Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.

Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.
Ἄν νιώθεις τὰ κότσια σου μεῖνε στὶς γραμμές μας, ἄν νιώθεις τὸ καθῆκον σου πράξε τὸ μαζὶ μᾶς εἶναι χιλιάδες τὰ ἄστρα μέσα μᾶς πρέπει νὰ γίνουν δικά μας. Από τη συλλογή “Οι γειτονιές του κόσμου”, Μακρόνησος, Αη-Στράτης, 1949-1951

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Σάλος από την εικόνα του μπλέντερ που αλέθει ανθρώπους - Πώς δικαιολογείται το υπ. Παιδείας


Το υπουργείο Παιδείας αναγκάστηκε να προχωρήσει σε ανακοίνωση τονίζοντας ότι δεν υπήρχε η πρόθεση να προβληθεί η εικόνα ενός έργου τέχνης με αυτό το περιεχόμενο, η επιλογή της συγκεκριμένης εικόνας αποτελεί λάθος αβλεψίας των συγγραφέων και από αύριο το πρωί θα αντικατασταθεί από την ηλεκτρονική έκδοση του βιβλίου, όπως, επίσης, θα αφαιρεθεί κατά την επανεκτύπωση του βιβλίου.
Συγκεκριμένα αναφέρεται:
«Με αφορμή ανάρτηση στο διαδίκτυο με τίτλο «Άνθρωποι στο μπλέντερ στο βιβλίο Φυσικής της Ε ́ Δημοτικού» όπου στη σελ. 19 και στο κεφάλαιο για τα μίγματα υπάρχει η εικόνα ενός μπλέντερ από το Γραφείο Τύπου επισημαίνονται τα εξής:


Σάλος από την εικόνα του μπλέντερ που αλέθει ανθρώπους - Πώς δικαιολογείται το υπ. Παιδείας




Πρόκειται για ένα βιβλίο, κατά κοινή ομολογία πολύ καλό, που διδάσκεται για δέκα σχεδόν χρόνια (πρώτη έκδοση 2005-2006) στα δημοτικά χωρίς ποτέ κανείς από εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές, γονείς, δασκάλους και σχολικούς συμβούλους να διαπιστώσει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη συγκεκριμένη εικόνα μικρών διαστάσεων.
Δε χρειάζεται προφανώς πολύς λόγος, για να πει κανείς ότι σε καμία περίπτωση δεν υπήρχε η πρόθεση να προβληθεί η εικόνα ενός έργου τέχνης με αυτό το περιεχόμενο.
Όπως μας δήλωσαν οι συγγραφείς την εικόνα έλαβαν από επίσημο ιστότοπο, όπως και εκατοντάδες άλλες, χωρίς ποτέ να υποψιαστούν για το περιεχόμενο του μπλέντερ, μια εικόνα, ανάμεσα σε άλλες, με τις οποίες ήθελαν να δείξουν στους μαθητές διάφορα μίγματα. Γιατί είναι σαφές ότι, αν υπήρχε η παραμικρή ένδειξη ή επισήμανση ότι εδώ προβάλλεται κάτι διαφορετικό από τη λογική των μιγμάτων και κάτι απάνθρωπο στην παιδαγωγική του διάσταση, δε θα χρειαζόταν παρά μόνο η παραδοχή του λάθους από τη συγγραφική ομάδα και η αποκατάσταση.
Πρόκειται, λοιπόν, για ένα λάθος αβλεψίας των συγγραφέων και το Υπουργείο έδωσε εντολή ήδη από αύριο το πρωί η εικόνα να αντικατασταθεί από την ηλεκτρονική έκδοση του βιβλίου, όπως, επίσης, θα αφαιρεθεί κατά την επανεκτύπωση του βιβλίου».
Πηγή: Ημερησία

