το ΔΣ του συλλόγου έχει να συνεδριάσει από τον Ιούνιο του 2016.
Στις 22.9.2016 στην έκτακτη γενική συνέλευση του συλλόγου  το μέλος του ΔΣ του συλλόγου εκλεγμένο με την Αγωνιστική Ριζοσπαστική Παρέμβαση  και αιρετή εκπρόσωπος στο ΠΥΣΠΕ Λακωνίας κ.Παπαδοπούλου Ελισάβετ   έθεσε τα κάτωθι θέματα για να πάρει άμεσα αποφάσεις το ΔΣ και ακόμη δεν έχει συνεδριάσει:
-ανακοίνωση για τον νέο τύπο ολοήμερου δημοτικού και νηπιαγωγείου ,  να καταγγέλλουμε την αντιεκπαιδευτική πολιτική συριζα-ανελ ,το σχολείο χυλός που δημιουργείται, την αύξηση του ωραρίου των νηπιαγωγών, τη μη λειτουργία ολοήμερων τμημάτων σε σχολεία που ανήκουν στο σύλλογο μας και την προαιρετικότητα του νέου ολοήμερου νηπιαγωγείου που σταδιακά θα οδηγήσει στην κατάργηση του ή στην εισαγωγή μειωμένου ωραρίου νηπιαγωγών ή βρεφονηπιοκόμων .
-έκδοση ψηφίσματος συμπαράστασης στους Τούρκους συναδέλφους μας που απολύονται από την κυβέρνηση του Ερντογάν.
-στήριξη της  τράπεζας αίματος του συλλόγου εκπαιδευτικών ΠΕ  Μολάων που ιδρύθηκε με πρωτοβουλία της κ.Παπαδοπούλου Ελισάβετ μετά από 50 χρόνια λειτουργίας του συλλόγου
 και ενημέρωση των συναδέλφων.
- οργάνωση κινητοποιήσεων για αντικεπαιδευτική πολιτική συριζα-ανελ:αδιοριστία,χιλιάδες ελλείψεις στα σχολεία,μη εφαρμογή στην πράξη νέου τύπου ολοήμερο δημοτικό και νηπιαγωγείο που διαλύει κάθε εκπαιδευτική δομή,μη πρόσληψη ειδικοτήτων,μειωμένες προσλήψεις στην παράλληλη στήριξη και παραβίαση θεμελιωμένων εργασιακών δικαιωμάτων εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής με βάση νέο νομικό πλαίσιο για την ειδική αγωγή!
-Καμία συνάντηση του συλλόγου εκπαιδευτικών ΠΕ Γ.Ρίτσος(Μολάων) με τους νηπιαγωγούς ,προκειμένου να οργανωθεί και να μπλοκαριστεί από κοινού και συλλογικά η εφαρμογή  στην πράξη του νέου τύπου ολοήμερου νηπιαγωγείου ,σύμφωνα και με αποφάσεις του ΔΣ της ΔΟΕ.
-Καμία συνάντηση του συλλόγου εκπαιδευτικών με τους σχολικούς συμβούλους για τα ωρολόγια προγράμματα «κουρελόχαρτα» λόγω της εφαρμογής της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής συριζα-ανελ

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ  ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ:

-παράλληλη στήριξη:ενημέρωση συναδέλφων να μην αναλαμβάνουμε πάνω από έναν μαθητή.
-κενά σε εκπαιδευτικούς στα σχολεία που ανήκουν στο σύλλογο μας (που δηλώνει η διεύθυνση ΠΕ Λακωνίας  στο ΥΠΠΕΘ)
- ενημέρωση για τα εργασιακά δικαιώματα εκπαιδευτικών  από ΔΟΕ
-ενημέρωση για τις προσφυγικές δομές


 Αυτή την περίοδο το 2015-2016 είχαν προσληφθεί 13.866 αναπληρωτές, ενώ έως σήμερα 5/10/16 έχουν προσληφθεί 8.855 εκπαιδευτικοί.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΚΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΑΠΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΠΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΣΩ ΠΥΣΠΕ.

