Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.

Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.
Ἄν νιώθεις τὰ κότσια σου μεῖνε στὶς γραμμές μας, ἄν νιώθεις τὸ καθῆκον σου πράξε τὸ μαζὶ μᾶς εἶναι χιλιάδες τὰ ἄστρα μέσα μᾶς πρέπει νὰ γίνουν δικά μας. Από τη συλλογή “Οι γειτονιές του κόσμου”, Μακρόνησος, Αη-Στράτης, 1949-1951

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ Γ.ΡΙΤΣΟΣ(ΜΟΛΑΩΝ ): ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ ΛΑΚΩΝΙΑΣ (ΣΠΑΡΤΗ) ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΣΤΕΓΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΕ & ΔΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΣΤΙΣ 12.30 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ





ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ Γ.ΡΙΤΣΟΣ(ΜΟΛΑΩΝ ):

ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ

ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ ΛΑΚΩΝΙΑΣ (ΣΠΑΡΤΗ) ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΣΤΕΓΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΕ & ΔΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΣΤΙΣ 12.30 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ 
ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ,ΓΟΝΕΙΣ,ΠΑΙΔΙΑ :
-ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΧΥΛΟΣ" &  ΤΟ ΝΕΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΠΑΙΔΟΦΥΛΑΚΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ
-ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ:ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΒΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΘΥΜΑ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ
-ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
-ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ


ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕ , ΕΛΜΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ,ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ
Στις 15 Σεπτέμβρη 

Απεργούμε!

12-9-2016
Είναι συγκλονιστικό το βλέμμα του πατέρα της αδιόριστης δασκάλας. Χαμηλωμένο, σχεδόν απελπισμένο όταν συνειδητοποιεί ότι η κόρη του με δύο χρόνια προϋπηρεσία μπορεί φέτος να βρεθεί έξω από το σχολείο. «Δηλαδή το κορίτσι μου μπορεί να βρεθεί φέτος χωρίς δουλειά»; 

Δεν καταλαβαίνει πολλά από «πίνακες», «μόρια» και «πιστώσεις ΕΣΠΑ». Ρωτάει «πόσοι δάσκαλοι πήραν φέτος σύνταξη;» και σε αιφνιδιάζει. Όμως εκεί καταλαβαίνεις ότι είναι το ερώτημα μιας άλλης γενιάς, εκείνης που κατάκτησε να μην παίρνει σύνταξη στα βαθιά γεράματα για να μπορούν τα παιδιά της να βρουν δουλειά στη θέση της. 

Και τότε θυμάσαι κι άλλα βλέμματα. Εκείνο της αδυναμίας, όταν λέγαμε ότι το ασφαλιστικό είναι «η μάχη των μαχών» και ένιωθες ότι ο αντίπαλος είναι ισχυρός και δεν μπορείς να τον κοιτάξεις κατάματα με το βλέμμα της αποφασιστικότητας και να τον νικήσεις, για να μη γεράσεις εσύ μέσα στην τάξη και να βρει δουλειά το «κορίτσι του». Θυμάσαι το βλέμμα του φόβου όταν ανακοινώθηκε η υπουργική απόφαση Φίλη για το «νέο» ολοήμερο , όταν ο καθένας μετρούσε αν θα είναι εκείνος ή εκείνη που στο «κόψε-ράψε» του προγράμματος των σχολείων σύμφωνα με τα σχέδια της κυβέρνησης θα έβγαινε εκτός, και εκείνο της απορίας της νηπιαγωγού «Μα γιατί καλοκαιριάτικα αποφασίζει να διαλύσει το νηπιαγωγείο;» 

Κι έρχονται στο νου τα επόμενα βλέμματα. Το σκληρό των επιτρόπων της ΕΕ και του ΔΝΤ, που αποφασίζουν ότι οι ζωές μας έχουν τόση αξία όσο τις χρησιμοποιούν για να αυγαταίνουν τα κέρδη των ισχυρών του κόσμου. Όπως κι εκείνο το αυστηρό των επιτηρητών του ΟΟΣΑ που θέλουν να επιβάλλουν ένα σχολείο φτηνό και ευέλικτο, αγοραίο και ταξικό γιατί μόνο έτσι θα είμαστε εμείς οι εκπαιδευτικοί «εξαρτήματα της μηχανής τους και τα παιδιά μας τα ανταλλακτικά», που θα’λεγε και το τραγούδι. Και μαζί έρχεται το βλέμμα της αλαζονείας της εξουσίας των κυβερνητικών στελεχών – πρώην και νυν - που με ήσυχη τη συνείδησή τους αποφάσιζαν και αποφασίζουν να κόβουν μισθούς και συντάξεις, να αυξάνουν τους φόρους, να στέλνουν τη νεολαία στην ξενιτιά ή να λέει κι ευχαριστώ όταν βρίσκει δουλειά με πεντάμηνη σύμβαση και μισθό-χαρτζιλίκι.
Με το ίδιο βλέμμα και ο υπουργός Παιδείας δηλώνει ότι «φέτος επιτέλους επιστρέφουμε στην κανονικότητα». Μάλιστα. Πρέπει λοιπόν να πιστέψουμε και να αποδεχτούμε ότι όλα αυτά που ζούμε είναι «κανονικά». Από κει που μας λέγανε ότι οι πολιτικές που εφαρμόζουν τις εφαρμόζουν «γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς», τώρα μας λένε ότι έτσι πρέπει να είναι! Ο πατέρας να αποδεχτεί ότι το κορίτσι του δεν θα δουλέψει γιατί αυτό είναι το «κανονικό», ότι οι δεκάδες χιλιάδες αδιόριστοι συνάδελφοί μας που μάτωσαν οι ίδιοι και οι γονείς τους για να σπουδάσουν δεν έχουν δικαίωμα να διεκδικούν μια θέση στο σχολείο αφού η πρόσληψή τους μπορεί «να βλάψει την ψυχική υγεία των μαθητών τους». Να αποδεχτούμε ότι είναι εκτός νόμιμης συζήτησης τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών γιατί έρχονται «σε αντίθεση με τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών»! Να ξεχάσουμε δηλαδή το αυτονόητο ότι μορφωτικό δικαίωμα δεν υπάρχει χωρίς να υπάρχουν εκπαιδευτικοί! Να αποδεχτούμε λοιπόν ότι είναι πια «κανονικότητα» οι μηδενικοί διορισμοί, η μείωση των προσλήψεων και των δαπανών για τα σχολεία, να μην υπάρχουν στελεχωμένες και μόνιμες δομές και προσωπικό για όλες τις εκπαιδευτικές ανάγκες. «Κανονικότητα» είναι να υπάρχουν εκπαιδευτικοί που κομματιάζονται σε τρία και πέντε σχολεία, να κάνουν ό,τι μάθημα υπάρχει όπου υπάρχει, ζωές που μετριούνται σε ώρες στο myschool, εκπαιδευτικοί που θα μετακινούνται όπου ζητηθεί και όταν ζητηθεί, αρκεί την ημέρα του αγιασμού να παραταχθούν χαμογελαστοί για τη φωτογραφία των δελτίων ειδήσεων. 

Δηλώνουμε λοιπόν στην εξουσία, με το βλέμμα της αντίστασης και της αποφασιστικότητας που έχουμε μάθει κι από τους προηγούμενους μεγάλους αγώνες μας ότι για μας και τους μαθητές μας τίποτε από όλα αυτά δεν είναι κανονικό! Το δηλώσαμε ήδη στα Υπηρεσιακά Συμβούλια που μπλοκάραμε για να μην μετράνε πόσοι συνάδελφοι «πλεονάζουν», το δηλώσαμε την πρώτη του Σεπτέμβρη όταν ο υπουργός ήθελε να βάλει τους συλλόγους διδασκόντων να αποφασίσουν οι ίδιοι ποιος «περισσεύει», το δηλώνουν οι συνάδελφοι νηπιαγωγοί που δεν δέχονται να συναινέσουν στη διάλυση του ολοήμερου νηπιαγωγείου. 

Θα το δηλώσουμε και στις 15 Σεπτέμβρη με την απεργία. Για να ανταλλάξουμε άλλα βλέμματα. Αυτά της οργής απέναντι σε μια πολιτική που μας συνθλίβει, της αυτοπεποίθησης που δίνει η συλλογικότητα και ο αγώνας. Να θυμηθούμε ότι με τέτοιο τρόπο κοιτάζαμε ο ένας τον άλλο σε όλες τις μεγάλες μάχες που έχουμε δώσει μέχρι τώρα και που έχουν καταφέρει να κρατήσουν και το δημόσιο σχολείο όρθιο και την εργασιακή μας αξιοπρέπεια. Να μπορούμε τον κόμπο στο λαιμό από την απελπισία του πατέρα για το αν θα βρει δουλειά το κορίτσι του να την κάνουμε οργή και σφιγμένη γροθιά, πάθος και ορμή για να συγκρουστούμε, να ανατρέψουμε. Για να μετατρέψουμε τα υπεροπτικά βλέμματα της εξουσίας σε βλέμματα αδυναμίας. Για να μπορούμε να δούμε και στα παιχνιδιάρικα βλέμματα των μαθητών μας ότι μπορούν να είναι αισιόδοξα για το μέλλον τους όταν έχουν δασκάλους που υπερασπίζονται το δικαίωμά τους για σχολείο όπως τους αρμόζει και ζωή όπως την ονειρεύονται .

ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ ΜΑΖΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ 16.9.2016 ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Κ.ΠΛΕΤΣΑ

ΕΓΙΝΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΜΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΠΡΟΕΔΡΟ Κ.ΜΕΙΜΕΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΩΣ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ Γ.ΡΙΤΣΟΣ(ΜΟΛΑΩΝ) ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΟΛΑΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ -ΠΑΙΔΟΦΥΛΑΚΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ

ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ ΤΟ ΔΣ ΜΑΖΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ (ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΜΕΧΡΙ 10.9.2016 ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ)ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ 16.9.2016 ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Κ.ΠΛΕΤΣΑ


ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ


Σχολικό έτος: 2016-2017
Aριθμός πράξης …………………….. του συλλόγου διδασκόντων του …………………Νηπιαγωγείου …………………………………..

Θέμα: «Κατανομή τμημάτων και εφημεριών και ορισμός Νηπιαγωγών που διδάσκουν στα τμήματα».

Σήμερα ημέρα………… ……/9/2016 και ώρα ...... συνεδρίασε ο σύλλογος διδασκόντων του…………………….. Νηπιαγωγείου  ……………………….. με θέμα «Κατανομή τμημάτων και εφημεριών και ορισμός Νηπιαγωγών που διδάσκουν στα τμήματα». Στη συνεδρίαση συμμετείχαν :
1. ……………………………………………………….(ονοματεπώνυμο) Προϊσταμένη Νηπιαγωγείου
2 ……………………………………………………... (ονοματεπώνυμο) Νηπιαγωγός
3. ……………………………………………………… (ονοματεπώνυμο) Νηπιαγωγός
4. ……………………………………………………… (ονοματεπώνυμο) Νηπιαγωγός

Η Προϊσταμένη ανάγνωσε το ΦΕΚ 2670/26-8-2016 και ακολούθησε διεξοδική συζήτηση. Ο σύλλογος διδασκόντων προέβη σε κατανομή των τμημάτων με βάση την επιλογή των γονέων ως προς την ώρα αποχώρησης (13:00 ή 16:00) διότι:
1. Η αμιγής και σταθερή σύνθεση τμήματος είναι παιδαγωγικά κατάλληλη για τα παιδιά αυτής της ευαίσθητης ηλικιακής ομάδας 4-6 χρόνων, για το λόγο ότι τους προσφέρει σταθερότητα ως προς το χώρο και τα πρόσωπα (αφού τα παιδιά δεν θα είναι υποχρεωμένα να αλλάζουν ομάδα και αίθουσα στο απογευματινό πρόγραμμα και στην πρωινή υποδοχή). Επίσης η προαναφερθείσα σύνθεση τμημάτων διευκολύνει την ομαλή προσαρμογή των παιδιών μειώνοντας το άγχος αποχωρισμού από την οικογένεια.
2. Θα υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης ενός ενιαίου εκπαιδευτικού προγράμματος με συνέχεια και συνάφεια καθόλη τη διάρκεια της παραμονής των παιδιών στο Νηπιαγωγείο.
Αποφασίστηκε ομόφωνα:

Τμήμα 1: Ώρα λειτουργίας 8:20-13:00: υπεύθυνος Νηπιαγωγός (ονοματεπώνυμο)……………………………
Τμήμα 2: Ώρα λειτουργίας 7:45/8:20-16:00: υπεύθυνοι Νηπιαγωγοί
1.   …………………………… (ονοματεπώνυμο)
2.   …………………………….(ονοματεπώνυμο)

Εφημερίες
1.   ……………………………………………………………………………
2.   ……………………………………………………………………………
3.   …………………………………………………………………………..