ΔΟΕ:Δήλωση αποχής Σχολικού Συμβούλου από το προαξιολογικό στάδιο

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. χαιρετίζει την υπερήφανη στάση του Σχολικού Συμβούλου της 8ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αχαΐας, συναδέλφου Κωνσταντίνου  Γιαννόπουλου ο οποίος ακολουθώντας τη φωνή της συνείδησής του και τις αποφάσεις του Κλάδου, δήλωσε : «συντάσσομαι με τις οδηγίες της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Δασκάλων της οποίας είμαι ενεργό μέλος, και δεν συμμετέχω στις … διαδικασίες με τις οποίες υλοποιείται το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο για την αξιολόγηση.»
  Αυτή η στάση αποτελεί φωτεινό παράδειγμα για όλους μας.

  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί όλο τον Κλάδο να ακολουθήσει το δρόμο του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση – χειραγώγηση. Όλοι μαζί μπορούμε να ανατρέψουμε την πολιτική που υποβαθμίζει τη δημόσια εκπαίδευση, κατηγοριοποιεί τα σχολεία και οδηγεί σε στασιμότητα και απολύσεις. 

Το πραγματικό πρόσωπο της αξιολόγησης: Σε αργία τέθηκε σχολικός σύμβουλος γιατί διαμαρτυρήθηκε για τη βαθμολογία του στην αξιολόγηση!