Δε θα επιτρέψουμε απολύσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και να διαιωνίζεται η ελαστική εργασία.
Αγωνιζόμαστε και δεν παραμένουμε αδρανείς μπροστά στη  διάλυση του δημόσιου σχολείου με υπογραφή της κυβέρνησης συριζα-ανελ.


ΜΑΖΙΚΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΩΡΑ
ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΟΡΙΣΤΕΙ ΔΣ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΟΥΣ ΜΟΛΑΟΥΣ.

ΔΟΕ:Προσμέτρηση ώρας σίτισης μαθητών στους επιβλέποντες εκπαιδευτικούς

ΔΟΕ
Αρ. Πρωτ. 831

Αθήνα 23/9/2016
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Προσμέτρηση ώρας σίτισης μαθητών στους επιβλέποντες εκπαιδευτικούς
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., στο πλαίσιο της υπεράσπισης των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, όλα τα χρόνια λειτουργίας ολοήμερων σχολείων έχει τονίσει, ότι θεωρεί αυτονόητο τον υπολογισμό των ωρών σίτισης του Ολοήμερου σχολείου στο διδακτικό ωράριο όλων των συναδέλφων, που εργάζονται στα Ολοήμερα.
Δυστυχώς, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας φρόντισε με την απαράδεκτη Υ.Α. για τον «Ενιαίο τύπο Ολοήμερου Σχολείου» να νομοθετήσει την καταστρατήγηση του αυτονόητου δικαιώματος των εκπαιδευτικών αλλά και κάθε εργαζόμενου, να θεωρείται χρόνος εργασίας ο χρόνος κατά τον οποίο εργάζεται. Με μια λογική του παραλόγου ορίζει ότι:
«Η ώρα του φαγητού – χαλάρωσης εντάσσεται στην παιδαγωγική διαδικασία και θεωρείται ως διδακτική ώρα για τον εκπαιδευτικό ο οποίος ορίζεται με σχετική πράξη του Συλλόγου Διδασκόντων ως υπεύθυνος λειτουργίας του ολοήμερου προγράμματος τη συγκεκριμένη ημέρα και ο οποίος έχει την ευθύνη για τη σίτιση των μαθητών. Το εκπαιδευτικό προσωπικό που διδάσκει τη δεύτερη ώρα του ολοήμερου προγράμματος, παρευρίσκεται κι επιβλέπει τη σίτιση των μαθητών».
Η παραπάνω, όμως, ρύθμιση της Υ.Α. έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα όσα ορίζει ο Ν.1566/85 σχετικά με το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών.
Όπως έχουμε ήδη αναφέρει πολλές φορές, η γνωμοδότηση της Νομικής Συμβούλου της Δ.Ο.Ε. κ. Τσίπρα, σχετικά με το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών ξεκαθαρίζει το ότι:
  • «Σύμφωνα με την παρ. 8 του άρθρου 13 του ν.1566/1985, όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών, που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, τήρηση βιβλίων του σχολείου και εκτέλεση διοικητικών εργασιών. Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο στις εργάσιμες μέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου, που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από τις έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα
  • « Όπως, δε, γίνεται δεκτό από την νομολογία, ώρες διδασκαλίας είναι αυτές, που παρέχονται εντός της τάξης (συμπεριλαμβανομένων και των διαλλειμάτων) και δεν μπορεί να υπερβεί κατά περίπτωση τις οριζόμενες από την παράγραφο 7α του άρθρου 13 του ν.1566/1985 ώρες διδασκαλίας…».
Είναι σαφές και πλέον ακόμα και εάν υπήρχε οποιαδήποτε αμφισβήτηση αυτή επιλύεται από την Υπουργική Απόφαση, ότι η επίβλεψη της σίτισης, εντάσσεται στην παιδαγωγική διαδικασία και υπό την έννοια αυτή, συνιστά εκπαιδευτικό έργο και δεν είναι δυνατό να μην προσμετρείται ως διδακτική ώρα σε όλους τους εκπαιδευτικούς.
Προφανώς, ο κύριος Υπουργός είχε κατά νου, σχολικές μονάδες, στις οποίες θα μπορούσε η σίτιση να λάβει χώρα σε κοινή αίθουσα εστιατορίου, οπότε και θα μπορούσε η ώρα σίτισης να θεωρηθεί εκπαιδευτική για έναν και μόνο εκπαιδευτικό. Τέτοιες, όμως, πολυτέλειες δεν υφίστανται στην ελληνική πραγματικότητα, των ταλαιπωρημένων, παλαιών και χωρίς καμία πρόβλεψη τέτοιων δραστηριοτήτων σχολικών μονάδων.
Η ταυτόχρονη απουσία, συνεπώς, κατάλληλων υποδομών και βοηθητικού προσωπικού για την ομαδική εστίαση και σίτιση των μαθητών θέτει, πέρα από τα παραπάνω, σοβαρά ζητήματα ασφάλειας και υγιεινής των μαθητών, κάτι που θα έπρεπε να απασχολεί την ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ. αντί του ζήλου για καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους συλλόγους διδασκόντων να προσμετρούν την ώρα της σίτισης σε όλους τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιβλέπουν τους μαθητές και τους σχολικούς συμβούλους να εγκρίνουν τα σχετικά προγράμματα και όχι να συμβάλλουν στον δραστικό περιορισμό των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών από την Κυβέρνηση. 