Επίσης θα γίνεται εναλλαγή των θέσεων των δύο Νηπιαγωγών που ανέλαβαν το τμήμα 2 για τους παρακάτω παιδαγωγικούς και εκπαιδευτικούς λόγους:
1.     Για να υπάρξει ενιαία γραμμή δράσης και συνεργασία των Νηπιαγωγών, με κοινούς σκοπούς και στόχους, σε ισότιμο κι όχι ιεραρχικά διαβαθμισμένο εκπαιδευτικό πλαίσιο.
2.     Για να μπορούν να διαμορφώνουν οι Νηπιαγωγοί σφαιρική αντίληψη για τα παιδιά.
3.     Για την εύρυθμη λειτουργία του Νηπιαγωγείου (ασθένειες εκπαιδευτικών, συνεργασία με φορείς κ.ά.) και την ισότιμη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη σχολική ζωή (ενημερώσεις γονέων, εκδηλώσεις, διδακτικές επισκέψεις κ.ά.)

Το παρόν πρακτικό συντάχθηκε και αφού διαβάστηκε υπογράφεται ως ακολούθως

Η Προϊσταμένη            Οι Νηπιαγωγοί:

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ Γ.ΡΙΤΣΟΣ (ΜΟΛΑΩΝ):ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΕ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΔΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΕ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΔΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΟΛΑΩΝ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΕ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ Ή ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ.
Ο Κ.ΜΠΟΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΕ ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΨΗΦΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΕΝΩΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛ ΜΟΛΑΩΝ ΕΙΠΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:''ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΠΑΛΙ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ Η Κ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ''.
ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΕΝΩΤΙΚΟΥ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ Κ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΩΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΜΑΣ ΕΔΙΝΕ ΜΟΝΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΑΜΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣ.
ΜΑΛΙΣΤΑ Ο Κ.ΜΠΟΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΩΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΔΗΛΩΣΕ: '' ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΑΜΙΑ!''
ΩΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΟΛΑΩΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΥΘΕΩΣ ΤΟ ΕΝΩΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ ΜΑΣ ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ .
ΕΤΣΙ ΔΕ ΔΕΤΗΚΑΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΑΜΙΑ ΚΑΙ
Η Κ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΚΑΙ Η Κ.ΧΟΥΛΙΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ Γ.ΡΙΤΣΟΣ(ΜΟΛΑΩΝ)

ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ(ΜΕΛΟΣ ΔΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. Γ.ΡΙΤΣΟΣ(ΜΟΛΑΩΝ) Τηλ: 2732082682/6978697160 Fax:2732082682
ΧΟΥΛΙΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ(ΜΕΛΟΣ ΔΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. Γ.ΡΙΤΣΟΣ(ΜΟΛΑΩΝ)  Τηλ:6983849047

ΔΟΕ: Εργασιακά δικαιώματα Εκπαιδευτικών Π.Ε.

ΔΟΕ: Εργασιακά δικαιώματα Εκπαιδευτικών Π.Ε. 