Οι μάσκες πέφτουν με κάθε ευκαιρία! Η αξιολόγηση δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο, ακόμα και σε αυτούς που την υποστήριξαν και την αποδέχτηκαν!
Το περιστατικό στην Αιτωλοακαρνανία, με το σχολικό σύμβουλο που διαμαρτυρήθηκε για το βαθμό που πήρε στην αξιολόγησή του, ξεπερνά τη φαντασία! Τον έθεσαν σε αργία και τον παράπεμψαν στο πειθαρχικό συμβούλιο με κατηγορίες για ανάρμοστη συμπεριφορά εντός και εκτός υπηρεσίας και για άσκηση κριτικής, σε πράξεις της προϊσταμένης αρχής! Δηλαδή ο σχολικός σύμβουλος υποτάχτηκε, αποδέχτηκε την αξιολόγηση, πήγε, αξιολογήθηκε κι όταν διαμαρτυρήθηκε για το βαθμό του, δηλαδή όταν χρησιμοποίησε το δικαίωμα της ένστασης, όπως ορίζει ο νόμος, τον πέταξαν στο καλάθι της αργίας!!!
Το κράτος και ο διοικητικός μηχανισμός πειθάρχισης απαιτούν απόλυτη υποταγή, υποταγή δουλείας, ακόμα και για τα στελέχη εκπαίδευσης που συμμορφώνονται με τις επιταγές του! Ούτε τα προσχήματα δεν κρατούν ότι η αξιολόγησή τους θα είναι τυπικά «αξιοκρατική». Προωθούν τους δικούς τους κι όταν διαμαρτυρηθούν αυτοί που δεν ανήκουν στη συγκεκριμένη κλίκα γιατί «τους έσφαξαν», τότε τους κόβουν το κεφάλι. Και τα κάνουν αυτά τώρα που η αξιολόγηση δεν έχει προχωρήσει και χρειάζονται να κρατούν ευχαριστημένα όλα τα πρόθυμα στελέχη εκπαίδευσης.  Φανταστείτε τι έχει να γίνει αν προχωρήσει κανονικά και καμφθούν οι αντιστάσεις. Θα «ξεσαλώσουν». Οι ημέτεροι, των ημετέρων, ω! ημέτεροι!!!
Ο κλάδος δεν έχει τα περιθώρια να δοκιμάσει την αξιολόγησή τους, για να δει πώς θα είναι και να αντιδράσει μετά! Τώρα πρέπει να τελειώνει με το τερατούργημα της αξιολόγησης και με τους εμνευστές του!!! Κανένας/καμία διευθυντής/ντρια και προϊσταμένη/ος να μη συμμετέχει  στην αξιολόγηση! Κανένας σύλλογός διδασκόντων να μη συμμετέχει στην αυτοαξιολόγηση.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΡΑ!!!
* * *
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Β” ΕΛΜΕ για το περιστατικό:
«Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας προχώρησε, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Σχολικού Συμβούλου φιλολόγων, κ. Ιωάννη Νεραντζή, στην παραπομπή του στο Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο, με τις κατηγορίες:
- της αναξιοπρεπούς ή ανάρμοστης ή ανάξιας για υπάλληλο συμπεριφοράς εντός ή εκτός υπηρεσίας, και
-της άσκησης κριτικής των πράξεων της προϊσταμένης αρχής, που γίνεται δημοσίως, γραπτώς ή προφορικώς, με σκόπιμη χρήση εν γνώσει εκδήλως ανακριβών στοιχείων ή με χαρακτηριστικά απρεπείς εκφράσεις.
Η πειθαρχική δίωξη έγινε έπειτα από την διαμαρτυρία του για την βαθμολογία που έλαβε στην πρόσφατη αξιολόγηση Σχολικών Συμβούλων. Η διαδικασία αυτή είχε ως αποτέλεσμα να τεθεί ο κ. Νεραντζής σε καθεστώς αργίας.
Το ΔΣ της Β΄ ΕΛΜΕ Αιτ/νίας οφείλει να καταδικάσει την υπαγωγή σε καθεστώς αργίας του εν λόγω εργαζομένου, όπως θα έκανε για κάθε συνάδελφο που θα βρισκόταν στη θέση του, στον οποίο δεν δίνεται προηγουμένως η δυνατότητα να απολογηθεί, κατά παράβαση του συνταγματικά κατοχυρωμένου τεκμηρίου της αθωότητας.
Με αφορμή το συγκεκριμένο περιστατικό οφείλουμε, επίσης, να επισημάνουμε τα εξής:
- Το νέο πειθαρχικό δίκαιο, όπως έγκαιρα έχουμε επισημάνει, χρησιμοποιείται για τον εκφοβισμό και τη χειραγώγηση των εργαζομένων στην εκπαίδευση. Η συγκεκριμένη δίωξη αποτελεί τρανταχτό παράδειγμα. Πάγιο αίτημά μας αποτελεί η άμεση κατάργηση της διάταξης που θέτει τον εκπαιδευτικό σε αργία με την απλή παραπομπή σε πειθαρχικό συμβούλιο και μάλιστα για το σύνολο των αδικημάτων.
- «Τα όργανα άρχισαν» στη Δημόσια Εκπαίδευση, με την εφαρμογή της λεγόμενης «αξιολόγησης», πριν αυτή εφαρμοστεί στην ευρύτερη μάζα των διευθυντών και των εκπαιδευτικών. Το περιστατικό σκιαγραφεί το μελλοντικό τοπίο στην Δημόσια Εκπαίδευση, όπου οι αδικίες, οι εξαρτήσεις και οι διώξεις, αναμένεται να δημιουργήσουν φαινόμενα «ανθρωποφαγίας» στο Δημόσιο Σχολείο.
Καλούμε τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς σε καθολική άρνηση και αποχή από όλες τις διαδικασίες «αξιολόγησης», σύμφωνα με τις αποφάσεις της ΟΛΜΕ και της ΑΔΕΔΥ.
Σε μας πέφτει το βάρος να σταματήσουμε εδώ τη διάλυση του Δημόσιου Σχολείου, που θυσιάζεται στο βωμό της «κρίσης» και των πολιτικών της κυβέρνησης, με εργαλείο την «αξιολόγηση».»

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ: : ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΟΥΝ

συντονιστικο


Συναδέλφισσες –οι

Είναι πρωτοφανής η αποφασιστικότητα των Προϊσταμένων των Νηπιαγωγείων στη Ελλάδα και η μαζική δυναμική αντίδρασή τους  ενάντια στην αξιολόγησή τους !
Σε κάποια  σημεία της Ελλάδας ξεκίνησε η προαξιολογική περίοδος και  οι Προισταμένες των Νηπιαγωγείων  καλούνται από  Διευθυντές και Συμβούλους  για να αξιολογηθούν. Οι ίδιες/οι με πρωτοφανή δυναμισμό αλλά και αγανάκτηση για το κατηγοριοποιημένο σχολείο που καλούνται  να υπηρετήσουν,  αρνούνται να παρουσιαστούν, δηλώνουν  συμμετοχή στην απεργία- αποχή της ΔΟΕ και με τη βοήθεια των συλλόγων τους  κάνουν στάσεις εργασίας όπου και όταν χρειαστεί.
 Σας παραθέτουμε τα πρώτα  ενδεικτικά στοιχεία  από  διάφορες περιοχές  όπου ξεκίνησαν οι διαδικασίες αξιολόγησης
Ακύρωση συναντήσεων αξιολόγησης:
Έβρος αποχή 100% των Προϊσταμένων
Σέρρες: σε σύνολο 120 Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων  δήλωσαν αποχή  οι 118
Σκύδρα: αποχή  100%

Πάτρααποχή 99%
Αγρίνιοαποχή  100%
Ικαρία:   ομόφωνη απόφαση συμμετοχής στην απεργία-αποχή και  μη υλοποίηση κανενός βήματος της αξιολογικής διαδικασίας.
Χίος –Σάμος : συμμετοχή  στην  απεργία-αποχή και καταγγελία της Σχολικής Συμβούλου Νηπιαγωγών της 47ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας (Χίου, Σάμου) για ενέργειες σχετικές με αξιολόγηση
Κρήτη: η συντριπτική πλειοψηφία των προϊσταμένων δήλωσαν συμμετοχή στην απεργία-αποχή
Φθιώτιδα :καθολική  συμμετοχή  στην  απεργία-αποχή  από  κάθε  δραστηριότητα  σχετική  με  την  αξιολόγηση
Ξάνθη:  καθολική αποχή  από τα προγραμματισμένα σεμινάρια για την αξιολόγηση


Επίσης :Τα 22 από τα 26 Νηπιαγωγεία της Καλλιθέας δεν συμμετέχουν σε καμία διαδικασία της αξιολόγησης.
Στον Σύλλογο Κορινθίας 10 Προϊστάμενες Νηπιαγωγείων έχουν δηλώσει ότι δεν συμμετέχουν σε καμία διαδικασία ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ και συμμετέχουν στην απεργία – αποχή της ΔΟΕ, 2 από αυτές δήλωσαν μάλιστα στον Σύλλογο πρόθεση παραίτησης.
 Στον Σύλλογο Ανατ. Αττικής «Κώστας Σωτηρίου» 16 προϊσταμένες Νηπιαγωγείων υπέγραψαν δήλωση συμμετοχής τους στην απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης και άρνησης να καταθέσουν ατομικό φάκελο και 13 προϊσταμένες από αυτές δήλωσαν ότι καταθέτουν την πρόθεση παραίτησής τους από προϊσταμένες στον σύλλογο και στη ΔΟΕ
Οι  ειδήμονες της αξιολόγησης έκαναν το μεγάλο  λάθος.
Πίστεψαν ότι οι Προϊσταμένες –οι οποίες είναι 1000 περίπου περισσότερες από τους Διευθυντές Δημοτικών- θα είναι ο εύκολος στόχος που θα τις χρησιμοποιήσουν ως δούρειο ίππο για να εφαρμόσουν την αξιολόγηση πετυχαίνοντας  μεγάλα ποσοστά συμμετοχής.
Και αποφάσισαν να μας  αιφνιδιάσουν!
Και αιφνιδιάστηκαν αυτοί!
 Συνάδελφοι : Η ευθύνη είναι ατομική και συλλογική
Τολμάμε να αναμετρηθούμε με το φόβο και δίνουμε το παρόν σε  κάθε συλλογική διαδικασία.
Υπερασπιζόμαστε το Δημόσιο και Δωρεάν Νηπιαγωγείο.
 Λέμε ΟΧΙ στην αξιολόγηση


Το Συντονιστικό Νηπιαγωγών και 16 Σύλλογοι Π.Ε. καλούν τις/τους νηπιαγωγούς την Κυριακή 23/11, στις 10.00, στο Ξενοδοχείο Polis Grand Hotel (Πατησίων 19 και Βεραντζέρου 10, Ομόνοια) για να οργανώσουμε τη δράση μας ενάντια στην αξιολόγηση



ΔΟΕ: ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΔΕΔΥ – ΓΣΕΕ 27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014




  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να συμμετέχουν μαζικά και  δυναμικά στη  Γενική Απεργία ΑΔΕΔΥ – ΓΣΕΕ στις 27 Νοεμβρίου.
   Είναι κορυφαίας σημασίας το να αποτελέσει η απεργία αυτή τον καταλύτη για την ανατροπή των μνημονιακών πολιτικών Κυβέρνησης και Τρόικας καθώς και των σχεδιασμών για την εφαρμογή νέων, ακόμη πιο  αντιδραστικών μέτρων στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα. Η ακραία λιτότητα, η συρρίκνωση μισθών (με εργαλείο το «νέο μισθολόγιο» που σχεδιάζουν), συντάξεων και των κοινωνικών δικαιωμάτων της Υγείας, της Παιδείας και της Κοινωνικής Ασφάλισης,  η βαθιά ανθρωπιστική κρίση, η ανεργία, η φτώχεια, οι απολύσεις, οι φοροεπιδρομές καθώς η διάλυση των εργασιακών σχέσεων με τον, ολοένα αυξανόμενο, αυταρχισμό και περιορισμό της συνδικαλιστικής ελευθερίας και δράσης πρέπει να βρουν απέναντί τους ενωμένο και αποφασισμένο τον κόσμο της εργασίας.

  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. συμμετέχει στην απεργία της 27ης Νοεμβρίου προτάσσοντας το πλαίσιο αιτημάτων του Κλάδου :