Συγκριτικοί πίνακες προσλήψεων αναπληρωτών Π.Ε. 2015-16 και 2016-17

Με βάση τους παραπάνω πίνακες το 2015-2016 είχαν προσληφθεί 13.866 αναπληρωτές, ενώ έως σήμερα 5/10/16 έχουν προσληφθεί 8.855 εκπαιδευτικοί.
 Σε αναμονή βρίσκεται η πρόσληψη γυμναστών η οποία πιθανόν να γίνει σήμερα , η Β΄ φάση ειδικής αγωγής,  η Β' φάση παράλληλης στήριξης, ΖΕΠ και η κάλυψη των κενών γενικής εκπαίδευσης.

Παρά ταύτα με βάση τα έως τώρα δεδομένα πιθανότατα ''στο σχολείο Φίλη'' να έχουμε ίσως και πάνω από 2.500 λιγότερες προσλήψεις αναπληρωτών, έως το τέλος του διδακτικού έτους.
ΚΛΑΔΟΣ
2015-2016
2016-2017
ΠΕ70
5.258
2.614
ΠΕ60
1.707
1.498
ΠΕ11
406
23
ΠΕ06
760
222
ΠΕ05
50
42
ΠΕ07
160
105
ΠΕ08
775
728
ΠΕ1601
513
304
ΠΕ1841
43
31
ΠΕ1920
295
75
ΠΕ32
631
588
ΠΕ61
34
46
ΠΕ71
1.982
1.975
ΠΕ7050
753
287
ΠΕ6050
517
317
ΣΎΝΟΛΟ
13.866
8.855

‎Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών: ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ!


