Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.

Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.
Ἄν νιώθεις τὰ κότσια σου μεῖνε στὶς γραμμές μας, ἄν νιώθεις τὸ καθῆκον σου πράξε τὸ μαζὶ μᾶς εἶναι χιλιάδες τὰ ἄστρα μέσα μᾶς πρέπει νὰ γίνουν δικά μας. Από τη συλλογή “Οι γειτονιές του κόσμου”, Μακρόνησος, Αη-Στράτης, 1949-1951

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

ΔΟΕ:ΕΞΩΔΙΚΟ ΓΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ



ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ

Της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος, η οποία εδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Ξενοφώντος, αριθμός 15 Α, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.


ΠΡΟΣ

1)      Τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Ανδρέα Λοβέρδο,
2)     Το Ελληνικό Δημόσιο, όπως νόμιμα εκπροσωπείται από τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Γκίκα Χαρδούβελη, που εδρεύει στην Αθήνα

********

Το Διοικητικό  Συμβούλιο της Δ.Ο.Ε. , σε συνεδρίασή του στις 22-10-2014, ΑΦΟΥ ΕΛΑΒΕ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥ:
1. Το γεγονός ότι τα νομοθετήματα των τελευταίων τριών χρόνων (ν.3848/2010, 4024/2011 και προσφάτως π.δ.152/2013) αναφορικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, συνδέοντας τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη με την αξιολόγηση μέσω αυθαίρετων ποσοστώσεων, υποβαθμίζουν την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης, οδηγούν σε κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και τελικώς οδηγούν σε απολύσεις, όπως απέδειξε το πρόσφατο παρελθόν των εκπαιδευτικών, που υπηρετούσαν στην τεχνική εκπαίδευση.

2. Το γεγονός, ότι το Υπουργείο παρά την πλήρη, ενδελεχή και εμπεριστατωμένη έκθεση των απόψεων της Δ.Ο.Ε. αναφορικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και την αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων, δεν έχει μέχρι σήμερα, αναλάβει καμία πρωτοβουλία, προκειμένου να εισάγει ένα πλαίσιο ανατροφοδοτικής, γνήσιας παιδαγωγικής διαδικασίας ουσιαστικής αποτίμησης τόσο του εκπαιδευτικού έργου, όσο και συνολικά της εκπαιδευτικής πολιτικής, η οποία θα έχει ως στόχο την ανίχνευση των προβλημάτων και τον σχεδιασμό των αναγκαίων παρεμβάσεων προς την κατεύθυνση της ουσιαστικής ενίσχυσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και του δημοσίου σχολείου.

ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ:

Την προκήρυξη Απεργίας – «Αποχής»:
Από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου        (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10).
Η απεργία θα εκκινήσει την 2η Νοεμβρίου 2014 και σε περίπτωση μη ικανοποίησης των αιτημάτων μας θα συνεχιστεί μέχρι την 23-12-2014.

Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής επιδοτώ νομίμως την παρούσα προς ους αύτη απευθύνεται προς γνώσιν τους και δια τας νομίμους συνεπείας, αντιγράφων. 

ΔΟΕ:Λειτουργία Συλλόγου Διδασκόντων

  Με αφορμή έγγραφο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Νομού Φωκίδας «Αλέξανδρος Δελμούζος» σχετικά με τις διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθούνται  για την Α.Ε.Ε. (περίπτωση 2ου Δημοτικού Σχολείου Άμφισσας), το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζει τα παρακάτω:

  • Σε όλη τη διάρκεια της περσινής χρονιάς δόθηκε ένας μεγάλος αγώνας για την αποτροπή της εφαρμογής της Α.Ε.Ε. η οποία σαφώς συνδέεται με την αξιολόγηση – χειραγώγηση των νόμων 3848, 4024 και του ΠΔ 152. Στον αγώνα αυτό αναδείχτηκε ο κυρίαρχος ρόλος του συλλόγου διδασκόντων ως του οργάνου που αποκλειστικά αποφασίζει για τη στάση που ακολουθεί η σχολική μονάδα.
  • Η άποψη που έχει εκφράσει ο Σύλλογος «Αλέξανδρος Δελμούζος» με το από 11/9/2014 έγγραφό του είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη στάση της Δ.Ο.Ε. και τις αποφάσεις του Κλάδου και θέτει το ζήτημα στη σωστή βάση.
  • Διευθυντές σχολικών μονάδων οι οποίοι με ενέργειές τους παραχαράσσουν τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων είναι έκθετοι απέναντι στους συναδέλφους του σχολείου τους αλλά και των μελών του Συλλόγου Εκπαιδευτικών αφού με αυτόν τον τρόπο αντιστρατεύονται τους σκοπούς του συνδικαλιστικού τους οργάνου και, επί της ουσίας, θέτουν τους εαυτούς τους εκτός του συνδικάτου. Παραβιάζουν επίσης και τα διοικητικά καθήκοντά τους, αγνοώντας τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων.
  • Ο αγώνας ενάντια στην εφαρμογή της ΑΕΕ και της αξιολόγησης – χειραγώγησης κορυφώνεται από την αρχή της φετινής χρονιάς με την κήρυξη, από τη Δ.Ο.Ε., της απεργίας – αποχής η οποία καλύπτει όλους τους εκπαιδευτικούς να μη συμμετέχουν σε καμία διαδικασία ΑΕΕ και αξιολόγησης. Σε αυτόν τον αγώνα είναι εξαιρετικά σημαντικός ο ρόλος του συλλόγου διδασκόντων, τις αποφάσεις του οποίου κανείς δε νομιμοποιείται να παραχαράσσει.