•            Κατάργηση όλου του θεσμικού πλαισίου που διέπει την αξιολόγηση. Να σταματήσει τώρα η απαράδεκτη και αντιπαιδαγωγική διαδικασία εφαρμογής της αξιολόγησης – χειραγώγησης. Να ξεκινήσει άμεσα ουσιαστικός διάλογος για την αξιολόγηση με σεβασμό από την πολιτεία των θέσεων του Κλάδου.
•            Ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη.
•            Πραγματοποίηση, άμεσα, μόνιμων διορισμών στη εκπαίδευση.
·             Αποκατάσταση της αδικίας, που επί χρόνια υφίστανται οι αδιόριστοι επιτυχόντες του τελευταίου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ καθώς και οι συνάδελφοι των οποίων η προϋπηρεσία είναι ικανή για το διορισμό τους. Απαιτούμε  άμεσο, μόνιμο διορισμό τους.
·             Αποκατάσταση των αδικιών που δημιούργησαν οι μετατάξεις  σε βάρος των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής και Αγγλικής Γλώσσας.
·             Οργανικές θέσεις σε όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
•            Κατάργηση του Ν. 4093/2012 (Μεσοπρόθεσμο) και των Ν. 4111/13 (νόμος Μανιτάκη) και 4057/12.
•            Το Υπουργείο παιδείας να αποσύρει άμεσα τη συγκεκριμένη απαράδεκτη και επικίνδυνη για τη Δημοκρατία, εγκύκλιό του, με την οποία επί της ουσίας, επιβάλλεται πειθαρχική ποινή πριν την εκδίκαση και την οριστική καταδίκη του εκπαιδευτικού.
•            Την επαναφορά των αιρετών εκπροσώπων του κλάδου στα Πειθαρχικά Συμβούλια
•            Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία στο 5% του ΑΕΠ.
•            Έκτακτο κονδύλι για να καλυφθούν οι λειτουργικές ανάγκες των σχολείων.
•            Ορθολογική κατανομή των κοινοτικών πόρων ιδιαίτερα για θεσμούς που αφορούν στην Π.Ε., τη σημασία και την αξία της οποίας όλοι αναγνωρίζουν και αποδέχονται.
•            Ούτε ένα ευρώ από τις τσέπες των γονιών για πληρωμή λειτουργικών εξόδων σχολείων, π.χ. οργάνωση ολοήμερου, εκπαιδευτικές εκδρομές κτλ.
•            Κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών των σχολείων.
•            Αναβάθμιση των θεσμών αντισταθμιστικής αγωγής.
•            Μισθοί αξιοπρεπούς διαβίωσης για τον εκπαιδευτικό.
•            Άμεση και ουσιαστική οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών στα εισαγωγικά κλιμάκια.
•            Απόσυρση όλων των μνημονιακών περικοπών.
•            Αφορολόγητο στα 12.000€.
•            Κατάργηση του Νόμου  4024/2011.
•            Χορήγηση ενοικίου στους νεοδιόριστους και αναπληρωτές συναδέλφους μας.
•            Επίδομα θέρμανσης για όλους τους χαμηλόμισθους.
•            Επίδομα παραμεθορίου περιοχής και στους ωρομίσθιους.
•            Μέτρα στήριξης των υπερχρεωμένων νοικοκυριών.
•            Καμία περικοπή στις συντάξεις, άρση των μειώσεων που επιβλήθηκαν με τις μνημονιακές πολιτικές.
•            Πλήρης σύνταξη για τους εκπαιδευτικούς στα 35 χρόνια υπηρεσίας, ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας,  με υπολογισμό της σύνταξης στα 35/35.

•            Αποκατάσταση όλων των αδικιών στο εφάπαξ, στα επίπεδα των χρόνων πριν τη ληστρική επιδρομή του μνημονίου.
•            Αποκατάσταση των αποθεματικών των ταμείων στα προ του υποχρεωτικού κουρέματος των ομολόγων επίπεδα.
•            Άμεση καταβολή των συντάξεων (βασική και επικουρικά ταμεία).
•            Να λήξει η ομηρία των συναδέλφων αναπληρωτών της Ειδικής Αγωγής.
•            Να γίνει τώρα διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους αποφοίτους των Π.Τ.Ε.Α.
•            Άμεση πρόσληψη ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού σε όλες τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε
•            Επιμόρφωση, εισαγωγική και δια βίου σε θέματα και μεθόδους ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης για όλο το προσωπικό.
•            Λήψη μέτρων για την μεταφορά των μαθητών στα ειδικά σχολεία.
•            Οι υπηρεσιακές μεταβολές να γίνονται μόνο από το Κ.Υ.Σ.Π.Ε. και το Κ.Υ.Σ.Δ.Ε με παράλληλη κατάργηση των ΥΣΕΕΠ και ΠΥΣΕΕΠ.
•            Επαναλειτουργία μετεκπαίδευσης για τη Γενική και την Ειδική Αγωγή.



Όλοι μαζί οι  εργαζόμενοι στο Δημόσιο με τις κινητοποιήσεις μας διεκδικούμε:


·       Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις – Ακώλυτη μισθολογική εξέλιξη. Καμία σύνδεση μισθού και βαθμού.
·       Ακύρωση της «αξιολόγησης» και του «επανελέγχου» μετατροπής των συμβάσεων. Αποτροπή των απολύσεων και κατάργηση των ν. 4250/2014 και 4281/2014.
·       Επαναπρόσληψη όλων των απολυμένων Δημοσίων Υπαλλήλων και κατάργηση του νόμου της διαθεσιμότητας.
·       Μόνιμη και σταθερή εργασία, με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα για όλους.
·       Υπεράσπιση του δημόσιου ασφαλιστικού συνταξιοδοτικού συστήματος και του συστήματος δημόσιας υγείας.
·       Ανατροπή της άδικης και ταξικής, σε βάρος των εργαζομένων και των αδύναμων στρωμάτων της κοινωνίας, φορολογίας με την άμεση κατάργηση του ΕΝΦΙΑ και την εφαρμογή ενός δίκαιου φορολογικού συστήματος.
·       Υπεράσπιση της πρώτης κατοικίας από τους πλειστηριασμούς.
·       Διεκδικούμε ανατροπή των αντεργατικών μνημονιακών πολιτικών και νόμων.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να συμμετέχουν στα συλλαλητήρια που διοργανώνονται την ημέρα της απεργίας σε όλη την Ελλάδα. Η συγκέντρωση στην Αθήνα θα πραγματοποιηθεί στην Πλατεία Κλαυθμώνος στις 11 π.μ.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ

ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ :

                                       ΜΟΡΦΩΣΗ
                                       ΔΟΥΛΕΙΑ


                                    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Υπουργείο Παιδείας: Δεν προβλέπεται αξιολόγηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Απαντήσεις σε ερωτήματα που είχαν διατυπώσει σχολικοί σύμβουλοι και Δ/ντές Εκπ/σης έστειλε σήμερα το Υπουργείο παιδείας.

 

            Συγκεκριμένα ήρθε στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης mail το οποίο δίνει διευκρινήσεις.

            Μάλιστα το πρώτο ερώτημα που απαντά αφορά τους αναπληρωτές και αναφέρει ότι :Δεν προβλέπεται αξιολόγηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε όποια θέση και εάν έχουν τοποθετηθεί.

Online Παραμύθια για μικρούς και μεγάλους




Διαβάστε, ακούστε και ταξιδέψτε στον μαγικό κόσμο των παραμυθιών
με τον υπολογιστή, το laptop, το tablet ή το κινητό σας.


Ένας δικτυακός τόπος φτιαγμένος με πολύ μεράκι για όλες τις ηλικίες. Εδώ θα βρείτε παραμύθια που μιλούν για την αγάπη, τον έρωτα, τη φιλία, την οικογένεια καθώς και για τις έννοιες της ανακύκλωσης, της αποταμίευσης, της μόλυνσης του περιβάλλοντος, τους κινδύνους του διαδικτύου και της σύγχρονης κοινωνίας. 

Τα περισσότερα παραμύθια προσφέρονται με αφήγηση και συνοδεύονται απόηχητικά εφέ και μουσική, εξάπτοντας έτσι τη φαντασία των μικρών μας φίλων.

Η προβολή των παραμυθιών μπορεί να γίνει το ίδιο καλά χρησιμοποιώντας είτε τον προσωπικό σας υπολογιστή, είτε οποιοδήποτε iPad, iPod, tablet (Windows - Android), iPhone ή smartphone.



Δ/ντής 4ου Δ.Σχ. Βριλ. Δ. Δημητρίου: Δε δέχομαι την πρόσκληση σας για την “αξιολόγησή” μου

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ &ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΕΡΙΦ/ΚΗ Δ/ΝΣΗ Π. & Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

24H ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΤΤΙΚΗΣ


ΕΔΡΑ:  ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ταχ. Διεύθυνση: Έλλης 3
     15232  Χαλάνδρι
Τηλ.:2106080653
Σχολικός Σύμβουλος: Δρ Αθανάσιος Γιαννίκας
E – mail: symdim-vath24@sch.gr
Αγία Παρασκευή, 12/11/2014Αρ. Πρωτ.: 156  
Προς
κ. Δημητρίου Δημήτρη
 Δ/ντή 4ου Δημοτικού Σχολείου Βριλησσίων.
Κοιν: 
  1. Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής
  2. Περιφερειακή Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, Τμήμα Ε.Π.Κ. Π.Ε.
  3. Δ/νση ΠΕ Β΄ Αθήνας.