Συγκεκριμένα:
1. Ωράριο Εκπαιδευτικών
· Το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών είναι απαραβίαστο και καθορίζεται από το Ν. 2517/97. (24 ώρες για όσους έχουν ως 10 χρόνια υπηρεσίας, 23 ώρες από 10 -Ι5 χρόνια, 22 ώρες από 15-20 χρόνια και 21 ώρες από 20 και πάνω).
· Ο Ν. 1566/85 κάνει σαφή διάκριση μεταξύ εργασιακού και διδακτικού ωραρίου, ορίζοντας με σαφήνεια ότι οποιαδήποτε απασχόληση στην τάξη εντάσσεται σε διδακτικό ωράριο. Κατά συνέπεια σε καμία περίπτωση δεν ευσταθεί ότι μπορεί συνάδελφος να «απασχολήσει» παιδιά στην τάξη στα πλαίσια του εργασιακού του ωραρίου.
· Σε περίπτωση απουσίας εκπαιδευτικού προσωπικού, ιδιαίτερα με την έναρξη της σχολικής χρονιάς είτε κατά τη διάρκειά της, οι σύλλογοι διδασκόντων οφείλουν να διαμορφώσουν μεταβατικά προγράμματα που θα εκτείνονται όσο επιτρέπει το υποχρεωτικό ωράριο των εκπαιδευτικών που βρίσκονται στο σχολείο (π.χ. αν λείπει ειδικότητα θα σχολάνε στο 5ωρο κλπ). Το ίδιο θα συμβεί και στα σχολεία με νέο αναμορφωμένο πρόγραμμα, όπου οι σύλλογοι διδασκόντων σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να προχωρήσουν σε πλήρη ανάπτυξη του προγράμματος με 7ωρα σε όλες τις τάξεις εφόσον λείπουν εκπαιδευτικοί. Σε περίπτωση «πιέσεων» από τη διοίκηση θα πρέπει οι συνάδελφοι του σχολείου να επιμένουν στη μη παραβίαση του διδακτικού τους ωραρίου και να ενημερώνονται αμέσως ο Σύλλογος και η ΔΟΕ.
· Το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών είναι κατ' ανώτατο 30 ώρες. Με τη λήξη του διδακτικού ωραρίου ο εκπαιδευτικός μπορεί να αποχωρήσει, εκτός αν του έχει ανατεθεί συγκεκριμένο έργο (όχι όμως διδακτικό) (άρθρο 13 παρ.8 π.χ. συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων, κλπ τήρηση βιβλίων του Σχολείου, εκτέλεση διοικητικών εργασιών), ή υπάρχει συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων. Κάθε άλλη απασχόληση είναι παράνομη.
· Οι εγκύκλιοι της Διεύθυνσης Σπουδών που αναφέρονται σε «απασχόληση» των μαθητών είναι προδήλως παράνομες, αφού είναι αντίθετες με το Ν. 1566/85. Οι συνάδελφοι καλούνται, εφόσον συμπληρώνουν το διδακτικό τους ωράριο, να αρνούνται την προφορική ανάθεση υποχρεωτικής υπερωρίας. Ιδιαίτερα αρνητικοί πρέπει να είναι, όταν τους ζητείται να καλύπτουν ώρες εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που δεν έχουν καν τοποθετηθεί στα σχολεία (π.χ. Αγγλικών, Φυσικής Αγωγής) τη στιγμή που χιλιάδες εκπαιδευτικοί παραμένουν αδιόριστοι.
· Κανείς εκπαιδευτικός δεν μπορεί να υποχρεωθεί να κάνει μάθημα διαφορετικό από την ειδικότητά του.
· Σε περίπτωση μακροχρόνιας απουσίας εκπαιδευτικού ειδικότητας είναι φανερό ότι πρέπει άμεσα να έρχεται στο σχολείο αναπληρωτής και σε καμία περίπτωση να μην αναλαμβάνουν με υπερωρία οι συνάδελφοι. Η ΔΟΕ σ’ αυτές τις περιπτώσεις ζητά την αναμόρφωση του προγράμματος έως ότου έρθει αναπληρωτής. Επίσης, σε οποιαδήποτε περίπτωση υποχρεωτικής ανάθεσης από το ΠΥΣΠΕ, τότε καλύπτεται ο συνάδελφος με στάσεις εργασίας.
· Κανείς δεν υποχρεούται στα κενά του να «απασχολεί» με οποιοδήποτε τρόπο τμήματα, πέραν του υποχρεωτικού του διδακτικού ωραρίου. Για τις περιπτώσεις ολιγοήμερης απουσίας (μία ως δύο μέρες) εκπαιδευτικού να αποφασίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων για την αναπλήρωση, με τρόπο τέτοιο που να μην ανατίθεται καμία διδακτική ώρα πέραν του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου σε κανένα συνάδελφο. Κάθε απασχόληση σε τμήμα θεωρείται διδακτικό ωράριο. Οι συνάδελφοι να μην εφαρμόζουν καμιά προφορική εντολή για κάλυψη ωραρίου πέραν του διδακτικού τους, και αν συμβεί αυτό, να ζητούν γραπτή εντολή, ώστε να μπορούν να προσβάλουν τη συγκεκριμένη παράνομη ανάθεση με κάθε τρόπο (συνδικαλιστικό, νομικό) και να μην την εφαρμόσουν («…η αντικατάσταση εκπαιδευτικού που λείπει ή η κάλυψη κενού ή η απασχόληση των μαθητών με οποιονδήποτε τρόπο, σαφώς συνιστά παροχή διδακτικού έργου, όπως εξάλλου έχει κριθεί και από την νομολογία των Δικαστηρίων. Υπό την έννοια αυτή, η ανάθεση απασχόλησης των μαθητών ή η αντικατάσταση εκπαιδευτικού ή η κάλυψη κενού θα πρέπει να εντάσσεται στα πλαίσια του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών, η υπέρβαση του οποίου σε κάθε περίπτωση προβλέπεται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και με συγκεκριμένες διατυπώσεις …» Μαρία Τσίπρα , Διευκρινήσεις σχετικά με το ωράριο των εκπαιδευτικών, Αθήνα 14-11-2013.
2. Υποχρεωτικές υπερωρίες
Ο μόνος υπεύθυνος για την ανάθεση υπερωριών (σε εκπαιδευτικούς του ίδιου σχολείου) είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων. Σε άλλη περίπτωση μόνο με σύμφωνη γνώμη του ΠΥΣΠΕ μπορούν να ανατεθούν υπερωρίες εγγράφως και οριζόμενες συγκεκριμένα.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. είναι αντίθετο με την ανάθεση υποχρεωτικών υπερωριών και καλεί τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην αναθέτουν υποχρεωτικές υπερωρίες σε συναδέλφους. Καλούμε, επίσης, και τους αιρετούς των ΠΥΣΠΕ να μη συνηγορούν, σε καμιά περίπτωση, σε ανάθεση υποχρεωτικών υπερωριών.
Αν παρ’ όλα αυτά ο Δ/ντής Εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του ΠΥΣΠΕ, αναθέσει υποχρεωτικές υπερωρίες το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κηρύσσει συνεχείς στάσεις εργασίας για τη συνδικαλιστική κάλυψη των συναδέλφων. Οι στάσεις εργασίας σε «υποχρεωτική» υπερωρία, αφού δεν εντάσσονται στο υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο, δεν περικόπτονται από το μισθό του εκπαιδευτικού. «…Εξυπακούεται δε ότι αν οι στάσεις εργασίας γίνονται μέσα στο κανονικό διδακτικό ωράριο θα αφαιρεθούν αντίστοιχες αποδοχές από τοι κανονικό αυτό ωράριο. Αν οι στάσεις εργασίας γίνονται κατά το χρόνο του υπερωριακού διδακτικού ωραρίου είναι προφανές πως δε θα αφαιρεθούν αποδοχές του κανονικού ωραρίου, που αυτό έτσι κι αλλιώς προσφέρθηκε, απλώς δε θα πληρωθούν οι αποδοχές που θα έπαιρνε ο εκπαιδευτικός από την υπερωριακή εργασία», Γ. Δραγασάκης, Ωράριο Διδασκαλίας και Στάσεις Εργασίας, Αθήνα 25-6-2004, ΔΟΕ αρ. πρωτ. 1164, 28-6-04.
3. Ολοήμερο Σχολείο
Το Δ. Σ. της ΔΟΕ θεωρεί αυτονόητο τον υπολογισμό των ωρών σίτισης του ολοήμερου σχολείου στο διδακτικό ωράριο όλων των συναδέλφων που εργάζονται στα ολοήμερα, όπως συμβαίνει, και στα πιλοτικά, καθώς επίσης και το χωρισμό των τμημάτων, με βάση τις ηλικιακές ανάγκες των μαθητών και με ανώτερο όριο τους 25 μαθητές ανά τμήμα. Οι συνάδελφοι να μην εκτελούν χρέη τραπεζοκόμου και να απαιτούν την πρόσληψη μόνιμου βοηθητικού προσωπικού.
Το Δ.Σ. της ΔΟΕ σε περίπτωση απουσίας εκπαιδευτικού από το Ολοήμερο Σχολείο θεωρεί απαραίτητο να καλύπτεται άμεσα η θέση από αναπληρωτή. Σε άλλη περίπτωση να γίνεται αναμόρφωση του προγράμματος.
4. Αξιολόγηση και Α.Ε.Ε.
Ο Κλάδος με τις αποφάσεις του έχει εκφράσει την αντίθεσή του στην εφαρμογή της αξιολόγησης – χειραγώγησης των ποσοστώσεων και των απολύσεων καθώς και της Α.Ε.Ε. που είναι άμεσα συνδεδεμένη με αυτή.
