Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.

Να είμαστε έτοιμοι κάθε ώρα είναι η δική μας ώρα.
Ἄν νιώθεις τὰ κότσια σου μεῖνε στὶς γραμμές μας, ἄν νιώθεις τὸ καθῆκον σου πράξε τὸ μαζὶ μᾶς εἶναι χιλιάδες τὰ ἄστρα μέσα μᾶς πρέπει νὰ γίνουν δικά μας. Από τη συλλογή “Οι γειτονιές του κόσμου”, Μακρόνησος, Αη-Στράτης, 1949-1951

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΟΠΩΣ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΟΕ (22-24.6.2016)


Eνιαία δημόσια δωρεάν Υποχρεωτική Δεκατετράχρονη Εκπαίδευση ( Δίχρονη Υποχρεωτική Δημόσια Δωρεάν Αγωγή και Εκπαίδευση και Ενιαίο 12χρονο υποχρεωτικό και Δημόσιο Δωρεάν Σχολείο )
· Μείωση του αριθμού των νηπίων σε 1:15 ανά νηπιαγωγό, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα υλοποίησης του παιδαγωγικού προγράμματος του Νηπιαγωγείου.
· Άμεση έκδοση της υπουργικής απόφασης για το ωράριο των Νηπιαγωγών μετά την θεσμοθέτηση του με το Ν4115/2013 λαμβανομένων υπόψη των ιδιαιτεροτήτων που υπάρχουν (να λογίζεται ως διδακτικός χρόνος όλος ο χρόνος παραμονής των παιδιών στο Νηπιαγωγείο).
· Ανέγερση νέων κτηριακών υποδομών, ικανών να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ανάγκες της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης.
· Ίδρυση νέων Νηπιαγωγείων και άμεσος μόνιμος διορισμός των απαιτούμενων Νηπιαγωγών.
· Όχι στο Νέο Τύπο Ενιαίο «Ολοήμερου Νηπιαγωγείο».
· Διατήρηση του αυτοτελούς χαρακτήρα του παιδαγωγικού προγράμματος του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Ενδυνάμωση του αντισταθμιστικού ρόλου του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
· Φοίτηση όλων των παιδιών χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Απόσυρση του άρθρου 35 του νόμου για την έρευνα που αλλάζει την οργανικότητα του Νηπιαγωγείου.
· Απόσυρση της εγκύκλιου για τις εγγραφές που θέτει όρους και προϋποθέσεις για την εγγραφή των παιδιών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα
· Δωρεάν σίτιση για όλα τα παιδιά.
· Τήρηση της αναλογίας παιδιών/ τετραγωνικών μέτρων με βάση τις προδιαγραφές ΟΣΚ (1 παιδί ανά 3 τετραγωνικά μέτρα).
· Εξασφάλιση δωρεάν μεταφοράς νηπίων και προνηπίων.
· Ίδρυση τμημάτων ένταξης σε όλα τα νηπιαγωγεία. Ικανοποίηση όλων των αιτημάτων για παράλληλη στήριξη.
· Διορισμός μόνιμου βοηθητικού προσωπικού (καθαρίστριες, τραπεζοκόμοι, σχολικοί βοηθοί, σχολικοί νοσηλευτές).
· Ομάδα υποστήριξης εκπαιδευτικού έργου. Διορισμός μόνιμου ειδικού επιστημονικού προσωπικού (σχολικοί ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, εργοθεραπευτές και λογοθεραπευτές) .
· Ίδρυση και στελέχωση τάξεων υποδοχής.
· Στελέχωση των νηπιαγωγείων με εκπαιδευτικούς μητρικής γλώσσας.
· Αύξηση της χρηματοδότησης. Ειδική χρηματοδότηση για παιδαγωγικό υλικό ώστε να διασφαλίζεται ο δωρεάν χαρακτήρας του Νηπιαγωγείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου