Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.

Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.
Ἄν νιώθεις τὰ κότσια σου μεῖνε στὶς γραμμές μας, ἄν νιώθεις τὸ καθῆκον σου πράξε τὸ μαζὶ μᾶς εἶναι χιλιάδες τὰ ἄστρα μέσα μᾶς πρέπει νὰ γίνουν δικά μας. Από τη συλλογή “Οι γειτονιές του κόσμου”, Μακρόνησος, Αη-Στράτης, 1949-1951

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΟΛΑΩΝ:ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΝΟΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΔΟΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ

Σύμφωνα με την επισυναπτόμενη απόφαση του διευθυντή ΠΕ Λακωνίας οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί της παράλληλης στήριξης στο ΠΥΣΠΕ ΛακωνίαςΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ διατίθενται σε δύο ή τρεις σχολικές μονάδες ,ενώ συμπληρώνουν το υποχρεωτικό διδακτικό τους ωράριο στη σχολική μονάδα τοποθέτησης τους.Παρακαλούμε όπως πάρει απόφαση το ΔΣ του συλλόγου μας για να σταλεί έγγραφο αίτημα προς το ΔΣ της ΔΟΕ για έκδοση γνωμοδότησης από τη νομική σύμβουλο της ΔΟΕ κ.Τσίπρα σχετικά με τις υποχρεωτικές διαθέσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης.
Πιο συγκεκριμένα, αναδεικνύουμε την κατάφωρη παραβίαση των εργασιακών δικαιωμάτων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της Β' και Γ' φάσης πρόσληψης στην παράλληλη στήριξη στο ΠΥΣΠΕ Λακωνίας ,που ενώ συμπληρώνουν το υποχρεωτικό διδακτικό τους ωράριο σε μια σχολική μονάδα και το διδακτικό έργο τους  απευθύνεται σε ένα παιδί, σύμφωνα με τις διαγνώσεις των ΚΕΔΔΥ Λακωνίας,
ο διευθυντής ΠΕ Λακωνίας με ένα άτυπο συμβούλιο (ο προιστάμενος ΚΕΔΔΥ ,σχολικοί σύμβουλοι,προισταμένη εκπαιδευτικών θεμάτων ) διαθέτουν τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της παράλληλης στήριξης σε δύο ή 3 σχολικές μονάδες.
Να τονιστεί και στους διευθυντές των σχολικών μονάδων ότι στην παράλληλη στήριξη διδάσκει ένας εκπαιδευτικός σε ένα παιδί,σύμφωνα με τις διαγνώσεις του ΚΕΔΔΥ, και δε θα πρέπει να αναθέτουν στους εκπαιδευτικούς της παράλληλης στήριξης την εκπαιδευτική παρέμβαση σε πάνω από ένα παιδί, διότι είναι εξατομικευμένη.
Με τη στάση μας ενισχύουμε τη δημόσια εκπαίδευση και δεν υποβαθμίζουμε τον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής.
Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες.

Περιοχή συνημμένων


ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΑΒΒΑΤΟ 11.2.2017 12ΜΜ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

Ενσωματωμένη εικόνα 1



Ο υπουργός παιδείας αύριο θα ανακοινώσει τη σύσταση επιτροπής για τα οικονομικά της εκπαίδευσης και περιμένει μέχρι τον Ιούνιο να έχει τα πρώτα θετικά αποτελέσματα... Μήπως κάτι μας θυμίζει από την περσινή χρονιά και το σχολείο Φίλη, που πέταξε πόσους από μας σε μόνιμη απόλυση και ανεργία; Γιατί κι οι αναπληρωτές στις ανελαστικές δαπάνες μπαίνουν, που πρέπει να μειωθούν για να είναι ευχαριστημένα τα επιτελεία της κυβέρνησης και των θεσμών. Πέρυσι περιμέναμε τον Σεπτέμβρη με την ανάσα κομμένη αν θα δουλέψουμε ή όχι. Για φέτος προβλέπεται μια από τα ίδια. Αν μη τι άλλο, ας μη χαριστούμε δίχως μάχη. Για κάθε συνάδελφο που παραμένει άνεργος, για κάθε νέο απόφοιτο που όσο λιγοστεύουν οι θέσεις βλέπει το τρένο του δημόσιου σχολείου να παραμένει άπιαστο όνειρο. Για τους εαυτούς μας, που έχουμε γίνει μπαλάκια. Για τη γενιά μας, που είναι "ακριβή" όταν παίρνει 700-800 ευρώ. Γιατί κάποια στιγμή πρέπει να αλλάξει στρατόπεδο ο φόβος. Κι η τραγωδία μας είναι ότι μας φοβούνται πολύ περισσότερο απ' ό,τι φανταζόμαστε, μα δεν το παίρνουμε χαμπάρι.


Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
όσοι επιθυμείτε στέλνετε τα ερωτήματά σας ,τις προτάσεις σας στο email της Παρέμβασης : paremvasimolawn@gmail.com 
για να συζητηθούν στη συνέλευση συντονιστικού.

Παρεμβάσεις ΠΕ: Η εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο μνημονιακό «κόφτη»

Οι διατάξεις που κατατέθηκαν στη βουλή σε νομοσχέδιο με τη διαδικασία του κατεπείγοντος συνδυάστηκαν με συναντήσεις του υπουργείου παιδείας και φορέων που επεδίωξαν κλίμα αποδοχής μιας πορείας που βαδίζει στις ράγες της ΕΕ και του ΟΟΣΑ, αναφορικά με την ειδική εκπαίδευση. Τα ευχαριστήρια του υπ. παιδείας στους φορείς που συμμετείχαν στο προσχηματικό διάλογο δίνουν στην ουσία εύσημα για την αποδοχή της αποδόμησης της ειδικής εκπαίδευσης.


Παρεμβάσεις ΠΕ: Η εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο μνημονιακό «κόφτη»


Το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει την πολυεπίπεδη επίθεση στην ειδική αγωγή τόσο στο επίπεδο των δομών της όσο και στο επίπεδο του μαθητικού πληθυσμού της. Μετά από 7 χρόνια κρίσης και βίαιης υποβάθμισης των όρων ζωής και εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, υπ. υγείας και παιδείας συντονίζονται και δημιουργούν ισχυρότερες προϋποθέσεις από τη μια για παραπέρα μείωση των θεραπειών των μαθητών (μείωση 45% σε σχέση με πέρσι), και από την άλλη υιοθετούν αυστηρά προαπαιτούμενα που ακυρώνουν τη δημιουργία μικρότερων τμημάτων όταν υπάρχουν μαθητές με διαγνώσεις από δημόσιους φορείς. Οι μεθοδεύσεις αυτές θα αναγκάσουν τις οικογένειες των μαθητών με αναπηρία να βάλουν ακόμα βαθύτερα το χέρι στην τσέπη για τις θεραπείες τους και θα οδηγήσουν στα «πίσω θρανία» πολλούς μαθητές με αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες, αφού αυτοί οι μαθητές θα «χαθούν» σε πολυπληθή τμήματα. Συνδυαστικά με προηγούμενη νομοθετική ρύθμιση που υποχρεώνει τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων ένταξης να ακολουθούν πρόγραμμα «συνεκπαίδευσης» στις γενικές τάξεις, οι διατάξεις αυτές στην πράξη θα μειώσουν τις ώρες του εξατομικευμένου προγράμματος που έχουν ανάγκη οι μαθητές. Οι νομοθετικές παρεμβάσεις που έγιναν ιδιαίτερα στα χρόνια των μνημονίων καθώς και αυτές που ετοιμάζεται να ψηφίσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ  – ΑΝΕΛ θα οδηγήσει ακόμη περισσότερο στην αποδόμηση και τη διάλυση της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.