Καταγγέλλουμε την Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας, η οποία προχωρά σε μετακίνηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών από τη Διεύθυνση Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας στη Διεύθυνση Π.Ε. Αχαΐας , σε καθεστώς πλήρους αυθαιρεσίας, αλλά και αγαστής συνεργασίας με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας που εξυμνεί την «κινητικότητα» ως κεντρικό μέσο της «διαχείρισης προσωπικού» σε βάρος εργασιακών και μορφωτικών δικαιωμάτων. 
Συγκεκριμένα συνάδελφοι αναπληρωτές μουσικής, ενώ προσλήφθηκαν στη Διεύθυνση Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας στη βάση λειτουργικών κενών, κρίθηκαν «υπεράριθμοι» και μετακινούνται στη Διεύθυνση Π.Ε. Αχαΐας, στην οποία εμφανίστηκαν κενά από το πουθενά. Προφανώς αυτή είναι η «κανονικότητα» που εννοεί το υπουργείο: εφαρμογή της υπουργικής απόφασης Φίλη για μείωση των προσλήψεων με κάθε μέσο, ενώ τα σχολεία μόνο «ενιαίο» πρόγραμμα δεν έχουν. Ξεκάθαρα η πυραμίδα της διοίκησης πλέκει έναν μηχανισμό τρομοκράτησης απέναντι στους ελαστικά εργαζόμενους εκπαιδευτικούς, που πρέπει να αποδεχθούν τον ρόλο τους ως «εποχιακοί» εργαζόμενοι-λάστιχα.
Μπροστά στους εκβιασμούς, που δέχονται συνάδελφοι μας αναπληρωτές, επισημαίνουμε ότι ο Ν. 4229 προβλέπει τη μετακίνηση αναπληρωτών μέσω ΕΣΠΑ, μόνο στην περίπτωση που συμφωνήσουν οι ίδιοι. Καμιά μετακίνηση δεν μπορεί να υλοποιηθεί χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του κάθε συναδέλφου! Αναφέρουμε χαρακτηριστικά το επίμαχο απόσπασμα (άρθρο 11, παράγραφος 2, εδάφιο 11): «Αναπληρωτές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πλήρους και μειωμένου ωραρίου που προσλήφθηκαν στο πλαίσιο συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων ΕΣΠΑ είναι δυνατόν να διατεθούν με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης εντός της Περιφέρειας ή με απόφαση του υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων σε άλλη Περιφέρεια από αυτή που έχουν τοποθετηθεί για την κάλυψη επειγουσών και άμεσων αναγκών του ίδιου ή και άλλων συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων ΕΣΠΑ με τη σύμφωνη γνώμη των ιδίων και των αρμοδίων περιφερειακών διευθυντών στην ίδια».
Ως Συντονιστικό Αναπληρωτών-Αδιόριστων Εκπαιδευτικών, απαιτούμε την άμεση κατάργηση της ρύθμισης Αρβανιτόπουλου (Ν.4229/2014) για αυθαίρετη μεταφορά των αναπληρωτών σε άλλη διεύθυνση από αυτήν της πρόσληψης και τοποθέτησης. Η εν λόγω ρύθμιση καταστρατηγεί τους πίνακες των αναπληρωτών ευνοώντας κάθε ρουσφέτι και αδιαφανή διαδικασία, την ίδια στιγμή που αφήνει έκθετους τους συναδέλφους απέναντι στους εκβιασμούς της διοίκησης. Δε θα ανεχθούμε τη μετατροπή των αναπληρωτών σε περιπλανώμενους φαντάρους χωρίς δικαιώματα «για τις ανάγκες της υπηρεσίας»! 
Καλούμε:
 Τους συναδέλφους να μη δεχθούν τις μετακινήσεις εκτός διεύθυνσης, όπως δικαιούνται. Να μην περάσει ο αυταρχισμός!
 Τα σωματεία να καταγγείλουν τις εκβιαστικές μετακινήσεις των αναπληρωτών και να υπερασπιστούν έμπρακτα τους αναπληρωτές συναδέλφους.
 Τις ομοσπονδίες, ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να καταδικάσουν τις μετακινήσεις αναπληρωτών εντός/εκτός διεύθυνσης και να προβούν σε κάθε κατάλληλη ενέργεια για την προάσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων των ελαστικά εργαζόμενων εκπαιδευτικών.

‎Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών: Οι ΔΕΥΠ τα σύγχρονα Νταχάου για προσφυγόπουλα και εκπαιδευτικούς

Ανακοινώθηκε η εγκύκλιος για τις προσλήψεις αναπληρωτών στις «Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση Προσφύγων» (ΔΥΕΠ). Το περιβόητο σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για την “ένταξη” των προσφυγόπουλων στο δημόσιο σχολείο αποκαλύπτεται εφιαλτικό. Στο σύστημα αυτό, το σημερινό μοντέλο του δια βίου περιπλανώμενου, απασχολήσιμου και αναλώσιμου αναπληρωτή θα φαντάζει αριστοκρατία μπροστά στις 7-8-9 ώρες του αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου που θα υπογράφει κυριολεκτικά δουλοκτητικό σύμφωνο απασχόλησης.

Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να είναι πλήρως ευέλικτος και να ζει τρέφεται απλώς με απειροελάχιστα μόρια προϋπηρεσίας...
Στον αγώνα για μια θέση εργασίας (τη στιγμή που το νέο σχολείο έχει «εξοικονομήσει» γύρω στους 6000 συναδέλφους) μπαίνουν συνάδελφοι απολυμένοι αλλά και νέοι συνάδελφοι που είχαν την ατυχία να αποφοιτήσουν μετά το 2011. Με τι κριτήρια όμως; Πώς θα γίνουν οι προσλήψεις; Με τι ωράριο; Να το ρισκάρω; Ή να περιμένω; Μα τι ακριβώς θα κάνω μέσα στα κέντρα κράτησης – «δομές φιλοξενίας»; Προφανώς έτσι εννοεί ο Φίλης το δικαίωμα των νέων πτυχιούχων συναδέλφων στην "εργασία": μισθός σχεδόν ίδιος με αυτόν του επιδόματος ανεργίας, λίγο από voucher, πλήρης ευελιξία, κι αν δεν σ'αρέσει έξω απ' την πόρτα (χώρα)...
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εγκύκλιο η εργασιακή σχέση των εκπαιδευτικών δεν είναι απλώς ελαστική εργασία αλλά ωρομισθία: όλοι οι αναπληρωτές τόσο για την ΠΕ όσο και την ΔΕ, εκτός από τους νηπιαγωγούς, θα είναι μειωμένου ωραρίου, χωρίς την παραμικρή διευκρύνηση για τις ώρες που θα προσφέρονται ανά περιοχή προτίμησης, τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα, τον τρόπο κατανομής των ωρών και κατά συνέπεια το ύψος του μισθού. Με δεδομένο ότι αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου σύμφωνα με την υπάρχουσα νομοθεσία έχουν διδακτικό ωράριο από 5-15 ώρες και πληρώνονται αναλογικά, πώς ακριβώς θα κατανεμηθούν οι ώρες και ποιες θα είναι αυτές ανά ΔΥΕΠ; Για παράδειγμα, θα καλύπτουν το σύνολο των 15 ωρών ο καθένας με κριτήριο τη σειρά τους στον πίνακα αναπληρωτών ή θα μοιράζονται ισόποσα 6-7 ώρες ο καθένας, με αντίστοιχα απειροελάχιστα μόρια προυπηρεσίας και μισθό μικρότερο και από το ταμείο ανεργίας;
Την ίδια στιγμή οι συνάδελφοι που θα υποβάλλουν αίτηση, σε περίπτωση πρόσληψής τους στις ΔΥΕΠ χάνουν αυτοδίκαια και το δικαίωμα πρόσληψης ως αναπληρωτές στη γενική ή την ειδική αγωγή ακόμη και ως πλήρους ωραρίου. Τέλος, δίνεται η δυνατότητα στο οικείο ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ διάθεσης του εκπαιδευτικού να τους τοποθετεί στη διάρκεια του σχολικού έτους σε άλλη «δομή» από αυτή που αρχικά τοποθετήθηκαν είτε εντός του ίδιου ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ ή ακόμα και σε άλλη διεύθυνση εντός της Περιφέρειας!
Και μετά από όλα αυτά τελειώνει το ωραίο αστείο του κ. Φίλη για ένταξη των παιδιών των προσφύγων στα ελληνικά σχολεία. Τα μαθήματα θα γίνονται στα στρατόπεδα συγκέντρωσης - “κέντρα φιλοξενίας” αλλά και στα ελληνικά δημόσια σχολεία μετά τις 2. Έτσι ώστε τα προσφυγόπουλα να μην έχουν τη δυνατότητα ούτε καν να συναντήσουν τους ντόπιους συνομηλίκους τους. Δομές γκετοποίησης και πλήρους απομόνωσης των παιδιών από τους υπόλοιπουν μαθητές της πρωινής ζώνης για όσα “τυχερά” παιδιά ζουν κοντά σε σχολικές μονάδες, και τμήματα μέσα στα στρατόπεδα-τόπους εξορίας. Παρά τις επικοινωνιακές κορώνες του προηγούμενου διαστήματος το Υπουργείο προχωρά σε ένα βαθιά ρατσιστικό σύστημα ένταξης που απομονώνει τα παιδιά, θέτει διαχωρισμούς και αποκλεισμούς, καταπατά κάθε διεθνή σύμβαση για απρόσκοπτη πρόσβαση των προσφύγων και γενικότερα των ευπαθών ομάδων στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης.
Για ποια ένταξη κάνει λόγο ο κ. Υπουργός; 
Για την εξασφάλιση ποιών κονδυλίων τη στιγμή που μιλάμε για προσλήψεις με συμβάσεις ωρομισθίας; 
Για μια ακόμη φορά το Υπουργείο Παιδείας εμπαίζει μαθητές και εκπαιδευτικούς!