Ζητάμε την κατάργηση του Ν.3848/2010, του Ν.4024/2011 και του Π.Δ. 152/2013 και καλούμε τους εκπαιδευτικούς και τους συλλόγους διδασκόντων, με βάση τις αποφάσεις του Κλάδου και του Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ, να αρνηθούν:
- Να γίνουν αξιολογητές.
- Την κατάθεση φακέλου ατομικής αξιολόγησης. Ο «εθελοντικός» χαρακτήρας που επιχειρεί να προσδώσει στη διαδικασία η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ δεν πρέπει να ξεγελάσει κανέναν. Θα πρέπει, επίσης, να γίνει συνείδηση ότι οι αυταπάτες περί μισθολογικής εξέλιξης, που έντεχνα καλλιεργούνται, είναι κενές περιεχομένου. Η μισθολογική μας καθήλωση οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην πολιτική των μνημονίων κι όχι στη μη εφαρμογή της αξιολόγησης.
- Τη συμμετοχή σε πρόγραμμα Α.Ε.Ε. της σχολικής μονάδας. (Υπενθυμίζουμε ότι η στάση του κλάδου σε όλη την περσινή χρονιά ακύρωσε, επί της ουσίας, τη διαδικασία της ΑΕΕ όπως αυτή επιβλήθηκε μέσα από τις αυταρχικές αποφάσεις του ΥΠΑΙΘ)
5. Νηπιαγωγεία
Το θέμα των νηπιαγωγείων και των νηπιαγωγών και τα προβλήματα που προκύπτουν από τη πίεση του Υπουργείου Παιδείας να θεσπίσει ¨πρωινή ζώνη¨, συνιστά ωμή παραβίαση εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών. Οι συναδέλφισσες νηπιαγωγοί θα πρέπει να εφαρμόσουν το πάγιο ωρολόγιο πρόγραμμα για τα Νηπιαγωγεία και να μην αποδεχθούν την καταστρατήγηση των εργασιακών τους δικαιωμάτων και την αύξηση του ωραρίου τους. Με απόφασή του το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τους καλύπτει κηρύσσοντας συνεχείς στάσεις εργασίας στην περίπτωση επιβολής αύξησης του ωραρίου τους από τη διοίκηση (πρωινή ζώνη 07:00 – 08:00, επιμήκυνση ωραρίου στα κλασικά και ολοήμερα τμήματα).
Δεν αποδεχόμαστε τη μη εγγραφή των προνηπίων στα δημόσια νηπιαγωγεία και διεκδικούμε μαζί με τους γονείς τη δημιουργία επιπλέον τμημάτων ώστε να ΜΗΝ ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ – νήπιο και προνήπιο – από το δημόσιο νηπιαγωγείο.
Σε περίπτωση απουσίας νηπιαγωγού, αν δεν αναπληρωθεί, δεν ενοποιούνται τα τμήματα αν ο αριθμός των νηπίων υπερβαίνει τα 25. Ενημερώνεται άμεσα ο τοπικός Σύλλογος προκειμένου να παρέμβει.
Για το ζήτημα των νηπιαγωγείων και των εργασιακών προβλημάτων των νηπιαγωγών το Δ. Σ. της ΔΟΕ έχει τοποθετηθεί αναλυτικά με σχετικές του αποφάσεις στο παρελθόν. Αυτό που πρέπει να γίνει όμως κατανοητό, είναι ότι τα εργασιακά δικαιώματα των νηπιαγωγών μας αφορούν όλους γιατί οποιαδήποτε μεταβολή σε αυτά θα μεταβάλλει γενικότερα και προς το χειρότερο τις εργασιακές κατακτήσεις όλων μας.
6. Κατανομή τάξεων
Η κατανομή των τάξεων γίνεται από το Σύλλογο Διδασκόντων του κάθε σχολείου και όχι από το Διευθυντή (Ν.1566/85). Καμία παρέμβαση δεν μπορεί γίνει γι’ αυτό ή για την υποχρεωτική επιβολή υλοποίησης προγραμμάτων από τα στελέχη Διοίκησης ή καθοδήγησης της εκπαίδευσης (Προϊσταμένους – Σχολ. Συμβούλους). Καλούμε τους συναδέλφους και τους Συλλόγους Διδασκόντων να επιμένουν στις αποφάσεις τους.
7. Σύλλογοι διδασκόντων
Για όλα τα εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά ζητήματα που προκύπτουν στο σχολείο ο Σύλλογος Διδασκόντων οφείλει να συνεδριάζει και να τοποθετείται δημόσια για αυτά. Όλοι οι συνάδελφοι συμμετέχουν ισότιμα στο σύλλογο διδασκόντων με οποιαδήποτε εργασιακή σχέση (μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, κλπ.).
8. Αριθμός μαθητών
Ο αριθμός μαθητών με βάση την «κανονιστική» Υ.Α. αριθμ. Φ.3/898/97652/Γ1 για τον αριθμό μαθητών ανά Τάξη ή Τμήμα Τάξης στο Δημοτικό Σχολείο και την Υ.Α. αριθμ. Φ.3/898/97657/Γ1 για τον αριθμό νηπίων ανά Τμήμα στα Νηπιαγωγεία που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1507 τεύχος β’ 13 Οκτωβρίου 2006, είναι 25, όχι 25 συν 10%.
Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ επιχειρώντας να πιέσει στην κατεύθυνση της αύξησης του αριθμού των μαθητών ανά Τμήμα στα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία με την Κ.Υ.Α. αριθμ. Φ.12/622/129803/Γ1 , ΦΕΚ 2451 τεύχος β’ 1 Οκτωβρίου 2013 τροποποίησε τις παραπάνω Υπουργικές Αποφάσεις ορίζοντας ότι μπορεί να γίνει αύξηση του αριθμού των μαθητών κατά 10% σε «εξαιρετικές περιπτώσεις» κατόπιν απόφασης του Διευθυντή Εκπαίδευσης. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κάλεσε και καλεί τους Διευθυντές Εκπαίδευσης (οι οποίοι σε συντριπτική πλειοψηφία έχουν κρατήσει την ορθή παιδαγωγικά στάση) να μην ερμηνεύουν αυθαίρετα περιπτώσεις ως «εξαιρετικές» και να μην προχωρούν σε αύξηση των μαθητών στα τμήματα.
Το Δ.Σ. της ΔΟΕ καλεί τους συλλόγους διδασκόντων και τους εκπαιδευτικούς να αρνούνται τη δημιουργία τμημάτων άνω των 25 μαθητών και καλύπτει συνδικαλιστικά την άρνησή τους να αναλάβουν τμήμα άνω των 25 μαθητών.
Σταθερή επιδίωξή μας είναι η μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα 1:20 στα δημοτικά και 1:15 στα νηπιαγωγεία.
Επίσης επισημαίνουμε ότι οι σύλλογοι διδασκόντων πρέπει να αναδεικνύουν τις πρόσθετες μαθησιακές ανάγκες όπου υπάρχουν και να διαμορφώσουν τον αριθμό των τμημάτων με μικρότερο από 25 μαθητές σε περιπτώσεις με μεγάλο αριθμό αλλοδαπών μαθητών, είτε μαθητών με σοβαρά κοινωνικά προβλήματα και μεγάλες μαθησιακές δυσκολίες, αξιοποιώντας τις σχετικές εγκυκλίους που το προβλέπουν και να διεκδικούν επιπλέον εκπαιδευτικούς.
Υπενθυμίζουμε ότι με βάση το Ν.4186/2013 (άρθρο 28 παρ. 15) περί φοίτησης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα σχολεία ο αριθμός των μαθητών μειώνεται κατά τρεις για κάθε μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
9. Μετακίνηση συναδέλφου
Δεν εφαρμόζουμε καμία μετακίνηση συναδέλφου σε άλλη σχολική μονάδα με προφορική εντολή και χωρίς γραπτή απόφαση ΠΥΣΠΕ ή του Δ/ντή εκπαίδευσης. Οι προφορικές εντολές είναι αυθαίρετες και δε συνιστούν υπηρεσιακή υποχρέωση για τον εκπαιδευτικό. Ενημερώνουμε αμέσως το σύλλογό μας, σε αντίστοιχο ζήτημα.
10. Εφημερία ωρομίσθιων εκπαιδευτικών και αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου
Οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί αμείβονται με ωριαία αποζημίωση, με βάση τις ώρες που διδάσκουν και μόνο γι' αυτές. Ως εκ τούτου η ανάθεση εφημερίας δεν προκύπτει από πουθενά και καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να μην αναθέτουν εφημερία στους ωρομίσθιους συναδέλφους.
Υπενθυμίζουμε ότι με βάση την εγκύκλιο Φ.361/162/73512/Δ1 23 Ιουνίου 2010 οι ώρες και οι ημέρες απεργίας των ωρομίσθιων συναδέλφων υπολογίζονται στην προϋπηρεσία. Καλούμε τους συναδέλφους να τις περιλαμβάνουν στις καταστάσεις προϋπηρεσίας.
11. Μη θεσμική παρουσία φορέων στα σχολεία
Να μη γίνεται δεκτός στο δημόσιο σχολείο και να μη παρεμβαίνει στη λειτουργία του οποιοσδήποτε φορέας, δημόσιος ή ιδιωτικός πέραν του ΥΠΑΙΘ. Καμία επιχείρηση στα δημόσια σχολεία.
Σε κάθε περίπτωση αυθαίρετης ή παράτυπης εντολής προϊσταμένου, συμβούλου ή διευθυντή ΝΑ ΖΗΤΕΙΤΑΙ Η ΕΝΤΟΛΗ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ
Για όλα τα παραπάνω το Δ.Σ. της ΔΟΕ παρέχει στους συναδέλφους πλήρη συνδικαλιστική και νομική κάλυψη.