Οι διατάξεις που κατατέθηκαν στη βουλή σε νομοσχέδιο με τη διαδικασία του κατεπείγοντος συνδυάστηκαν με συναντήσεις του υπουργείου παιδείας και φορέων που επεδίωξαν κλίμα αποδοχής μιας πορείας που βαδίζει στις ράγες της ΕΕ και του ΟΟΣΑ, αναφορικά με την ειδική εκπαίδευση. Τα ευχαριστήρια του υπ. παιδείας στους φορείς που συμμετείχαν στο προσχηματικό διάλογο δίνουν στην ουσία εύσημα για την αποδοχή της αποδόμησης της ειδικής εκπαίδευσης.
Οι διατάξεις που αφορούν στην ειδική εκπαίδευση εισάγουν πολλά προαπαιτούμενα για τη μείωση του αριθμού των μαθητών σε τμήμα, όταν σε αυτό υπάρχουν διαγνώσεις μαθητών από αρμόδιους δημόσιους φορείς. Συγκεκριμένα καταργείται η διάταξη (4186/13 αρ.28 παρ.15) σύμφωνα με την οποία για κάθε μαθητή με αναπηρία ή /και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες επιτρέπεται η μείωση του μέγιστου αριθμού μαθητές κατά 3 και ορίζεται ως μέγιστη «δυνατή» η μείωση στους 22 μαθητές, όχι πια με αυτοδίκαιη απόφαση του συλλόγου διδασκόντων και έγκριση σχολικού συμβούλου, αλλά με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης. Μάλιστα για την ενεργοποίηση της μείωσης απαιτούνται κατ’ ελάχιστο 2 διαγνώσεις αναπηρίας ή ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, εξαιρουμένων των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, ή 5 και πλέον διαγνώσεις ειδικών μαθησιακών δυσκολιών με την επιπρόσθετη προϋπόθεση να μη λειτουργεί τμήμα ένταξης στο σχολείο. Οι διατάξεις αυτές αποτελούν «κόφτη» στην εκπαίδευση, στοχεύουν στον περιορισμό των τμημάτων που διαχωρίζονται εξαιτίας διαγνώσεων κατηγοριοποιώντας έτσι τα παιδιά που χρειάζονται εκπαιδευτική υποστήριξη. Επιδιώκουν να εξοικονομήσουν προσωπικό, καθώς έτσι οδηγούμαστε σε  συγχώνευση όσων τμημάτων δεν εμπίπτουν στις προωθούμενες διατάξεις του σ/ν σε βάρος της εκπαίδευσης των παιδιών που έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη να υποστηριχθούν σε ένα δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης που δικαιούνται.
Με τη μεθόδευση αυτή οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες διαχωρίζονται από το σώμα του μαθητικού πληθυσμού που ανήκει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Παγιώνεται η άποψη της ΕΕ και του ΟΟΣΑ ότι οι μαθησιακές δυσκολίες δεν απαιτούν ειδική εκπαίδευση και για το λόγο αυτό η εκπαιδευτική ευθύνη μεταφέρεται στον εκπαιδευτικό της γενικής τάξης. Η σχολική πραγματικότητα αποκαλύπτει ότι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες  παρακολουθούν το τμήμα ένταξης, όπου υπάρχει, 3 με 4 ώρες εβδομαδιαίως, δηλαδή πολύ λιγότερο από το 20% του σχολικού χρόνου που διεθνώς θεωρείται κατώφλι για τη στοιχειοθέτηση ένταξης στην ειδική αγωγή. Οι ευρωπαϊκές κατευθύνσεις για αποχαρακτηρισμό μαθητών από την ευθύνη της ΕΑΕ παίρνουν σάρκα και οστά μέσα ΚΑΙ από αυτές τις νομοθετικές πρωτοβουλίες, τη στιγμή που επαναλαμβάνονται οι διαφημίσεις για το «σχολείο για όλους». Ταυτόχρονα το υπουργείο πανηγυρίζει ότι η απαλλαγή από τη δεύτερη ξένη γλώσσα θα έχει «ευεργετική επίδραση στη σχολική επίδοση των συγκεκριμένων μαθητών».