Το Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών από την πρώτες δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών για την εκπαίδευση προσφυγόπουλων στα στρατόπαιδα συγκέντρωσης με εθελοντισμό, προγράμματα κοινωφελούς εργασίας, Μ.Κ.Ο. και μετακινήσεις μόνιμων συναδέλφων, είχε μιλήσει για τη δημιουργία μιας ειδικής οικονομικής ζώνης για πρόσφυγες και Έλληνες εργαζόμενους. Η διαχειριστική λογική που ακολουθήθηκε από συντεχνιακές ομάδες αναπληρωτών σχετικά με τις προσλήψεις στις "προσφυγικές δομές" ως μέσο μείωσης των απολυμένων εκπαιδευτικών του σχολείου Φίλη, αναπαράγει μόνο την αποδοχή της ύπαρξης των στρατοπέδων συγκέντρωσης κι αφήνει ανοιχτό τον δρόμο για την ελαστικοποίηση των εργασιακών μας σχέσεων.
Ως Συντονιστικό συνεχίζουμε με πείσμα να παλεύουμε μαζί με τα σωματεία μας για την εγγραφή όλων των προσφυγόπουλων στα δημόσια σχολεία, απαιτούμε από το κράτος να εκπληρώσει την υποχρέωση του να παρέχει δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση σε όλα τα παιδιά.
Κι αυτή η υποχρέωση δε λύνεται με εργαζόμενους-λάστιχο, 
λύνεται με μαζικούς μόνιμους διορισμούς!

Απαιτούμε:
-την οριστική απόσυρση της κατάπτυστης εγκυκλίου
-την πλήρη ένταξη όλων των παιδιά των προσφύγων και των μεταναστών στις κανονικές τάξεις και δωρεάν μεταφορά τους στα σχολεία
- την ίδρυση ολιγομελών τάξεων υποδοχής και τμημάτων ένταξης σε κάθε σχολική μονάδα
- δωρεάν σίτιση και πλήρη υγειονομική περίθαλψη για όλους τους μαθητές και μαθήτριες