Θέμα: «Έγγραφη πρόσκληση του κ. Δημητρίου Δημήτρη, Δ/ντή 4ου Δημοτικού Σχολείου Βριλησσίων σε συνάντηση συζήτησης αναφορικά με την επικείμενη αξιολόγησή του».
Σχετ.: α) Π.Δ. 152/2013              και
          β) Έγγραφο Υπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων με αρ. πρωτ. 10940/20-10-2014.

Σας καλούμε, σύμφωνα με το Π.Δ. 152/2013, άρθρο 17 Παράγραφο 1, εδάφιο α, σε συνάντηση συζήτησης αναφορικά με την επικείμενη αξιολόγησή σας, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2014 και ώρα 9.00΄πμ στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Βριλησσίων (Τειρεσία και Σπάρτης 2, Βριλήσσια τηλ: 2108046275)

Ο Σχολικός Σύμβουλος
Δρ Αθανάσιος Γιαννίκας 

Δείτε την απάντηση του συναδέλφου
Δημήτρη Δημητρίου διευθυντή του 4ου Δημοτικού Σχολείου Βριλησσίων:

Βριλήσσια 17/11/2014
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ 24ης ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Κύριε Σύμβουλε,
Απαντώντας στο με αρ. πρωτ. 156/12-11-2014 έγγραφό σας, σας δηλώνω ότιδεν αποδέχομαι  την πρόσκλησή σας για συνάντηση συζήτησης αναφορικά με την επικείμενη αξιολόγησή μου για τους παρακάτω λόγους:
  • Υπακούω στην απόφαση (αρ. πρωτ. εγγρ. Δ.Ο.Ε. 1207/10-11-2014) του συνδικαλιστικού οργάνου του οποίου είμαι μέλος από 25ετίας και πλέον και δηλώνω απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία που αφορά την αξιολόγηση και την Α.Ε.Ε. από 2-11-2014 έως και 23-12-2014.
  • Θεωρώ ότι στα 31 χρόνια που υπηρετώ την Εκπαίδευση (21 ως δάσκαλος και 10 ως διευθυντής) αξιολογούμαι καθημερινά για το έργο που προσφέρω και το πρόσημο αυτής της αξιολόγησης είναι γνωστό στους συναδέρφους μου, στους μαθητές μου, στους συλλόγους γονέων που συνεργάζομαι, στις τοπικές κοινωνίες και, φυσικά, σε εσάς προσωπικά.
  • Δεν έχω καμία αντίρρηση να αξιολογηθώ έναντι ενός έργου για τον προγραμματισμό του οποίου θα φέρω την ευθύνη. Ο φορέας που εκπροσωπείτε με καλεί σε αξιολόγηση ως διαμεσολαβητικό όργανο μιας διαδικασίας που ο ίδιος επιβάλλει και που τον «προγραμματισμό» και τη διαχείριση αυτής της διαδικασίας καλούμαι απλώς να διεκπεραιώσω.
Κατόπιν όλων των παραπάνω αναμένω τις ενέργειές σας και, καθώς εγείρεται για μένα θέμα προσωπικής και εργασιακής αξιοπρέπειας, είμαι υποχρεωμένος να θέσω την παραίτησή μου από τη θέση του διευθυντή σχολείου στη διάθεση παντός υπευθύνου.
Σας ευχαριστώ για την άριστη έως τώρα μεταξύ μας συνεργασία,
Με τιμή και εκτίμηση
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ                                                                                                    
Διευθυντής του 4ου Δημοτικού Σχολείου Βριλησσίων