Οι διατάξεις που κατατέθηκαν αναφέρουν ότι στα ειδικά νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία ρυθμίζεται ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα από 4 έως 7 μαθητές, ενώ υπό αίρεση τίθεται η λειτουργία τμημάτων 3 μαθητών καθώς η ευθύνη της απόφασης ανεβαίνει στον Περιφερειακό Διευθυντή. Φαίνεται η προσπάθεια ακύρωσης των αποφάσεων των ΚΕΔΔΥ ως δεσμευτικών για το κατάλληλο εκπαιδευτικό πλαίσιο, καθώς ο ρόλος τους εκπίπτει σε μια απλή γνωμοδότηση, την οποία ο εκάστοτε περιφερειακός μπορεί να λάβει ή όχι υπόψη του. Η εν λόγω ρύθμιση πιθανά ανοίγει τον δρόμο για μείωση της οργανικότητας των ειδικών σχολείων, ενόψει του «ολοήμερου ειδικού νηπιαγωγείου και ειδικού δημοτικού σχολείου» με δεδομένο μάλιστα ότι δε συνοδεύεται με σύσταση οργανικών ανά 4 με 7 μαθητές, αλλά σε ισχύ παραμένει το Π.Δ. 603/82 που προβλέπει 1 οργανική ανά 5 με 8 μαθητές. Η ίδρυση ολοήμερων τμημάτων στα ειδικά σχολεία προωθείται χωρίς να προβλέπονται οργανικές θέσεις του αναγκαίου προσωπικού και χωρίς να υπάρχουν οι κατάλληλες κτηριακές υποδομές.
Τέλος οι διατάξεις που κατατέθηκαν αναφέρουν νομοθετική πρόβλεψη για τις ιδιωτικές παράλληλες, χωρίς φυσικά να προβλέπεται στοιχειώδης έλεγχος της σχέσης εργασίας, του μισθού και της ασφάλισης των εργαζόμενων. Οι σύλλογοι διδασκόντων καλούνται να συγκαλύψουν τη μαύρη εργασία και να εκτιμήσουν ως άλλοι εργοδότες τα βιογραφικά σημειώματα των προτεινόμενων από τους γονείς προσώπων, λες και αυτό είναι το πρόβλημά τους, όταν το κράτος αρνείται να καλύψει το σύνολο των αναγκών σε παράλληλη στήριξη.
Η ειδική εκπαίδευση χρειάζεται:
ΜΟΝΙΜΟΥΣ μαζικούς ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΕ σταθερές ΔΟΜΕΣ ΣΜΕΑΕ/Τ.Ε. ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΤΩΡΑ
Απαιτούμε:
  •  15 μαθητές ανά τμήμα για Α και Β δημοτικού.
  •  Όχι τμήματα πάνω από 20 μαθητές για τις υπόλοιπες τάξεις του δημοτικού σχολείου.
  •  Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα όταν υπάρχουν διαγνωσμένες από δημόσιους φορείς διαγνώσεις.
  • Ίδρυση σταθερών δομών ειδικής εκπαίδευσης.
  •  Αύξηση των δαπανών από τον ΚΠ για τις θεραπείες των μαθητών
  •  Διαχειριστικός έλεγχος στις ιδιωτικές δομές ειδικής αγωγής και μετατροπή τους σε δημόσιες.

ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Παρεμβάσεις ΠΕ: Αθώοι οι συνάδελφοι Π. Βαϊνάς και Γ. Χρόνης!

Νίκη των μαχόμενων εκπαιδευτικών και του ανεξάρτητου ταξικού κινήματος

Μετά από ομόφωνη απόφαση του δικαστηρίου, οι συνάδελφοι Παντελής Βαϊνάς και Γιώργος Χρόνης αθωώθηκαν και απαλλάχθηκαν από όλες τις κατηγορίες, που τους βάρυναν μετά από τις μηνύσεις υποψηφίων διευθυντών στις κρίσεις του 2011. Το  «έγκλημα» των συναδέλφων, για το οποίο ταλαιπωρήθηκαν έξι ολόκληρα χρόνια, ήταν ότι ως εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών στα συμβούλια επιλογής διευθυντών υπερασπίστηκαν τις αποφάσεις των συλλογικών τους διαδικασιών και δήλωσαν με έμπρακτο τρόπο «Φτάνει πια!» στις αυθαιρεσίες και στον αυταρχισμό στελεχών και υποψηφίων στελεχών της εκπαίδευσης. 
Χρειάστηκαν δύο πειθαρχικά συμβούλια και δύο δίκες – τα οποία ήταν όλα ΑΘΩΩΤΙΚΑ – για να αποδειχθεί περίτρανα ότι υπάρχει άλλος τρόπος να λειτουργούν οι αιρετοί , εκτός από τη συνδιαλλαγή και την υποταγή στην εξουσία και στη διοίκηση: είναι η μέχρι τέλους υπεράσπιση και διεκδίκηση των δικαιωμάτων των συναδέλφων, η στήριξη των αποφάσεων των συνελεύσεών μας,  η εναντίωση σε κάθε μορφής αυθαιρεσία της διοίκησης και του υπουργείου παιδείας.
Η αθώωση του Παντελή και του Γιώργου δεν είναι μόνο νίκη δική τους. Είναι νίκη τους ανεξάρτητου, ταξικού συνδικαλισμού. Είναι νίκη όλων εκείνων που αγωνίζονται να μην είναι τα υπηρεσιακά συμβούλια «βιλαέτια» αυτών που κάνουν καριέρα πάνω στις πλάτες των εκπαιδευτικών, που στηρίζουν την εξουσία τους στις ΕΔΕ και στον αυταρχισμό, στην υπεράσπιση της κυβερνητικής πολιτικής. Με την τελική τους αθώωση, ενταφιάστηκε και η τελευταία τους προσπάθεια να πνίξουν τη φωνή μας με μία καταδίκη.
Μεγάλο ρόλο στην αθώωση των συναδέλφων μας έπαιξε και το μεγάλο κίνημα συμπαράστασης και αλληλεγγύης από όλη τη χώρα. Δεκάδες σύλλογοι Π.Ε. και  ΕΛΜΕ με αποφάσεις και ψηφίσματα, πάρα πολλοί συνάδελφοι που δεν φοβήθηκαν και έβαλαν την υπογραφή τους σε κείμενα συμπαράστασης και που δεν λογάριασαν τα μεροκάματά τους για να κάνουν στάση εργασίας και να βρεθούν στα δικαστήρια, ένωσαν όλοι τη φωνή τους όχι απλά για να συμπαρασταθούν αλλά για να πουν ότι όλοι είμαστε στη θέση τους. Θλιβερή εξαίρεση η πλειοψηφία του ΔΣ της ΔΟΕ, που τόσα χρόνια δεν έβγαλε ούτε μία απόφαση στήριξής τους. Το μεν προεδρείο – ΔΑΚΕ-ΔΗ.ΣΥ – γιατί οι μηνυτές είχαν κοινές πολιτικές αντιλήψεις για τα υπηρεσιακά συμβούλια και κάποιοι ήταν υποψήφιοι των παρατάξεων τους. Το δε ΠΑΜΕ, για άλλη μια φορά ψήφιζε μόνο τη δική του ανακοίνωση που καταδίκαζε μεν τις διώξεις, αλλά συκοφαντούσε τη στάση μας μιλώντας για αξιολόγηση.  
Η νίκη μας αυτή μας δίνει τη δύναμη να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο, αταλάντευτα!
Είναι μια απόφαση σταθμός που αποτελεί πλέον «δεδικασμένο» και οι επίδοξοι κατήγοροι του ανεξάρτητου, ταξικού συνδικαλισμού θα το σκεφτούν πολύ καλά από δω και πέρα σε περίπτωση που θελήσουν να σύρουν αγωνιστές στα δικαστήρια ή με τις αυταρχικές μεθόδους τους να τρομοκρατήσουν ξανά εκπαιδευτικούς.

Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΟΛΑΩΝ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΙΜΟΛΗΨΙΕΣ

10.2.2017
Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΟΛΑΩΝ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΙΜΟΛΗΨΙΕΣ 

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ!!!



 ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΑΙΜΟΔΟΣΙΕΣ ,ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ Γ.ΡΙΤΣΟΣ:

Αγ.αποστολοι 12.2 ,10_12 το πρωι

Καστορι 15 .2 ,5_7 το απογευμα
Ελος 22.2,5_7 το απογευμα

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΑΔΕΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΥΝΗΤΙΚΗ (ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΔΕΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΙΜΟΛΗΨΙΑΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΑΚΟΜΗ ΗΜΕΡΕΣ ΑΔΕΙΑΣ)


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:6978697160
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΔΑ